regenboogkussens |
Reageer ![]() |
Autheur | |
saskia welmoed ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 01 September 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 399 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 09 Juni 2011 om 19:29 |
Dit hartverwarmende initiatief kwam ik tegen: Geborduurde persoonlijke kussens voor hen die een steuntje in de rug kunnen gebruiken. groeten, Saskia Welmoed |
|
![]() |
|
saskia welmoed ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 01 September 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 399 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
moet ik natuurlijk wel de link er bij doen: |
|
![]() |
|
sjaak ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 30 Mei 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 587 |
Helemaal geweldig,heb me gelijk op gegeven om te helpen
|
|
[IMG]http://i1125.photobucket.com/albums/l587/gif-mania/album19/x_8941aa5.gif">
|
|
![]() |
|
by Ieke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2887 |
Kan helaas niet borduren... Als het haken was geweest deed ik meteen mee!
|
|
![]() |
|
mayolijn ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 November 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1192 |
Misschien een idee om aan te geven. Het moet naar mijn idee ook kunnen met gehaakte dingen. Heel goed initiatief.
|
|
*~~*Groetjes van Mayolijn*~~*
|
|
![]() |
|
pollewob ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 31 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 17 |
Ik heb er inmiddels 1 besteld voor een moeder op school die borstkanker heeft, vind het zo'n mooi gebaar, en ik kreeg gelijk antwoord terug dat ze er 1 gingen maken voor haar. GEweldig iniatief!!
|
|
chantal
|
|
![]() |
|
pippie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juni 2010 Status: Offline Points: 7262 |
Geweldig initiatief!!!
|
|
![]() |
|
creaans ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 05 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 11348 |
oh wat een goed idee! En mooi initiatief!!!
Ik kijk wat ik ook kan doen |
|
![]() |
|
marjolein2202 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 27 September 2010 Status: Offline Points: 1746 |
wat mooi!
|
|
![]() |
|
Lmarina ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 25 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 243 |
Wat een goed initiatief. Ik loop er meteen warm voor. Als ik mijn lopende projecten af heb, dan geef ik me op als borduurster. Dat zal wel september worden, maar ik ga het zeker doen!!
|
|
Groetjes Lmarina
|
|
![]() |
|
chikay ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 27 December 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 109 |
hoi hoi ik doe dit ook al een poosje en moet zeggen het is super gaaf. ik heb zelf in het verleden ook een aanvraag gedaan en dat was echt zo hartverwaremend dat ik besloten heb om zelf mee te doen. Je kunt van diverse aanvraen krijgen en je werkt dan met 6 mensen aan een kussen 5 borduren en een zet het in elkaar maar vooral de reacties die er op komen is geweldig. zou zegen gewoon doen haha jose |
|
Geniet van het gene dat je hebt,en treur niet om het gene dat je niet bezit.
|
|
![]() |
|
drempt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 11 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3806 |
er zijn er ook vor haken hoor ik weet dat er voor kleine zieke babietjes in ziekenhuizen gehaakt en gebreid wordt
en sibol international sunshine for love blankets zij haakt ingestuurde blokken aanelkaar en maakt er dekens van |
|
Chris
zoveel idee�n zo weinig tijd |
|
![]() |
|
chikay ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 27 December 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 109 |
het je daar een site van want dat lijkt me leuk om het dan te gaan afwissel. dan kan je de ene keer borduren en de andere keer haken. en het is weer een nieuwe uitdaging. jose |
|
Geniet van het gene dat je hebt,en treur niet om het gene dat je niet bezit.
|
|
![]() |
|
malofa ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 29 Augustus 2010 Locatie: Thailand Status: Offline Points: 394 |
Ik ken wel de droomdekentjes. Deze dekentjes worden gequild (genaaid) en aan zeer zieke kinderen gegeven. Volgens mij wordt dat geregeld door regenboogboom of zoiets.
En volgens mij heb ik ook wel eens gehoord dat er speciale dekentjes gemaakt worden voor couveuse kindjes, maar dat weet ik niet zeker. Wat is er mooier dan iemand blij kunnen maken met iets dat je heel leuk vindt om te doen toch? groetjes Wenke |
|
Sawadee ka (zoals ze hier zeggen)
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |