Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

groot probleem

Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Corrie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corrie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: groot probleem
    Posted: 24 November 2011 om 13:12

Ik wil ook even iets kwijt

Er word bij ons al 5x mensenpoep op de stoep gedumpd heb net de politie gebeld.

Ik zat al niey lekker in mijn vel omdat ik ziek was en dit erbij nou ik kan jullie zeggen ik heb er al een paar nachten niet van kunnen slapen.

Een paar weken terug lag er een hoop op de stoep en in de goot met papier en dat vond ik al raar ik liep er langs met mijn zoon en wij zeiden al tegen elkaar wie doet nou zo iets dachten dat het van een hond was.

Een paar dagen later lag eranderhalve meter ver langs de auto in de goot en op de stoep een hele zooi weer met papier.

paar dagen later in een bak bij het huis bij de regenton en een paar dagen later weer hetzelfde, ik denk dat er in die bak wel 10 cm staat.

heb iemand die haar honden uit laat gevraagd loop eens langs ons inplaats van dat je de andere straat neemt en die zei mij het in niet van een hond maar van een mens ppppppppppfffffffffffffffffffffff.

Smerig toch er lopen hier kids die ziek kunnen worden, niet opruimen Corrie zei ze want daar zijn ze op uit.

Een week niets nu kom ik vanmorgen buiten en loop naar de zwanen want Evelien had er 1 in de vijver gezien dus ik loop langs de poort bij ons achter nou ja zeg daar liggen weer een paar grote drollen ik word er zo nerveus van en Piet zegt ja wat doe je er aan .

Heb onze jongste aan de telefoon die zegt ma nu ga je de politie bellen en dat heb ik nu dus gedaan en ff van mij afgeschreven.

Ik word gebeld door de wijkagent ben benieuwd.

Hou de eer aan jezelf
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 November 2011 om 13:16

Getverrrrrrrrrrr

Wie doet dat nou???????

Dan spoor je toch niet?????

Ik haak nooit af!

Back to Top
ladyken View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ladyken Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 November 2011 om 13:19
wie amuseert er zich met zo iets te doen ,recht uit gezegd

vind ik dit helemaal niet kunnen ,ja corrie ik denk dat het
de einige oplossing is de politie daarvan op de hoogte
stellen

ik vind het echt ongepast ,je zou voor minder op je heupen
krijgen
Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 November 2011 om 13:27

schandalig!!!

niet normaal zag

absurd!! wie verzint zoiets!!

gossie ik heb veel last van hondenpoep maar dit slaat alles

probeer je niet te druk te maken Wie weet komt er met de melding bij de politie een eind aan!!

Chris

zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 November 2011 om 13:42
Hopelijk kan de politie iets voor je doen. Maar zo'n sch**tlaars is pas strafbaar als hij gesnapt wordt en reken maar niet dat als hij een politie ziet surveilleren dat hij dan het pakketje aflevert.

Vreselijk onsmakelijk. Je zou 'm zelf met een fototoestel moeten kunnen betrappen.

Sterkte!
Back to Top
corine View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer corine Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 November 2011 om 13:54
jeetje Corrie, het zit je allemaal niet mee de laatste
tijd.
Wat een viespeuken
Back to Top
amandel View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer amandel Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 November 2011 om 13:54
Getver..... wat een zieke lui, die zoiets doen. Wat een onsmakelijk gedoe. Kon je ze maar betrappen, maar ja ze doen het altijd als je het net niet ziet. Ik hoop dat de wijkagent wat kan betekenen, want smerig is het zeker l.   groetjes irene
Creatieve mensen hebben geen rommel, creatieve mensen hebben overal ideeen liggen.
Back to Top
Lenie25 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lenie25 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 November 2011 om 14:39
Wij hebben ook zo iets een paar jaar terug gehad maar dat was van chauffeurs die bij ons in de straat parkeerden nadat wij hadden geklaagd is er een parkeer verbod.Het zal moeilijk worden om de dader te pakken te krijgen moet je de hele nacht staan posten hoop dat de wijkagent er iets aan kan doen. 

http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 November 2011 om 15:02

Wat ongelofelijk smerig. Hoe doe je zo iets vraag ik me af. Ga je met je blote kont nu werkelijk ergens op de stoep zitten poepen. Of neem je het mee als je het op de wc gedaan hebt. Sorry maar ik kan me er niets bij voorstellen. Niet bij optie 1 en niets bij optie 2.

Kan me voorstellen dat je er mee zit Corrie. Goed van je zoon om je de politie te laten bellen. Dan heb je in ieder geval het gevoel dat je er iets aan doet. En laat je nu niet meer de nachtrust ontnemen door zulke smeerlappen. Of het moet zijn omdat je staat te posten en hem of haar zo kunt betrappen.

Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
NicoleTeg View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer NicoleTeg Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 November 2011 om 15:16

GATVERDAMME!!!!!

Volgens mij heb je echt een behoorlijk steekje los als je zoiets doet!!!!Mijn moeder zei vroeger al: er lopen meer gekken buiten dan binnen de poort....

Zulk soort mensen zouden echt in therapie moeten hoor!!!

Whaha,moest dan wel erg lachen om de opties van Koningsdochter,ja hoe doet iemand zoiets!!!! Getverdemme,kan me ook bij beide opties helemaal niets voorstellen!!!!!!

Dat heb je toch ook wel eens bij openbare toiletten? De dames toiletten...Dat je denkt: hoe krijg je dat in godsnaam op de muur,en nog belangrijker: WAAROM???Bah,krijg er helemaal de kriebels van en kan er ook erg boos om worden! Als iedereen z'n eigen 'rommel' op zou ruimen zou het er een stuk mooier uitzien overal!

Back to Top
Corrie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corrie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 November 2011 om 15:51
Volgens mij doet diegene het op een emmer en dumpt het bij ons ik zou het anders ook niet weten en ik vind het vooral smerig omdat mensen er ziek van kunnen worden.
Hou de eer aan jezelf
Back to Top
Frea H. View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Frea H. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 November 2011 om 15:59

Ik hoop voor je Corrie dat de politie er iets aan kan  doen.Dit is wel erg smerig.Veel sterkte er mee.

groetjes Frea.

Back to Top
beppemartha View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer beppemartha Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 November 2011 om 17:25

VOOR WILDPLASSEN KRIJG JE EEN BOETE,  MAAR DIT IS NOG VEEL SMERIGER.

ONZE LIEVE HEER HEEFT HELE RARE KOSTGANGERS.

IK HOOP DAT HJET VOOR JE WORDT OPGELOST.

Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 November 2011 om 17:33

Getver de getver!

Ik kan hier niet bij met dat kleine beetje boeren verstand van mij..... Maar ik hoop Corrie dat het snel opgelost word.

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 November 2011 om 17:57
Net als Koningsdochter kan ik me er ook niks bij voorstellen, hoe dat daar terecht komt. Het zal je stoep maar zijn, gretverderrie!
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 November 2011 om 18:07
Dat is smerig zeg welke vieze mensen doet zo iets dat vind ik heel ziekelijk hopelijk kan er iets aan gedaan worden langs de wijkagent
Back to Top
JoJo View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JoJo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 November 2011 om 18:18
Gadverdamme das echt smerig zeg. Wie bedenkt zoiets en wie doet zoiets dan ben je echt niet lekker in je hoofd.
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 November 2011 om 18:41
Nou dit is dus de trend hoe we met elkaar om schijnen te gaan...
Te bizar voor woorden en de dader ligt altijd op het kerkhof. Hopelijk vinden ze snel de dader.

Voor ongeveer 200 euro heb je trouwens een videosysteem die op je pc opnames kan maken, doe wij in ons huis ook sinds er recent door een buurman is ingebroken, alleen bewijs kon niet aangetoond worden.
Back to Top
Haaknaald View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Haaknaald Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 November 2011 om 18:49

Bah wat vies !!!

Ik wens je veel sterkte toe en hoop dat degene die dit doen snel gepakt wordt.

Groetjes Els.

http://elsjeshaakcreaties.blogspot.com/
Back to Top
AnneliesR View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer AnneliesR Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 November 2011 om 20:10
Nou, daar zijn toch geen woorden voor, wie verzint zoiets nu toch. Ik hoop van harte dat de wijkagent iets voor jullie kan betekenen en denk inderdaad eens na over zo'n video-systeem, of kan de politie zo iets aanbieden. Dit moet echt gestopt worden. Ik kan me goed voorstellen dat dit een enorme spanning met zich mee brengt. Je vraagt je af wie het is, waarom dan. Zijn er niet meer mensen in de straat die dit hebben? Ik wens je van harte veel sterkte toe hiermee!
groetjes Annelies ;)
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.469 seconden.
Lang Yarns