Thomas Trein |
Reageer ![]() |
Autheur | |
hhoekstra ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 01 Maart 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 274 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 27 Januari 2012 om 15:42 |
Heeft iemand voor mij een thomas trein telpatroon voor een jongenstrui? Ik heb het forum al doorzocht en zie dat er al aardig wat treintjes heen en weer zijn gegaan. Twee van mijn kleinzoons hebben hun zinnen op een thomas-trui gezet en volgende week wordt het koud dus ik moet echt snel aan de slag.
|
|
Hanny
|
|
![]() |
|
Leonie_y ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9435 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Had je hier ook al gekeken?
|
|
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol |
|
![]() |
|
hhoekstra ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 01 Maart 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 274 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Dag Leonie, Dank je wel. Hij is wat breed. De trui wordt geen 80 steken maar misschien knip ik er wel gewoon een wagon af. Ik hoop gewoon dat er nog meer thomassen opduiken en ik kan kiezen. In ieder geval kan ik morgen beginnen.
|
|
Hanny
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |