Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Ik geloof mijn ogen niet!!!!!!!!

Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Ik geloof mijn ogen niet!!!!!!!!
    Posted: 23 Augustus 2011 om 16:54
Ik was gisteren even bij de Action (om pompom garen te kopen) en tot mijn stomme verbazing zag ik dat ze al bezig zijn met een aantal kerstspullen neer te zetten. Het is verdorie nog maar AUGUSTUS!!!!!! Het wordt allemaal steeds vroeger. Volgende week liggen de sinterklaasspullen waarschijnlijk ook al in de winkels
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Augustus 2011 om 16:59

tja daar erger ik me al jaren aan

in januari liggen de paaseitjes eral !!

Chris

zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
willywortel View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer willywortel Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Augustus 2011 om 17:01

Als wij met zijn alle stoppen met het NU te kopen. Dan is het over een

paar jaar weer gewoon net als vroeger.November en December.

Maar dat doet dus niemand. Ik weiger om nu iets te kopen.

En vraag al jaren aan de winkelier waarom hij niet even kan wachten.

To smile , is the way to help change the world.

willywortel
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Augustus 2011 om 17:49
Daar heb je een punt Willy :)
Er is markt voor, mensen kopen het toch. Onbegrijpelijk maar ik weet dat volgende week de pepernoten weer op schalen liggen. En waarom???
Voordat de Sint weer in het land is geen snoepgoed voor mij en als hij weer op de boot terug gaat... Dan pas ga ik aan kerst denken.
Ben het helemaal mee eens... ABSURD!
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Augustus 2011 om 18:24
Ik kreeg de Home & Comfort catalogus voor herfst, Halloween en Kerst vandaag in de bus. Ploef in de oudpapierbak. Die komt later nog wel een paar keer binnenvallen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Augustus 2011 om 18:31

En de winkeliers snappen nog steeds niet als je met een autist gaat winkelen en die ziet in september pepernoten oid in de winkel liggen, dat wij thuis een groot probleem hebben!  

Ik weiger het ook te kopen. Ik ben zelf Sinterklaas gek en spaar sinterklaas-dingen en alles wat met 5 december te maken heeft. Het weekend voor de intocht mag ik van mezelf alles van zolder halen en de boel versieren en inrichten.

Maar 6 december gaat al het Sint ook direct weer weg en de 1e zaterdag na 5 december zetten wij de kerstboom neer.

Het voordeel van leven met een autist is dat je zelf ook heel goed gestructureerd en volgens patronen leeft!  

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Augustus 2011 om 18:43
Ja, het blijft moeilijk om dit te begrijpen, dat het er nu al weer is!
Back to Top
Karina View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Karina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Augustus 2011 om 19:39

ik zag het gisteren ook liggen bij de action....was ook heel verbaasd. Ik weiger het nu ook nog om te kopen. Pepernoten komen er voor november niet in.

Kerstkaarten koop ik meestal wel wat eerder omdat de kinderen ze willen uitdelen in de klas. Als ik dan op tijd ben heb ik leuke kaarten voor weinig geld. 

groetjes Karina
Back to Top
chikay70 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chikay70 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Augustus 2011 om 20:44

ook ik loop het het probleem van een kind die dit allemaal niet snapt.

uit frustratie heb ik mijn dochter maar zelf in gelicht over de oude man en ja dat was een groot drama. het heeft even geduurd maar ben nu wel die stress factor kwijt.

vind het heel jammer maar dit was een keuze die ik moest maken.

ook ik koop geen sint of kerst of paas producten dan wanneer ik er aan toe ben.

maar makkelijk is het niet

josé

Back to Top
Wen370 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Wen370 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Augustus 2011 om 21:15
Inderdaad... Ik moet ook al vroeg inkopen doen voor sinterklaar, ook al erger ik mij er zo aan dat het al zo vroeg in de winkels ligt, maar anders is er gewoon niets mee, weken voor de sint komt is alles hier al uitverkocht van chocola ed...
Back to Top
Tante Jan View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tante Jan Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Augustus 2011 om 22:56
Ik kan niet wachten op de kruidnoten... 
Blessed to be a blessing
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Augustus 2011 om 23:08
Bij mij komen de Sint- en Kerstspullen ook niet eerder in huis dan wanneer ik vind dat het daar tijd voor is: pas zo eind november, als de Goedheiligman zijn gezicht in Nederland heeft laten zien en NIET eerder.

Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Augustus 2011 om 08:11

Wat ik wel doe is door het jaar heen 5 december cadeaus voor mijn kids kopen. Maar dat zien en weten de kinderen natuurlijk niet

Bijv. vlak voor de zomervakantie is bij de Intertoys veel lego in de uitverkoop omdat na de zomervakanties nieuwe series worden aangeleverd. Dan koop ik voor allebei een grote doos voor nog minder dan de helft.

Ook bij het Kruidvat en Trekpleister zijn na de kerstvakantie en de zomervakantie leuke dingen voor de helft van de helft te koop

Je kunt je geld tenslotte maar 1 x uitgeven!

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
Daantje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Daantje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Augustus 2011 om 09:12
Voor geld doen de winkeliers alles. er zijn natuurlijk altijd van die mensen die , belachelijk genoeg, hun kerstboom al de 1ste van november opzetten (zoals mijn buren).
Ik doe er ook zeker niet aan mee. alles op z'n tijd en voor kerstspullen is het voor mij nog lang niet zo ver.

Groetjes Daantje
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Augustus 2011 om 09:25
Dat is wel een schande hoor zo vroeg maar zoals ze zeggen er zijn altijd mensen die het kopen ze zouden al geen kerstbollen meer hebben
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Augustus 2011 om 10:52
Ik was gisteren op de braderie in Ede en ik rook wat en realiseerde me dat ik dat vorige week ook al had geroken.
Oliebollen Bloedje warm loop je met korte mouwtjes van de zon te genieten (die we toch al niet veel zagen deze zomer) en dan die geur...
Nee ik doe er niet aan mee. Pepernoten nu? Ze zijn lekker maar tegen de tijd dat de Sint er is hoef ik ze echt niet meer.
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Augustus 2011 om 11:57
Het meest irritante hieraan vind ik dat er al kerstspullen liggen, nog voordat er Sinterklaas-spullen zijn! Ik ben al gewend dat per 1 september de speelgoedfolder in de bus valt, en dat er dan ook pepernoten en chocoladeletters in de winkel liggen. Die ik vervolgens NIET koop voor begin november. Echt van de zotte is het.
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Augustus 2011 om 16:43
Jammer eigenlijk, je wordt zo nog anti...
Terwijl het een en ander de decembermaand
zo gezellig maakt, is er nu toch wat ergernis.
Back to Top
willywortel View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer willywortel Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Augustus 2011 om 22:21

Prideke

je bent me net voor.  :-)

wilde ook al schrijven over de oliebollen.

Ik heb ook al een kraam gezien. Vindt het nu nog stinken.

Misschien in december dat het dan lekker is.

Snap best wel dat er gezinnen zijn die het niet zo breed hebben en daarom eerder

choco letters kopen. En de presentjes kun je inderdaad al het hele jaar door open.

Het gaat er mij meer om dat de winkels maar wat doen. En de meeste

kopers volgen gewoon.

To smile , is the way to help change the world.

willywortel
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Augustus 2011 om 22:27
@ Jips: toen onze kinderen klein waren (en nog volop geloofden) kocht ik natuurlijk ook al lang van te voren de kadootjes. Alleen voor mijn zoon was het lastig, want die is vlak voor Sinterklaas jarig en dan kreeg hij op zijn verjaardag nog wel eens iets wat ik ook al voor 5 december had gekocht. Dus dan moest ik daar weer een andere oplossing voor vinden

@ Prideke: Laatst bij ons op de kermis stond ook al een oliebollenkraam en ik weet nu al dat er over een paar weken bij ons in de stad de kraam alweer staat. En ik hou niet van oliebollen, Pippie, dus ik vind het altijd stinken

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.453 seconden.
Lang Yarns