Boordsteek haken |
Reageer |
Autheur | |
hakertje
Duizendpoot Lid sinds: 25 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 159 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 06 Oktober 2011 om 22:09 |
Misschien kan iemand mij helpen.
Ik wil heel graag leren hoe je een boord moet haken. Ik ben namelijk bezig met mutsen haken voor de koude dagen straks. En ik wil heel graag een boordsteek leren [haken] |
|
monique1974
Hobbywonder Lid sinds: 22 Maart 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 821 |
Post Options
Thanks(0)
|
een boord steek is een steek recht breien en de volgende steek avrechts breien en dit tot de naald uit is en dan weer op nieuw beginnenen als de laaste steek bv een rechte steek is dan moet de eerste steek weer avrechts zijn.
|
|
Crea-Mo
Hobbyguru Lid sinds: 02 Maart 2010 Status: Offline Points: 1803 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb het laatst in een patroon zo gedaan, maar ik weet niet of dit een officiële boordsteek is:
Je maakt eerst een rij stokjes op een ketting van losse, dan keer je en steekt de naald niet in de "V" aan de bovenkant van het stokje maar om het stokje heen. Afwisselend aan de voorkant en achterkant. Hier zie je een filmpje. |
|
monique1974
Hobbywonder Lid sinds: 22 Maart 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 821 |
Post Options
Thanks(0)
|
ohh sorry ik heb verkeerd gelezen ik dacht breien
|
|
hakertje
Duizendpoot Lid sinds: 25 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 159 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dank je wel voor de video, wat geweldig. Ik heb de ribsteek
gezien en kan nu aan de slag. @monique, geeft niets hoor. Je had in elk geval begrepen dat het om die boordsteek ging :) ......Ik kan gewoon nog niet zo goed breien en dan duren dingen heel erg lang. Haken heb ik gewoon zo door, dat doe ik ook al zo lang. Maar ik wil graag zoveel nieuwe dingen toepassen en leren :) Maar met die video's gaat dat zeker lukken. Ik heb gisteren weer leuke bolletjes wol bij de Wibra gescoord :) |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |