Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Ben er weer

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Mia316 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mia316 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Ben er weer
    Posted: 27 September 2011 om 18:57

Hallo allemaal

Nauw hoor ben er weer vanaf 9 september zonder internet gezeten.

Ze hebben in het dorpje verder op bij ons de telefoonkabel uit de grond gestolen dat is al niet de eerste keer hoor al meerdere keren is dat al gebeurd. daar zit namelijk goud in en dat wordt dan weer evrkocht.

We hebben de deur plat gelopen bij die centrale hoor. vanmorgen weer geweest daar hoorde we weer dat de lijn pas opnieuw gelegt was nog geen uur naar de hand was het er al weer uit.

En het is niet 1 meter hoor wat de uit gaat nee ze nemen 10 meter mee hoe krijgen ze het voor elkaar.

Nauw ga gauw wat lezen op het koffieforum want heb jullie wel gemist al zeg ik niet zo veel maar lezen doe ik iedere dag.

Hoop ook dat ik zo weer foto's kan plaatsen want heb even een andere camera

Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 September 2011 om 19:02
Ha fijn dat je weer "meedoet", en nu maar hopen dat ze
van die kabels afblijven!! Veel plezier met het bij-lezen.
Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 September 2011 om 20:07
welkom terug !
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 September 2011 om 20:19
Absurd die dieven! Ze stelen ook alles tegenwoordig. Gelukkig dat je weer mee kunt doen.
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 September 2011 om 13:03
Welkom terug en hopelijk blijven ze nu van de kabels
Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 September 2011 om 13:14

jeetje zeg.

wat fijn dat je er weer even bent en ik hoop nu voor een hele lange tijd.

Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 September 2011 om 14:18
Niet echt handig dat je zo gedupeerd word door de dieven. ongelofelijk dat ze gewoon de hele boel uit de grond vissen. Hopelijk worden ze snel gepakt. Kunnen ze boeten voor hun daden.
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
geesje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer geesje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 September 2011 om 14:42

...WELKOM TERUG....het is tegenwoordig van de gekke  ook al is de opbrengst zo klein ze stelen echt vanalles......

zo hebben ze het bronzen beeldje gestolen van het graf van onze oudste zoon Rob.

groetjes geesje
Back to Top
Tineke01 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tineke01 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 September 2011 om 22:35
Wat lijkt me dat vreselijk voor jullie, Geesje.
Hoe haalt iemand het in zijn/haar hoofd om iets van een begraafplaats te stelen? Hebben die dieven geen gevoel?

Mia, welkom terug. Hopelijk houden die dieven eens op met lijnen/kabels stelen dan kan jij rustig blijven internetten naar Hobbydoos.
Groetjes, Tineke01   
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.453 seconden.
Lang Yarns