Zeeman wol |
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Autheur | |
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23708 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 15 Oktober 2011 om 17:53 |
Volgende week twee nieuwe soorten wol bij Zeeman en afgeprijsd van € 1,99 tot 1,48.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8175 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
bedankt voor de tip
|
|
![]() |
|
chantalmv2 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Maart 2011 Status: Offline Points: 4681 |
o o o dat word kopen wahha
![]() |
|
![]() |
|
okidoki ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 14 Juni 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 241 |
dan zullen we maar weer eens binnenspringen
![]() |
|
Groetjes en tot later
Ann |
|
![]() |
|
ladyken ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 27 Juli 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1367 |
dat moeten we zeker doen okidoki
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
okidoki ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 14 Juni 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 241 |
ladyken, kheb nochtans nog genoeg liggen hoor maar ik kan het mij niet laten hé van altijd bij te kopen
|
|
Groetjes en tot later
Ann |
|
![]() |
|
smimske ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 20 Augustus 2010 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 1204 |
Alle wol is in de aanbieding met 25 % korting!! En de nieuwe soorten heten Tweed en Sparkle, zien er beide in de folder errug leuk uit..... |
|
![]() |
|
![]() |
|
beppemartha ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 08 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3321 |
HEB VERDIKKEME ZATERDAG NET 6 BOL GEHAALD.!!! GAAT HET ALTIJD NIET ZO???
|
|
![]() |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23708 |
Gewoon terugbrengen, geld terug krijgen en dan de aanbieding kopen. Deze tip kreeg ik van een verkoopster van de Wibra.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Jips ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 15 September 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4374 |
Mijn auto zei vanmorgen: "Hallo, ik heb vakantie, je gaat maar fietsen!" Aangezien ik nog herstellende ben van een keelontsteking leek met dat geen goed plan. Morgenmiddag ga ik even naar Zeeman. Alleen kijken hoor |
|
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag. |
|
![]() |
|
chantalmv2 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Maart 2011 Status: Offline Points: 4681 |
Ik heb de tweed niet gekocht daar zat maar 168 meter op de bol. bij de twinkel zit zelfs 280 meter op! |
|
![]() |
|
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8175 |
voor welke pendikte is de twinkel ??? Ik moet nogal een eindje fietsen n.l |
|
![]() |
|
Jips ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 15 September 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4374 |
Mutti: het zou moeten zijn voor naald 8! Het ziet er mooi uit, met een glimmend draadje erdoor |
|
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag. |
|
![]() |
|
drempt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 11 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3806 |
ziet er inderdaad mooi uit ik wil graag een colsjaal breien of haken ga morgenochtend zeker even kijken |
|
Chris
zoveel idee�n zo weinig tijd |
|
![]() |
|
jips bedankt . Lijkt me wel lekker voor een colsjaal .Pen 8 moet ik nog wel ergens hebben ,anders hebben wij een kringloopwinkel waar pennen 10 cent kosten .
|
|
![]() |
|
Ik heb de donker paars genomen. Ik wil er waarschijnlijk dus een sjaal mee stokhaken, voor de feestdagen |
|
![]() |
|
Wen370 ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 19 Januari 2011 Status: Offline Points: 643 |
Ik ben vandaag ook geweest, ik had het hier al gelezen van de korting, maar compleet vergete, maar ik had wol nodig om nog iets te maken voor iemand en heb dus ineens maar genoeg mee, en ik denk dat ik nog eens langs ga deze week.
Had 16 bollen mee en had 5 euro korting, heel mooi dus he. Ik heb met die glinsterdraad ook mee, ik was aant twijfelen zenne,ik heb roze mee en paarse. |
|
![]() |
|
mimisa ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 07 Juli 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2089 |
Ik heb net 2 bolletjes sparkle meegenomen. Donker paars en blauw, denk dat ik morgen ook nog ff zwart ga helen. Wil er gehaakte mutsjes mee maken.
|
|
![]() De aarde is rond en wat 't einde van de wereld lijkt is misschien wel het begin |
|
![]() |
|
drempt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 11 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3806 |
nou ben net terug van boodschappen doen wat een vervelend weer zeg het waait en regent
helaas lag er in gennep bij de zeeman niets van de nieuwe garens in de winkel heb ik weer ben ik eens een keer op tijd wedden dat als ik morgen of overmorgen ga kijken er al een hoop weg is???grrrrrrr |
|
Chris
zoveel idee�n zo weinig tijd |
|
![]() |
|
annettevl ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 20 Juli 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 143 |
heb er zaterdg al gokocht de sparkle voor 1,99 grrrr bij tuiskomst zag ik de nieuwe folder liggen maar ja . heb 1 witte sparkle ga er kerstklokjes mee maken heb het al gedaan met naald 3 en dat ging heel goed kreeg een mooi klein klokje voor in de boom. in het begin vond ik hem gek haken omdat ern zo een soort kronkeltje inzit maaar dat was na 2 toeren over en heel fijn haken. veel plezier allemaal met jullie nieuwe wolletjes
|
|
liefs Annette
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |