Amigurumi mini hondjes |
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Autheur | |||
Corrina31 ![]() Groupie ![]() Lid sinds: 04 Mei 2010 Status: Offline Points: 69 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 09 April 2012 om 20:54 |
||
Hallo dames
Wie heeft er voor mij de patroontjes voor de mini hondjes. groetjes Corrina
|
|||
![]() |
|||
Prideke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Dat boekje was/is voor 2.50 te kop bij de kruidvat.
|
|||
![]() |
|||
ChantaltJH ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 13 September 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 388 |
||
en bij de trekpleister lag/ligt het ook voor 2,50
|
|||
Wil je iets van mij???? Stuur een email naar mijn hotmail met je vraag dan komt het echt wel goed!!!!
|
|||
![]() |
|||
Vifke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 20 Oktober 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1594 |
||
Zoek op google met volgende woorden "harpercollins catalogs crochet" en de eerste twee (de pdf files) gaan over het boekje en geven telkens een gratis patroontje
Vivike |
|||
![]() |
|||
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14131 |
||
Ik heb wel gehoord dat de boekjes van het kruidvat een misdruk zijn met niet alle hondjes die in het originele boekje staan. Groetjes, Lida
|
|||
![]() |
|||
Vifke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 20 Oktober 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1594 |
||
't verschil zal hem ergens zitten he, normaal kost die 9,95 en daar 2,50 Voor die 7 euro verschil mag men al eens een patroontje minder krijgen |
|||
![]() |
|||
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14131 |
||
Helemaal mee eens. Alleen sneu als net dat ene dat je wilde maken er niet inzit. Ik heb het zelf wel ingekeken (en mij lichtelijk geërgerd dat ik het volle pond betaald had) maar er was mij niets opgevallen.
Tot iemand vroeg naar een hondje, waar wel de foto van stond maar niet de beschrijving. Die mevrouw heeft zelfs de uitgever gebeld en toen kreeg ze dus de reden te horen. Groetjes, Lida
|
|||
![]() |
|||
vikike ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 05 Mei 2011 Status: Offline Points: 1402 |
||
Corrina31 ik heb je wat gestuurd, hopelijk zit het ertussen wat je zoekt
|
|||
![]() |
|||
![]() |
|||
droppie ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 12 Maart 2012 Status: Offline Points: 173 |
||
Heb de boekjes naast elkaar open gehad...oma had de orginelen al eerder van me gekregen en toen kon ik het niet laten om ze zelf ook nog te kopen bij het kruidvat...volledig dezelfde inhoud...
Groetjes,
Suzanne |
|||
![]() |
|||
||
Hoi Suzanne, via, via werd mij gevraagd naar de mopshond die niet in het kruidvatboekje zou staan. In het mijne stond hij wel. Zodoende heb ik dat verhaal gehoord van de uitgever. Er zijn bij het kruidvat misschien meerdere versies geweest. Heb jij geluk gehad! groetjes, Lida
|
|||
![]() |
|||
macheri ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 10 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1972 |
||
Ik kan het helaas niet vinden als ik dit in type dan krijg ik hele andere dingen en dat vind ik wel jammer, want ik vind die hondjes zo leuk. Kan iemand me aan de patroontjes helpen?????
|
|||
![]() |
|||
vikike ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 05 Mei 2011 Status: Offline Points: 1402 |
||
dan zul je toch de boekjes moeten gaan kopen
|
|||
![]() |
|||
![]() |
|||
macheri ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 10 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1972 |
||
Nou dan heb ik dus pech he. dat zit er helaas voor mij niet in.
|
|||
![]() |
|||
||
Als je je emailadres niet opgeeft kan iemand die je wil helpen helaas enkel dingen opzenden per tamtam. Vifke |
|||
![]() |
|||
||
De twee pdf files die de uitgever van dat boekje online zette om met het boekje kennis te maken, en waar ik van sprak vind je hier:
http://www.harpercollinscatalogs.com/TR/other/9780062067241_0_Extra_spread_1.pdf http://www.harpercollinscatalogs.com/TR/other/9780062025708_0_Extra_Interior-Content_1.pdf |
|||
![]() |
|||
||
Dat is toch al heel wat. ik heb de boekjes, maar mij dunkt dat je hier toch al een eind mee komt. Ik heb echter nog een vraag/ opmerking. Als je iets van internet afhaalt zul je het toch moeten uitprinten. Papier en cartridges kosten ook geld en niet zo'n beetje ook. Als je veel uit een boekje maakt is het misschien niet eens duurder als dat eeuwige geprint. Zie ik dat fout? Succes, Lida
|
|||
![]() |
|||
||
Printen kost inderdaad ook geld, 't verschil ligt er in dat je dan enkel print wat je wel degelijk maakt (ik toch). De rest steek ik in een ideeën map en bewaar ik op mijn usb stick. In een boekje moeten er al veel patroontjes staan die je echt wil maken. Ik zie mezelf voorbeeld niet 10 verschillende hondjes haken. Wil ik voorbeeld 1 gelukspoppetje haken, 1 hondje en een of een poppetje uit een boekje van Christel Krukkert dan moet ik al drie boeken kopen, wat al gemakkelijk 10X3 = 30 euro kost aan boekjes alleen al. Voor die 30 euro heb ik al een pak papier (+/- 3 euro), en een inktcartridge (+/- 15 euro), en kan ik nog wat wol kopen ook want ik heb nog 12 euro over. |
|||
![]() |
|||
doortje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 27 November 2011 Status: Offline Points: 2062 |
||
nee dat zie je volgens mij niet fout het enigste voordeel is dat je dan dat gene wat je alleen maar wil hebben dus niet de rest die je niet leuk vindt kan uitprinten want vaak is niet alles leuk in een boekje daar ga ik altijd eerst even kijken in zo'n boekje goh ik schrijf het wat omslachtig op maar jullie snappen me wel toch ???
|
|||
![]() |
|||
Mayabees ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 Februari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2872 |
||
Als ik maar 1 patroontje uit een haakboek wil dan leen ik hem van de bibliotheek. Bij ons in de bibliotheek kun je zelfs een boek lenen uit een andere vestiging als het boek niet de de collectie van onze bibliotheek zit. Nah en als dat in een dorpje in Twente kan dan neem ik toch aan dat dit landelijk in de bibliotheken geregeld is. de boekjes van de minihondjes amigurumi heb ik ook geleend uit een andere bibliotheek.
|
|||
![]() http://pinterest.com/creabeezzz/ |
|||
![]() |
|||
Prideke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
||
Gaat er ook om dat we voorzichtig moeten zijn met copyrights en dat niet zo half creatief Nederland denkt dat op hobbydoos alles voor de nop wordt verspreid. Dan heeft Renske een groot probleem en wij ook want dan is het een keer exit forum.
En ja een print maken kost ook geld, meestal doe ik het wel in mapjes maar ik ben er niet zo zuinig op als op mijn boekjes. En als het maar om 1 patroon gaat uit zo'n boekje geef DAT dan duidelijk aan, joh heb alleen interesse in dat hondje/poppetje/aapje.. Iets duidelijker communiceren helpt al een boel. Over het hondjes haken boekje,voor die 2.50 ga ik geen prints maken lollll
|
|||
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |