Magtelt bedankt! |
Reageer ![]() |
Autheur | |
by Ieke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2887 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 25 November 2011 om 19:45 |
Magtelt en Ton bedankt voor de onwijs gezellige dag!
Ik heb weer heerlijk genoten van jullie liefde en warmte. Meike heeft de zachte buik pop geadopteerd en is er helemaal weg van ![]() |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23723 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
O wat lief, ze miste die andere natuurlijk, nu is het weer goed.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
by Ieke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2887 |
Whaha, ik denk dat ze Olivia (werk van zusje) inderdaad voor cheapy
aanziet. Tot ik de speen eruit trok: toen begon Olivia te brullen:-) M'n andere zusje heeft de Madeleine pop geadopteerd. Ik heb al even gegoogled en bij heart4dolls.blogspot.com kun je een paar patroontjes voor de Madeleine poppen. De BB heet vanaf nu Isa. Vonden we ook weleen leuke naam; Bella was me teveel Twilight in combinatie met Alice. |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23723 |
Oja, ik was vergeten welke pop ging brullen als ze de speen niet had. Vandaar dat ze een hard plekje had in haar lijf. Leuk voor de hond, zo'n huilbaby.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Koningsdochter ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 25 Juni 2008 Status: Offline Points: 5322 |
En zo kan onze poppenmoeder weer aan de slag voor haar kersverse kindjes. Leuk dat jullie het naar je zin gehad hebt. Het klinkt heel gezellig in iedergeval.
|
|
Groetjes, Clara
Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt! |
|
![]() |
|
Het was zeker gezellig!
Heb de huilbaby uitgezet. Meike haalt elke x het speentje erit, maar doet het er niet meer in. Best logisch eigenlijk, want dat is te moeilijk voor een hond ![]() M'n ene zusje heeft de pop met de lange haren geadopteerd en het andere zusje de pop met het gele pakje. Die heet vanaf nu Penny. |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |