Ben er weer |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Mia316 ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 11 Februari 2010 Locatie: Egypt Status: Offline Points: 493 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 27 September 2011 om 18:57 |
Hallo allemaal Nauw hoor ben er weer vanaf 9 september zonder internet gezeten. Ze hebben in het dorpje verder op bij ons de telefoonkabel uit de grond gestolen dat is al niet de eerste keer hoor al meerdere keren is dat al gebeurd. daar zit namelijk goud in en dat wordt dan weer evrkocht. We hebben de deur plat gelopen bij die centrale hoor. vanmorgen weer geweest daar hoorde we weer dat de lijn pas opnieuw gelegt was nog geen uur naar de hand was het er al weer uit. En het is niet 1 meter hoor wat de uit gaat nee ze nemen 10 meter mee hoe krijgen ze het voor elkaar. Nauw ga gauw wat lezen op het koffieforum want heb jullie wel gemist al zeg ik niet zo veel maar lezen doe ik iedere dag. Hoop ook dat ik zo weer foto's kan plaatsen want heb even een andere camera
|
|
![]() |
|
![]() |
|
pippie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juni 2010 Status: Offline Points: 7262 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ha fijn dat je weer "meedoet", en nu maar hopen dat ze
van die kabels afblijven!! Veel plezier met het bij-lezen. |
|
![]() |
|
chantalmv2 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Maart 2011 Status: Offline Points: 4681 |
welkom terug !
|
|
![]() |
|
Guests ![]() Guest Group ![]() |
Absurd die dieven! Ze stelen ook alles tegenwoordig. Gelukkig dat je weer mee kunt doen.
|
|
![]() |
|
pralientje ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 23 Mei 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 14072 |
Welkom terug en hopelijk blijven ze nu van de kabels
|
|
![]() |
|
esthertje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7742 |
jeetje zeg. wat fijn dat je er weer even bent en ik hoop nu voor een hele lange tijd.
|
|
![]() |
|
![]() |
|
Koningsdochter ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 25 Juni 2008 Status: Offline Points: 5322 |
Niet echt handig dat je zo gedupeerd word door de dieven. ongelofelijk dat ze gewoon de hele boel uit de grond vissen. Hopelijk worden ze snel gepakt. Kunnen ze boeten voor hun daden.
|
|
Groetjes, Clara
Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt! |
|
![]() |
|
geesje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 21 December 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5399 |
...WELKOM TERUG....het is tegenwoordig van de gekke ook al is de opbrengst zo klein ze stelen echt vanalles...... zo hebben ze het bronzen beeldje gestolen van het graf van onze oudste zoon Rob. |
|
groetjes geesje
|
|
![]() |
|
Tineke01 ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 27 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1360 |
Wat lijkt me dat vreselijk voor jullie, Geesje.
Hoe haalt iemand het in zijn/haar hoofd om iets van een begraafplaats te stelen? Hebben die dieven geen gevoel? Mia, welkom terug. Hopelijk houden die dieven eens op met lijnen/kabels stelen dan kan jij rustig blijven internetten naar Hobbydoos. Groetjes, Tineke01 ![]() |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |