hebben jullie dat ook? |
Reageer ![]() |
Autheur | |
pippie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juni 2010 Status: Offline Points: 7262 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 07 November 2011 om 16:40 |
Ik ben nu al voor de vierde keer hier op het forum vandaag.
Heb gewoon een beetje een verdrietig gevoel en ga maar steeds weer wat warmte halen bij jullie. Mag wel he? Lieve groetjes Wil B. |
|
![]() |
|
ilyani ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 Juli 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1192 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Dit is ook al mijn derde keer vandaag.
![]() |
|
groetjes miranda
|
|
![]() |
|
Frea H. ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 07 April 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3377 |
Natuurlijk mag dat,het is een vreemde dag,ik denk dat er veel mensen vandaag regelmatig op het forum te vinden zijn. Ik ook. groetjes Frea. |
|
![]() |
|
![]() |
|
Lenie25 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4034 |
Ja echt een vreemde dag ik hang hier ook al de hele dag een beetje rond
|
|
![]() http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/ |
|
![]() |
|
creaans ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 05 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 11348 |
Ja echt een vreemde dag, wij hadden vanmiddag onze hulp, maar dwaalde steeds met mijn gedachten af.
Heb het er moeilijk mee... |
|
![]() |
|
Koningsdochter ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 25 Juni 2008 Status: Offline Points: 5322 |
tis gewoon een raar gevoel. Lijkt net of je in twee werelden zit. Thuis kennen ze Joke natuurlijk helemaal niet en daar draait het leven gewoon door. Terwijl ik er steeds aan denken moet. Gek idee is dat.
|
|
Groetjes, Clara
Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt! |
|
![]() |
|
Frea H. ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 07 April 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3377 |
Het is erg onwerkelijk dat Joke na een heel kort ziekbed er nu niet meer is.Het moet vreselijk zijn voor haar familie en vrienden. Veel sterkte voor iedereen.
|
|
![]() |
|
![]() |
|
winter61beer ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 16 December 2005 Locatie: Zutphen Status: Offline Points: 2113 |
ook ik ben vaker op het forum om ook een beetje troost te zoeken.je loop thuis als een kip zonder kop door het huis heen,
|
|
![]() |
|
![]() |
|
nldutchy ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 29 Juni 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3778 |
wat ontzettend bijzonder om dit te ervaren, dat je hier je troost zoekt en het verdriet deelt waar anderen geen flauwe notie van hebben om wie het gaat....heel bijzonder, bedankt allemaal!
|
|
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com Marlene aka nldutchy |
|
![]() |
|
Tineke01 ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 27 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1360 |
Ik las het trieste nieuws vanavond pas.
Een aantal hobbydoosjes hebben Joke blijkbaar gekend of contact mee gehad. Ik niet hoor. Maar het is echt bijzonder om te lezen hoe andere hobbydoosjes hier op het forum hun hart luchten en troost zoeken en/of aan anderen geven. Dat doet een mens goed. Er wordt echt met mekaar meegeleefd. Heel warm! Groetjes, Tineke01 ![]() |
|
![]() |
|
Guests ![]() Guest Group ![]() |
Ik sluit me bij Tineke aan, ik heb Joke ook niet echt gekend, maar ik vind het hartverwarmend hoe iedereen reageert. En nog hartverwarmender om te lezen dat het forum troost kan bieden.
|
|
![]() |
|
by Ieke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2887 |
Ik kan me helemaal vinden in de woorden van Tineke.
Ook ik heb Joke niet persoonlijk gekend, maar ik begrijp heel goed hoe jullie je voelen. Wat fijn dat we met elkaar het een plekje kunnen geven en elkaar kunnen steunen. |
|
![]() |
|
kris85 ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 29 September 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 382 |
ik sluit me aan bij tineke.
|
|
In een huis waar liefde woont, daar rekken de muren op.
|
|
![]() |
|
geesje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 21 December 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5399 |
....ik moet steeds aan haar laatste opmerking denken ..........over mijn bericht dat ik 5 zakken garen had gekregen.........
|
|
groetjes geesje
|
|
![]() |
|
monique1974 ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 22 Maart 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 821 |
ook ik sluit me bij tineke aan
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |