Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

voedingskussen

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
ikkie View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ikkie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: voedingskussen
    Posted: 20 Juli 2011 om 17:28

mijn dochter wil graag en voedingskussen ,voor de a.s. baby

heeft iemand daar een patroon van ??

zelf tekenen lukt mij niet .

Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Juli 2011 om 19:24
als het om een naaipatroon gaat heeft Burda daar patronen van . Samen met slaapzak en slabbetjes
Back to Top
ikkie View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ikkie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Juli 2011 om 08:11
mutti bedankt voor je tip ,maar het patroon ,maar hier geen burda winkel in de wijde omgeving te vinden.Maar ik heb al een oplossing ik koop een heel  goedkoop kussen /hoes,via marktplaats en trek die over dan ben ik denk netzo duur uit als dat ik een patroon moet kopen.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Juli 2011 om 08:58
patroon is iets van 6 euro . Als je dan je vulling er nog bij neemt ben je op marktplaats zeker goedkoper .
Back to Top
smimske View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer smimske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Juli 2011 om 12:19
Zou ook zeker eens op marktplaats kijken, heb er de mijne voor 5 euro gekocht en daar zaten ook nog 3 reserve-hoezen bij!! Ik wil je best een hoes toesturen voor verzendkosten maar als je bedenkt wat vulling kost.....
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Juli 2011 om 12:42
Burda heeft een online winkel. Als je in Google Burda voedingskussen intikt, vind je het zó. Maar het patroon kost € 7,25 en dan misschien nog verzendkosten. Dan ben je op marktplaats vast goedkoper uit, als het niet verzonden hoeft te worden.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
ikkie View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ikkie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Juli 2011 om 14:33

dames heel hartelijk bedankt ik heb er inderdaad een van marktplaats  voor 5 euro die er heel netjes uitziet ,nu alleen een hoes naaien van de stof die mijn dochter zelf heeft gekocht.

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.359 seconden.
Lang Yarns