Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Patroon Droprs 99-4

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Tina51 View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tina51 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Patroon Droprs 99-4
    Posted: 12 Juli 2012 om 12:44
Hallo allemaal, ik ben bezig met dit patroon maar kom er niet uit, er staat dat je een ring moet maken en dat je van boven naar beneden haakt, het zal wel heel dom zijn maar als ik dat zo bekijk komt dat nooit over mn hoofd Confused  Ik doe iets verkeerd maarjapff, als iemand mij kan helpen heel graag!!!
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Juli 2012 om 12:52
nu zijn we hier niet alwetend hoor en als we kunnen helpen we, als je ter verduidelijking een stukje van het patroon overschrijft, hoeven wij niet eerst het patroon te gaan zoeken, ik denk dat het om een gehaakte tuniek gaat en voor welke maat?
lydia wijsbroek
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Juli 2012 om 13:20
heb je al een proeflapje gehaakt . ????
Dat staat aangegeven .
Soms is het handig om je opzetketting met een dikkere haaknaald te doen dan is het in iedergeval los genoeg .
Bij je haakschema staan de cm vermeld dus dat is waar je op moet letten
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Juli 2012 om 13:29
DROPS zelf aangeschreven voor het oplossen van dit probleem? Zij hebben nl een emailadres om je vragen voor te leggen. Dit kan je vinden bij je patroon op www.garnstudio.nl
Back to Top
Tina51 View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tina51 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Juli 2012 om 18:15
Hallo Lydia, ja klopt het is een tuniek maat L/XL. Er staat, de tuniek wordt in het rond gehaakt van boven naar beneden. Haak losjes een ketting van 75 l en sluit de ring met een hv in de eerste losse. Haak volgende toer als volgt:1v in in elk van de eerste 3 L*sla 1 L over, 1v in elk van de 3 volgendeL* herhaal van *-* == 57v haak nu een toer v en meerder tegelijke tijd, gelijkmatig verdeeld 19v

Ik hoop dat jullie er wijs uit kunnen worden, heel erg bedankt voor het beantwoorden, groetjes Tina
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Juli 2012 om 18:20
je haakt het met haaknaald nr 5 en DUBBELE draad, dan is 75 losse als basis voor de hals meer als voldoende, je kunt zelf meten als je de eerste rand gehaakt hebt of je hoofd erdoorheen past.

als je op de foto kijkt is het een behoorlijk wijde hals, als die nog wijder is, zakt het van je schouder af.
lydia wijsbroek
Back to Top
Tina51 View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tina51 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Juli 2012 om 18:28
Ok dank je wel hoor, ik ga zo weer aan de slag!! Smile
Back to Top
Tina51 View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tina51 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Juli 2012 om 11:29
OO ik vind het nog steeds heel moeilijkCry ik heb nu de eerste toer gehaakt en dan gaat het weer fout en smap ik er helemaal niks meer van, voel me erg dom nu pfff
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Juli 2012 om 13:18
wat gaat er dan fout ??

Je heb je opzet lossen die sluit je met een hv tot een cirkel .Daarop ga je haken In iedere opzetlosse haak je een vaste dan sla je 1 opzetlosse over en je haakt weer 1 vaste in iedere volgende opzetlosse . Wat tussen *         * staat herhaal je steeds . Omdat je lossen overgeslagen hebt heb je nu minder steken .Om verder te gaan ga je verdeeld over je werk meerderen
Back to Top
Tina51 View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tina51 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Juli 2012 om 15:02
Ja dat klopt en dat doe ik met vasten te haken?  Ik heb nu allemaal kleine golfjes klopt dat?
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Juli 2012 om 15:32
ja .V asten haken en 1 losse overslaan
Back to Top
Tina51 View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tina51 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Juli 2012 om 18:17
Hallo allemaal, ik ben met een ander patroon begonnen, ik kwam er echt niet uit. Bedankt voor de antwoorden hoor Smile
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 1.016 seconden.
Lang Yarns