Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

nieuw valkje erbij

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
okkiepowerrr View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer okkiepowerrr Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: nieuw valkje erbij
    Posted: 12 April 2012 om 21:57
vanavond heb ik er ene nieuw valkje bij gekregen. het aantal staat nu op 4 plus charly de kakatoe. sidonia moest ik apart zetten omdat ze door pa werd lastig gevallen en daardoor ging ze plukken. maar vond het zo zielig alleen dus heb ik er een ventje bijgekocht. hij heet rocky maar dat vind ikniet zoon leuke naam. weten jullie een leuke aparta naam ? moet niet zoon alledaagse naam zijn die je overal hoort.
groetjesjoanne
okkiepowerrrcharly.blogspot.com

Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 April 2012 om 22:40
wil je een specifieke letter waar het mee moet beginnen? hoe heten de andere valkjes?
Chris

zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 April 2012 om 23:05
Wat vind je van Crocky Big smile
(uitspreken als krookie)
Ik haak nooit af!

Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 April 2012 om 07:59
okkie
ollie
kuifje
robbie
jopie
Chris

Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 April 2012 om 08:00
Leuk! Big smile

Onze valk heet Kiko, omdat ze dit goed uit kunnen spreken.
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
Jolly View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jolly Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 April 2012 om 08:07
Die van ons heet gewoon Bartje en is een schatje.
Groetjes van Jolly

Back to Top
marjolein2202 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer marjolein2202 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 April 2012 om 08:24
een vroeger vriendinnetje van mij had een valkparkiet en die heette Papoe, en dat klonk zo lief. hij zei ook "Papoe eten" en papoe moe" hihi
Veel geluk met je nieuwe aanwinst
Back to Top
hilda zuidema View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hilda zuidema Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 April 2012 om 08:25
die van mij heet joco

groetjes Hilda
Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 April 2012 om 11:32
joco vind ik erg leuk!!!

wij hadden vroeger een grasparkiet en die heette pukkie
Chris

Back to Top
Kaki View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kaki Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 April 2012 om 12:18
Mijn grasparkietjes heten Kaki en Ollie! Big smile Ollie is pas een paar maandjes bij ons.
Ik vind Tico ook een leuke naam!
Groetjes Claudia
Back to Top
KaVL View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer KaVL Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 April 2012 om 13:06
als hij samen met Sidonia in de kooi mag, wat denk je dan van Lambik ? LOL
*Groetjes*
° Karen °
Back to Top
okkiepowerrr View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer okkiepowerrr Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 April 2012 om 17:36
bedankt voorhet meedenken . eigenelijk beginnen alle namen met een s. sidonia,smoes en skinnie. niet zo uitgezocht hoor maar toevallig. okkie kan niet want zo heette mijn lieve vorige kakatoe die hellaas veeeeeeeeeel tevroeg is gestorven. maar ollie vind ik wel leuk.en pukkie ook. sjonge wat moeilijk. ik moet dus kiezen tussen ollie en pukkie. al geld pukkie meer voor een kleintje eigenlijk en het is best een grote valk. dus het word ollie. Big smile. al van het weekend ff foto maken van defamilie valk  hihihi
okkiepowerrrcharly.blogspot.com

Back to Top
Kaki View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kaki Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 April 2012 om 20:06
Ollie! Goed keuze LOL
Groetjes Claudia
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.484 seconden.
Lang Yarns