Kringloop Babyborns |
Reageer ![]() |
Autheur | |
nldutchy ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 29 Juni 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3778 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 14 December 2011 om 11:55 |
kan ik niet aanbieden, daarvoor moet je bij lucky Jips of Magtelt ;-)))) zijn maar ik heb de advertentie van Marktplaats (dankzij Jips) gezien en zou ze willen kopen als er animo voor is van Hobbydoosjes, ik kan ze dan voor 10euro per stuk verkopen zodat er ietske naar de KiKa kan...wie wil ...???? (verzendkosten komen er dan helaas bij of je komt een bakkie doen in het westen van 't land ;-))))
|
|
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com Marlene aka nldutchy |
|
![]() |
|
by Ieke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2887 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sorry Marlene, ik heb een BB verbod gekregen van m'n moeder.
Er mag alleen nog een negertje onderdak zoeken bij ons thuis. Als het met lukt om die voor een mooie prijs te vinden. Voorlopig zit huize Ieke even op slot voor de BB's. |
|
![]() |
|
Jips ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 15 September 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4374 |
Marlène, ik heb er 4 en ik vind het ook voldoende zo. Ik heb net alweer een dame opgeduikeld bij de kringloop en ze is al in bad geweest. Ze was smerig |
|
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag. |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23723 |
Ja, ik heb een kamer vol poppen liggen, bestaan er voorbehoudsmiddelen voor het kopen van poppen? Ik heb een antipoppenpil nodig.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
nldutchy ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 29 Juni 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3778 |
hier nog zo 1, ik heb ook een (ver)koopverband van mijn huisband want we zien hier door de bomen het bos niet meer ;-))))) maar als ik zo'n advertentie zie ga ik meteen rekeken: wat zou ik eraan kunnen verdiene voor de KiKa/KWF....denk dat ik de aanbieding maar rustig voorbij laat gaan.....stuur je mij OOK zo'n pilleke Magtelt als je ze vindt (mooie kaart trouwens, dierbare wensen erop!!!)
|
|
|
![]() |
|
boek ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 23 September 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4896 |
10 euro is veel voor een tweedehands bb en dan ook nog een horro bb er bij zo noem ik die met rode ogen nee helaas voor mij dus niet |
|
<a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu">
![]() |
|
![]() |
|
Marileen ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 13 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4191 |
Ik had 6,50 voor 1 BB geboden, maar dat was te weinig. Hij wil er 10 euro voor hebben.......dat mailde hij terug.
|
|
![]() |
|
boek ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 23 September 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4896 |
![]() |
|
<a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu">
![]() |
|
![]() |
|
EVEN IETS RECHTZETTEN lieve HD-ers voordat iemand denkt dat ikzelf ook maar een cent aan de BB's ''verdien''..nixnoppesnada...maar het is MIJ nog nooit gelukt een BB goedkoper dan 7,50 euro 2ehands te kopen, daarvoor moet je bij Jips of Magtelt zijn, de lucky ladies ;-))...ik heb ze tot nu toe alleen nog maar voor 7,50 euro p.st op de kop kunnen tikken en leg er 2,50 voor de KiKa/KWF op, dat is ''alles''....en doe er soms een zelfgehaakt jurkje bij als extraatje.....Dit even ter aanvulling voor de lieve vrouwen die via mij hun BB hebben, voort Goeie Doel en dat blijft zo!
|
|
|
![]() |
|
Jips ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 15 September 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4374 |
Marlène, het is een kwestie van geluk hebben hoor. Ik heb 3 babyborns via Magtelt en nu toevallig een keer 1 gevonden voor 5,70. Je zou moeten kijken op rommelmarkten en kringlopen of tweedehands winkeltjes. Op marktplaats zitten alleen maar mensen die er veel voor willen hebben. Ik hou het altijd voor jullie in de gaten hoor |
|
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag. |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |