Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

gehaakte knuffel

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Eugenie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Eugenie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: gehaakte knuffel
    Posted: 28 April 2012 om 10:35
 Er is mij gevraagd om als kraamkadootje dit knuffeltje te maken, maar weet iemand waar ik een nederlandse of engelse vertaling vandit patroon kan vinden? komt uit dit boek

~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~

Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 April 2012 om 12:36
ik vind het geweldig maar jammer genoeg heb ik het niet anders had je het met alle liefde gekregen wat een schatjes zeg
Back to Top
francisca View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francisca Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 April 2012 om 20:29
eugenie heb geen vertaling voor je wil wel kijken of ik hem kan maken stuur het patroontje maar door vertaal ik hem naar het nederlands voor je
Anne-Marie
Back to Top
Eugenie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Eugenie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 April 2012 om 10:40
SUPER!!!!!!!! Als je dat zou willen doen!

~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~

Back to Top
francisca View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francisca Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 April 2012 om 12:06
is niet zo moeilijk met een goed vertaalschama zie het patroontje wel verschijnen ga ik meteen mijn schema's even opzoeken en mijn woordenboek is ook altijd handig
Anne-Marie
Back to Top
Eugenie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Eugenie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 April 2012 om 16:57
ik heb het een beetje raar geformuleerd, heeft iemand dit patroontje voor mij, ik dacht dat ik hem had, maar toch niet (iets met usb stick), ik dacht als iemand een nederlandse vertaling heeft hoef ik het boek niet aan teschaffen voor alleen dit patroontje.

Back to Top
francisca View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francisca Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 April 2012 om 16:36
eugenie heb het patroontje bemachtigt voor je ga het van de week even vertalen stuur de vertaling dan naar je door zal zo het bestand met het patroontje vast door sturen naar je
Anne-Marie
Back to Top
Eugenie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Eugenie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 April 2012 om 18:56
Dank je wel, super dat je dat wilt doen.Thumbs Up

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.375 seconden.
Lang Yarns