licht gevende wol/acryl |
Reageer |
Autheur | ||||
Judy
Hobbyguru Lid sinds: 15 Juni 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1614 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 31 Januari 2012 om 21:40 |
|||
wie weet of en waar er hier in nederland glow in the dark / fluoriserende witte wol te koop is???
|
||||
groetjes,
geniet en leef in het hier en nu. |
||||
esthertje
Hobbyguru Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7742 |
Post Options
Thanks(0)
|
|||
Nog nooit van gehoord maar dat is wel leuk om slaappopjes van te maken voor de kleintjes. ik ken het niet maar ben ook zeer benieuwd. |
||||
|
||||
Guests
Guest Group |
Post Options
Thanks(0)
|
|||
Ik heb wel eens hier in de plaatselijke wolwinkel geel garen gekocht, dat was niet echt fluoriscerend of lichtgevend, maar een beetje reflecterend. Ik heb er een beertje van gemaakt, die heeft mijn zoontje heel toepasselijk 'reflecterend beertje' genoemd . Echte lichtgevende wol ben ik nog niet tegen gekomen.
|
||||
l.wijsbroek
Hobbyguru Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
Post Options
Thanks(0)
|
|||
KLIK een webwinkel met speciale garens
|
||||
lydia wijsbroek
|
||||
Marileen
Hobbyguru Lid sinds: 13 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4191 |
Post Options
Thanks(0)
|
|||
Wat een mooie garens hebben ze daar. Die fluoriserende is wel een beetje duur 20 euro
|
||||
esthertje
Hobbyguru Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7742 |
Post Options
Thanks(0)
|
|||
deze is maar €4,= maar die van €20,= kan ik niet vinden.
|
||||
|
||||
ChantaltJH
Duizendpoot Lid sinds: 13 September 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 388 |
Post Options
Thanks(0)
|
|||
ja erg leuk maar 17 euro verzenden!!!!!!
|
||||
Wil je iets van mij???? Stuur een email naar mijn hotmail met je vraag dan komt het echt wel goed!!!!
|
||||
Judy
Hobbyguru Lid sinds: 15 Juni 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1614 |
Post Options
Thanks(0)
|
|||
mmm, ik was ook al bij bert en francis wezen kijken maar kon het niet vinden. Vreemd zulke hoge verzendkosten.
Ga nog even verder zoeken. |
||||
groetjes,
||||
nldutchy
Hobbyguru Lid sinds: 29 Juni 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3778 |
Post Options
Thanks(0)
|
|||
Er wordt beveiligd verstuurd met TNT-Express of UPS
of: Goedkope verzending, ook veilig en zeker maar trager
|
||||
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com Marlene aka nldutchy |
||||
Judy
Post Options
Thanks(0)
|
|||
maar nog niet echt goedkoop.
De garens zijn er wel van Bernat en ook nog van een paar andere merken. Dit gevonden op ravelry onder het kopje 'yarns' Echter geen van de merken zijn hier te koop of online te bestellen. Jammer. Ik zag een leuk sterren patroontje op ravelry. Had graag sterren gebreid voor het babykamertje voor mijn kleinkind hier bij mij thuis. Enige optie is een vakantie te boeken naar Amerika of Australie of die richting uit. |
||||
groetjes,
||||
esthertje
Post Options
Thanks(0)
|
|||
hihi jij hebt wat over voor je hobby. wel jammer dat het dan weer zo duur moet zijn.
|
||||
|
||||
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |