Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Kringloop Babyborns

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Kringloop Babyborns
    Posted: 14 December 2011 om 11:55
kan ik niet aanbieden, daarvoor moet je bij lucky Jips of Magtelt ;-)))) zijn maar ik heb de advertentie van Marktplaats (dankzij Jips) gezien en zou ze willen kopen als er animo voor is van Hobbydoosjes, ik kan ze dan voor 10euro per stuk verkopen zodat er ietske naar de KiKa kan...wie wil ...???? (verzendkosten komen er dan helaas bij of je komt een bakkie doen in het westen van 't land ;-))))
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 December 2011 om 13:21
Sorry Marlene, ik heb een BB verbod gekregen van m'n moeder.

Er mag alleen nog een negertje onderdak zoeken bij ons thuis. Als het met lukt om die voor een mooie prijs te vinden. Voorlopig zit huize Ieke even op slot voor de BB's.
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 December 2011 om 16:35

Marlène, ik heb er 4 en ik vind het ook voldoende zo.

Ik heb net alweer een dame opgeduikeld bij de kringloop en ze is al in bad geweest. Ze was smerig

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 December 2011 om 16:37
Ja, ik heb een kamer vol poppen liggen, bestaan er voorbehoudsmiddelen voor het kopen van poppen? Ik heb een antipoppenpil nodig.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 December 2011 om 16:49
hier nog zo 1, ik heb ook een (ver)koopverband van mijn huisband want we zien hier door de bomen het bos niet meer ;-))))) maar als ik zo'n advertentie zie ga ik meteen rekeken: wat zou ik eraan kunnen verdiene voor de KiKa/KWF....denk dat ik de aanbieding maar rustig voorbij laat gaan.....stuur je mij OOK zo'n pilleke Magtelt als je ze vindt (mooie kaart trouwens, dierbare wensen erop!!!)

Marlene aka nldutchy
Back to Top
boek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer boek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 December 2011 om 19:29

Originally posted by nldutchy nldutchy wrote:

hier nog zo 1, ik heb ook een (ver)koopverband van mijn huisband want we zien hier door de bomen het bos niet meer ;-))))) maar als ik zo'n advertentie zie ga ik meteen rekeken: wat zou ik eraan kunnen verdiene voor de KiKa/KWF....denk dat ik de aanbieding maar rustig voorbij laat gaan.....stuur je mij OOK zo'n pilleke Magtelt als je ze vindt (mooie kaart trouwens, dierbare wensen erop!!!)

10 euro is veel voor een tweedehands bb en dan ook nog een horro bb er bij zo noem ik die met rode ogen nee helaas voor mij dus niet

<a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu"></a>
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 December 2011 om 23:04

Ik had 6,50 voor 1 BB geboden, maar dat was te weinig.

Hij wil er 10 euro voor hebben.......dat mailde hij terug.

Ik haak nooit af!

Back to Top
boek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer boek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 December 2011 om 08:58
Originally posted by Marileen Marileen wrote:

Ik had 6,50 voor 1 BB geboden, maar dat was te weinig.

Hij wil er 10 euro voor hebben.......dat mailde hij terug.

doorzoeken ze zijn er wel voor die prijs heb ze nog wel goedkoper gekocht
<a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu"></a>
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 December 2011 om 12:12
EVEN IETS RECHTZETTEN lieve HD-ers voordat iemand denkt dat ikzelf ook maar een cent aan de BB's ''verdien''..nixnoppesnada...maar het is MIJ nog nooit gelukt een BB goedkoper dan 7,50 euro 2ehands te kopen, daarvoor moet je bij Jips of Magtelt zijn, de lucky ladies ;-))...ik heb ze tot nu toe alleen nog maar voor 7,50 euro p.st op de kop kunnen tikken en leg er 2,50 voor de KiKa/KWF op, dat is ''alles''....en doe er soms een zelfgehaakt jurkje bij als extraatje.....Dit even ter aanvulling voor de lieve vrouwen die via mij hun BB hebben, voort Goeie Doel en dat blijft zo!

Marlene aka nldutchy
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 December 2011 om 12:37

Marlène, het is een kwestie van geluk hebben hoor. Ik heb 3 babyborns via Magtelt en nu toevallig een keer 1 gevonden voor 5,70.

Je zou moeten kijken op rommelmarkten en kringlopen of tweedehands winkeltjes. Op marktplaats zitten alleen maar mensen die er veel voor willen hebben.

Ik hou het altijd voor jullie in de gaten hoor

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.484 seconden.
Lang Yarns