Barbie haar "man" Ken |
Reageer |
Autheur | |
MaaikeA
Hobbyguru Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Zeeland Status: Offline Points: 1989 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 17 November 2011 om 16:14 |
Mijn zolder is weer netjes.......ben de hele middag aan het zoeken geweest naar patroontjes voor Ken, de "man" of vriend van Barbie. Niets, kom ik trouwens ook tot de ontdekking dat Barbie in 30 jaar van figuur is veranderd, kleinere borsten en breder heupen.Voor niets dus al die jaren de patroontjes bewaard en mee verhuist. Heb van de bieb het Knippie poppenkleertjes boek gehaald, maar geen Ken patronen. Wie kan deze hulp Sint uit de brand helpen? Alvast dank, Maaike(A) |
|
Maaike
https://nl.pinterest.com/speldennaald/ |
|
drempt
Hobbyguru Lid sinds: 11 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3806 |
Post Options
Thanks(0)
|
hoi hoi Kan niet uit jou berichtje opmaken of je alleen opzoek bent naar naaipatronen maar op www.stickatillbarbie.se staan heel veel Brei barbiepatronen ook van ken en op de breikraam staan er een paar breipatronen voor barbie en ken
naaipatronen vind je veel via google misschien ook voor ken |
|
Chris
zoveel idee�n zo weinig tijd |
|
MaaikeA
Hobbyguru Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Zeeland Status: Offline Points: 1989 |
Post Options
Thanks(0)
|
Naar naai en breipatronen, van de site die werd doorgegeven..............dat is fantastisch zeg! bedankt voor de tip Maaike(A)
|
|
Maaike
https://nl.pinterest.com/speldennaald/ |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23688 |
Post Options
Thanks(0)
|
Er bestaat een boekje "Modepop op avontuur" of zoiets, kijk eens op Marktplaats, misschien is het daar. Renske heeft het ook verkocht. Haak- en breipatronen heb ik wel voor je, juist voor de oude Barbie en Ken.
Andrea Kreativ had ook aparte Barbie uitgaven, kijk eens op hun site. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |