Vrijmarkt |
Reageer | Pagina 123 5> |
Autheur | |
Marileen
Hobbyguru Lid sinds: 13 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4191 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 27 April 2012 om 08:11 |
Leuk!!!! Maandag Koninginnendag
Gaan jullie ook naar de vrijmarkt? En waar zijn jullie dan naar op zoek?
Ik zoek:
Handwerkboekjes
Katoen en wol
Andere hobbyspulletjes
Lappen stof
Bloempotten
Poppen en poppenspullen
Spulletjes voor poppenhuis
Leuke dingen voor de tuin
Hahahaha eigenlijk best wel veel
Hier is er ook een streekmarkt met asperges, aardbeien, planten, biologische produkten,
een imker, enz.
Hoop dat het redelijk weer is maandag
|
|
esthertje
Hobbyguru Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7742 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik weet het nog niet.
We moeten met de muziek de mensen om 7.30 al wakker spelen (in uniform) dus al heeeel vroeg uit mijn bed. en dan ligt het aan het weer wat we nog meer gaan doen. |
|
|
|
Marileen
Hobbyguru Lid sinds: 13 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4191 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hahahah leuk!
Hard spelen hoor zodat iedereen wakker word
|
|
MariaLA
Hobbyguru Lid sinds: 23 Augustus 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2545 |
Post Options
Thanks(0)
|
wij gaan waarschijnlijk ook wel even naar een vrijmarkt. Zie wel wat ik aantref ga nooit specifiek voor iets op stap....valt het ook niet tegen als je niets hebt.
Fijne dag allemaal maandag (en natuurlijk ook de dagen ervoor )
|
|
ChantaltJH
Duizendpoot Lid sinds: 13 September 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 388 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik sta zelfs op de braderie op het dorp met herbalife......... heerlijk mensen aanspreken over voeding en gezondheid en dan weer meer mensen kunen helpen.
|
|
Wil je iets van mij???? Stuur een email naar mijn hotmail met je vraag dan komt het echt wel goed!!!!
|
|
winter61beer
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2005 Locatie: Zutphen Status: Offline Points: 2113 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik ga naar de kleedjesmarkt.Heerlijk snuffelen.
|
|
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik let speciaal op poppen, breispullen en fournituren, maar als ik een ander leuk ding tegenkom, gaat het ook mee. Ik heb altijd twee tassen bij me, als het dan zwaar wordt loop ik nog steeds rechtop. En dan kan ik meer meenemen natuurlijk. Ton zet me af aan het ene eind van de vrijmarkt (Beekpark) en ik loop hem helemaal af. Dan stap ik meestal aan het eind op de bus, tenzij het erg sjouwen is of ik erg moe ben.
Ik vind het het lekkerste om het alleen te doen in mijn eigen tempo. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
by Ieke
Hobbyguru Lid sinds: 09 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2887 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hihi, ik zie het al helemaal voor me. Magtelt met twee boodschappen tassen vol met nieuwe dingetjes!
Ik ga niet naar de vrijmarkt, maar ik wil jullie allemaal heel veel plezier wensen als je wel gaat! |
|
zazia
Hobbyguru Lid sinds: 03 Februari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1418 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik ga eerst de kindermarkt af. Vorig jaar een prachtige armband gekocht die "live" gemaakt werd door 2 meisjes. Met bijpassende oorbellen was ik 3 euro kwijt
Ik ga kijken naar wol, naalden, haakboekjes voor mensen die het haakvirus niet te pakken heeft gekregen en eigenlijk ben ik gewoon dol op alle kraampjes na te pluizen.
|
|
|
|
Marileen
Post Options
Thanks(0)
|
Jaaaaa......leuk hé!!!!
Hahahah Magtelt.......ik doe dit ook het liefst alleen.......dan kan ik
tenminste snuffelen waar ik wil snuffelen en hoe lang ik kan snuffelen
|
|
chantalmv2
Hobbyguru Lid sinds: 10 Maart 2011 Status: Offline Points: 4681 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik ga ook naar de vrijmarkt. Dit doe ik met. Mijn ouders en de kindjes.
Mama kijkt natuurlijk naar hobby spullen. En de kindjes naar mooi speelgoed:) Vorig jaar ook veel leerzaam spul gekocht voor de kindjes. Voor op school |
|
Marileen
Post Options
Thanks(0)
|
Wat goed Chantal!
Zulke dingen heb je ook wat aan hè!
Ik kocht ook veel van zulke spullen toen Anthony nog klein was.
|
|
pralientje
Hobbyguru Lid sinds: 23 Mei 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 14072 |
Post Options
Thanks(0)
|
Veel schop plezier
|
|
Yobsje
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juni 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1408 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik ga dit jaar niet, want ik moet 's middags en 's avonds werken en dat komt goed uit, want wij gaan dit jaar verhuizen en nu kom ik ook niet in de verleiding om nog meer spullen te kopen, ons huis moet zo leeg mogelijk zijn als er potentiele kopers komen. Vorig jaar heb ik heel veel Knex voor de jongens gekocht voor 10 euro en little pony's voor maar 10 cent per stuk.
Esther zit je bij het Kamper trompettenorkest?
|
|
Groet,
Yobsje |
|
simonevv
Hobbyguru Lid sinds: 03 December 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1658 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik ga heerlijk in mijn eentje alle vrijmarkten afstruinen naar alles en nog wat met een fiets, twee grote zijtassen en een mand voor op en nog wat reserve tassen. Je weet maar nooit
|
|
|
|
Wanda
Hobbyguru Lid sinds: 30 December 2007 Status: Offline Points: 2280 |
Post Options
Thanks(0)
|
wij gaan naar de vrijmarkt in Tiel, we nemen voor mijn man het kleine scootmobieltje mee, dus kan hij de tassen (vol ???) meenemen, hoef ik niet te sjouwen.
|
|
WANDA
Niemand is volmaakt, en daar ben ik het perfecte voorbeeld van |
|
Prideke
Hobbyguru Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik ga kijken voor speelgoed waar muziekdoosjes in zitten. Ik heb wat ideeen waar ik ze voor wil gebruiken.
|
|
willywortel
Duizendpoot Lid sinds: 25 April 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 380 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wil deze keer kijken (zoeken) naar dikke haak en brei naalden.
En handwerkboekjes. Iedereen veel plezier maandag,hoor graag of jullie ook wat hebben gevonden.
|
|
To smile , is the way to help change the world.
willywortel |
|
Marileen
Post Options
Thanks(0)
|
Zo is het!!!! Je weet maar nooit wat je allemaal tegen komt
|
|
Marileen
Post Options
Thanks(0)
|
Wanda.....je hebt het perfect uitgekiend zo
|
|
Reageer | Pagina 123 5> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |