Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Prentjes plaatsen

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Bloemenvrouwtje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Bloemenvrouwtje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Prentjes plaatsen
    Posted: 26 Oktober 2011 om 02:34
Ik heb op picasa geklikt maar ik krijg enkel een scherm waarop staat dat ik 2 schermen moet krijgen.  Enkel ik krijg niets
Handwerken, recycleren, van niets nog iets maken, dat zijn de dingen waar ik de meeste tijd mee bezig zijn.
Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Oktober 2011 om 08:03

hoe bedoel je?

of heb ik elders wat gemist.

heb je een picasa account?

Back to Top
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Bloemenvrouwtje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Oktober 2011 om 12:29
Ik denk niet dat ik een picassa account heb maar hier onderaan het scherm staat : wil je een foto of afbeelding toevoegen? Dan kun je mbv Picasa of ImageShack (nadeel imageshack heeft reclame). Klik op de Picasa of ImageShack voor meer uitleg  en dat heb ik gedaan.  Met het bovenvernoemde resultaat.  Dus ik kan geen prentjes plaatsen.
Handwerken, recycleren, van niets nog iets maken, dat zijn de dingen waar ik de meeste tijd mee bezig zijn.
Back to Top
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Bloemenvrouwtje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Oktober 2011 om 12:32

Ik heb het net nog eens geprobeerd en ik krijg dus het volgende :

Voor de duidelijkheid heb je nu 2 pagina's.

Klik onderstaande knop om naar de website van google te gaan waar je Picasa kunt downloaden:

< ="text/"> < ="text/" src="http://pagead2.googlesyndication.com/pagead/show_ads.js"> < style="left: 0px; top: 0px; : ;" id="aswift_0" height="60" marginHeight="0" Border="0" width="120" allowTransparency="" name="aswift_0" marginWidth="0" scrolling="no">
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Oktober 2011 om 12:54
heb je picasa op je PC staan ??
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Oktober 2011 om 13:24

Hoi Bloemenvrouwtje, Voor Picassa moet je eerst het programma downloaden en op je pc zetten. Vervolgens laad het programma al je foto's in en je krijgt een snelkoppeling op je bureaublad. Als je die snelkoppeling opent en je in je foto's kunt komen dan kan je een foto aanklikken en via een link die je krijgt de foto hier plaatsen. Best een omslachtige methode maar als het eenmaal op je computer staat is het ook heel gemakkelijk.

Zelf heb ik laatst Picassa juist verwijderd. Vond het niet handig dat al mijn foto's ingeladen werden (ook de privefoto's) en heel veel werk om die er weer allemaal uit te halen. Mijn man plaatst bij hem op het forum altijd foto's met www.tinypic.com en dat werkt prima. Daar doe ik het nu dus ook mee. Zo zijn er nog wel meer sites die je er voor kunt gebruiken. Maar je moet ze allemaal even doorkrijgen. En dat is vaak een beetje lastig. Succes er mee.

Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Oktober 2011 om 13:48
Originally posted by Koningsdochter Koningsdochter wrote:

Hoi Bloemenvrouwtje, Voor Picassa moet je eerst het programma downloaden en op je pc zetten. Vervolgens laad het programma al je foto's in en je krijgt een snelkoppeling op je bureaublad. Als je die snelkoppeling opent en je in je foto's kunt komen dan kan je een foto aanklikken en via een link die je krijgt de foto hier plaatsen. Best een omslachtige methode maar als het eenmaal op je computer staat is het ook heel gemakkelijk.

Zelf heb ik laatst Picassa juist verwijderd. Vond het niet handig dat al mijn foto's ingeladen werden (ook de privefoto's) en heel veel werk om die er weer allemaal uit te halen. Mijn man plaatst bij hem op het forum altijd foto's met www.tinypic.com en dat werkt prima. Daar doe ik het nu dus ook mee. Zo zijn er nog wel meer sites die je er voor kunt gebruiken. Maar je moet ze allemaal even doorkrijgen. En dat is vaak een beetje lastig. Succes er mee.

je kunt in picasa zelf aangeven welke mappen er wel en welke mappen er juist niet toegevoegd worden.

ik heb bijvoorbeeld een map met foto's van al mij handwerkjes en alleen die map staat ingesteld als inladen en de rest niet.

ik vind het programma wel fijn.

Back to Top
stippel View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer stippel Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Oktober 2011 om 21:05

ik werk altijd met imageshack.

ik verklein mijn plaatjes altijd met paint en dan ga ik naar imageshack en upload dan de foto en kopieer dan altijd de forumcode. bij mij heeft hij nog altijd gewerkt.

je klikt op browse en dan zoek je foto/ plaatje en dan uploaden. je krijgt dan het volgende scherm en dan klik je op de forum code en die kopieer je en plak je in het bericht wat je typt.

dit stukje haal ik dan altijd weg maar dit hoeft niet.

Uploaded with [URL=http://imageshack.us]ImageShack.us[/UL]

Back to Top
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Bloemenvrouwtje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Oktober 2011 om 14:29
Bij Imageshack vragen ze me telkens om te betalen, en dat wil ik dus niet, daarom dat ik via picassa wil prentjes plaatsen, maar dat lukt jammer genoeg dus ook niet.  En ik heb momenteel eerlijk gezegd de energie niet om het allemaal uit te zoeken.
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Oktober 2011 om 11:43

Het klinkt mij alsof je virusscanner de pop-ups blokkeert. Als dat zo is zou je ergens bovenin je browser de melding moeten zien dat er een pop-up wordt geblokkeert. Het zou ook kunnen dat je Java of Flash moet installeren. Soms hangt het ook van je browser zelf af. Ik heb wel eens begrepen dat het een verschil uitmaakt of je bijvoorbeeld Internet Explorer of Mozilla Firefox gebruikt.

Back to Top
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Bloemenvrouwtje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Oktober 2011 om 13:34
    als jullie eens kijken. Ik heb een foto kunnen plaatsen!!! Met heel veel dank aan het vriendje van mijn oudste dochter.  Hij heeft het me getoond.  Nu mogen jullie er van op aan dat ik nog veel dingen ga plaatsen.  Ik ben eens benieuwd wat jullie er van vinden.
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Oktober 2011 om 19:12
Ik vind het zo wie zo een applaus waard dat het is gelukt. Daarvoor krijg je al mijn complimenten. en het is altijd fijn als iemand mee wil kijken. Dat legt makkelijker uit als via het forum. Ik zal zo gaan kijken. Eerst even hier de berichten lezen.
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.359 seconden.
Lang Yarns