Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Vrijmarkt

 Reageer Reageer Pagina  123 5>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Vrijmarkt
    Posted: 27 April 2012 om 08:11
Leuk!!!! Big smile Maandag Koninginnendag Big smile
Gaan jullie ook naar de vrijmarkt? En waar zijn jullie dan naar op zoek?
Ik zoek:
Handwerkboekjes
Katoen en wol
Andere hobbyspulletjes
Lappen stof
Bloempotten
Poppen en poppenspullen
Spulletjes voor poppenhuis
Leuke dingen voor de tuin
Hahahaha eigenlijk best wel veel LOL
Hier is er ook een streekmarkt met asperges, aardbeien, planten, biologische produkten,
een imker, enz.
Hoop dat het redelijk weer is maandagBig smile
 
Ik haak nooit af!

Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 November 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 7742
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 April 2012 om 08:14
ik weet het nog niet.
We moeten met de muziek de mensen om 7.30 al wakker spelen (in uniform)
dus al heeeel vroeg uit mijn bed.
en dan ligt het aan het weer wat we nog meer gaan doen.
 
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 April 2012 om 08:19
Hahahah leuk!  LOL
Hard spelen hoor zodat iedereen wakker word Big smile
Ik haak nooit af!

Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2545
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 April 2012 om 08:23
wij gaan waarschijnlijk ook wel even naar een vrijmarkt. Zie wel wat ik aantref ga nooit specifiek voor iets op stap....valt het ook niet tegen als je niets hebt.Wink
Fijne dag allemaal maandag (en natuurlijk ook de dagen ervoor )LOLLOL
Back to Top
ChantaltJH View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 13 September 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 388
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ChantaltJH Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 April 2012 om 08:39
ik sta zelfs op de braderie op het dorp met herbalife......... heerlijk mensen aanspreken over voeding en gezondheid en dan weer meer mensen kunen helpen.
Wil je iets van mij???? Stuur een email naar mijn hotmail met je vraag dan komt het echt wel goed!!!!
Back to Top
winter61beer View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 16 December 2005
Locatie: Zutphen
Status: Offline
Points: 2113
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer winter61beer Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 April 2012 om 08:42
Ik ga naar de kleedjesmarkt.Heerlijk snuffelen.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23645
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 April 2012 om 09:15
Ik let speciaal op poppen, breispullen en fournituren, maar als ik een ander leuk ding tegenkom, gaat het ook mee. Ik heb altijd twee tassen bij me, als het dan zwaar wordt loop ik nog steeds rechtop. En dan kan ik meer meenemen natuurlijk. Ton zet me af aan het ene eind van de vrijmarkt (Beekpark) en ik loop hem helemaal af. Dan stap ik meestal aan het eind op de bus, tenzij het erg sjouwen is of ik erg moe ben.

Ik vind het het lekkerste om het alleen te doen in mijn eigen tempo.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2887
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 April 2012 om 09:22
Hihi, ik zie het al helemaal voor me. Magtelt met twee boodschappen tassen vol met nieuwe dingetjes!

Ik ga niet naar de vrijmarkt, maar ik wil jullie allemaal heel veel plezier wensen als je wel gaat!
Back to Top
zazia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 03 Februari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1418
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer zazia Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 April 2012 om 09:31
Ik ga eerst de kindermarkt af. Vorig jaar een prachtige armband gekocht die "live" gemaakt werd door 2 meisjes. Met bijpassende oorbellen was ik 3 euro kwijt Smile 
Ik ga kijken naar wol, naalden, haakboekjes voor mensen die het haakvirus niet te pakken heeft gekregen en eigenlijk ben ik gewoon dol op alle kraampjes na te pluizen.
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 April 2012 om 10:23
Jaaaaa......leuk hé!!!!
Hahahah Magtelt.......ik doe dit ook het liefst alleen.......dan kan ik
tenminste snuffelen waar ik wil snuffelen en hoe lang ik kan snuffelen LOL
Ik haak nooit af!

Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Maart 2011
Status: Offline
Points: 4681
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 April 2012 om 10:27
Ik ga ook naar de vrijmarkt. Dit doe ik met. Mijn ouders en de kindjes.
Mama kijkt natuurlijk naar hobby spullen.
En de kindjes naar mooi speelgoed:)
Vorig jaar ook veel leerzaam spul gekocht voor de kindjes. Voor op school
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 April 2012 om 10:33
Wat goed Chantal! Thumbs Up
Zulke dingen heb je ook wat aan hè!
Ik kocht ook veel van zulke spullen toen Anthony nog klein was.
Thumbs Up
Ik haak nooit af!

Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 23 Mei 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 14072
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 April 2012 om 10:43
Veel schop plezier
Back to Top
Yobsje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1408
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Yobsje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 April 2012 om 11:11
Ik ga dit jaar niet, want ik moet 's middags en 's avonds werken en dat komt goed uit, want wij gaan dit jaar verhuizen en nu kom ik ook niet in de verleiding om nog meer spullen te kopen, ons huis moet zo leeg mogelijk zijn als er potentiele kopers komen. Vorig jaar heb ik heel veel Knex voor de jongens gekocht voor 10 euro en little pony's voor maar 10 cent per stuk.
 
Esther zit je bij het Kamper trompettenorkest?
Groet,

Yobsje
Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 03 December 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1658
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 April 2012 om 11:43
Ik ga heerlijk in mijn eentje alle vrijmarkten afstruinen naar alles en nog wat met een fiets, twee grote zijtassen en een mand voor op en nog wat reserve tassen. Je weet maar nooit
Back to Top
Wanda View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 30 December 2007
Status: Offline
Points: 2280
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Wanda Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 April 2012 om 13:32
wij gaan naar de vrijmarkt in Tiel, we nemen voor mijn man het kleine scootmobieltje mee, dus kan hij  de tassen (vol ???) meenemen, hoef ik niet te sjouwen.
WANDA
Niemand is volmaakt, en daar ben ik het perfecte voorbeeld van
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 April 2012 om 13:51
Ik ga kijken voor speelgoed waar muziekdoosjes in zitten.  Ik heb wat ideeen waar ik ze voor wil gebruiken.
Back to Top
willywortel View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 25 April 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 380
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer willywortel Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 April 2012 om 17:37
Wil deze keer kijken (zoeken) naar dikke haak en brei naalden.
En handwerkboekjes.
Iedereen veel plezier maandag,hoor graag of jullie ook wat hebben gevonden.
To smile , is the way to help change the world.

willywortel
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 April 2012 om 19:11
Originally posted by simonevv simonevv wrote:

Ik ga heerlijk in mijn eentje alle vrijmarkten afstruinen naar alles en nog wat met een fiets, twee grote zijtassen en een mand voor op en nog wat reserve tassen. Je weet maar nooit
 
LOLWinkLOLWinkLOL  Zo is het!!!! Je weet maar nooit wat je allemaal tegen komt Big smile
Ik haak nooit af!

Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 April 2012 om 19:12
Originally posted by Wanda Wanda wrote:

wij gaan naar de vrijmarkt in Tiel, we nemen voor mijn man het kleine scootmobieltje mee, dus kan hij  de tassen (vol ???) meenemen, hoef ik niet te sjouwen.
 
Wanda.....je hebt het perfect uitgekiend zo Thumbs Up LOLLOLLOL
Ik haak nooit af!

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  123 5>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.375 seconden.
Lang Yarns