Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

patroon cupcake

 Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
connie sandee View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 16
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer connie sandee Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: patroon cupcake
    Posted: 19 Juli 2012 om 20:59
Heeft iemand misschien een haakpatroon van cupcake
jes.
 
C Sandee
JL sandee Duerink
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4187
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Juli 2012 om 21:40
al je veel spam binnen wilt krijgen moet je je mailadres openlijk vermelden, als het achter het vlindertje staat in je profiel kunnen hobbydoosjes het toch wel vinden.

tevens is GOOGLE je beste vriend als je in google intikt crochet cupcakes vliegen de cakes je om de oren, zelfwerkzaamheid is ook een deugd en niet anderen voor je laten werken.

Bovendien vinden we het prettig als je je even voorstelt i.p.v. enkelt vragen om patroontjes. we weten graag met wie we te maken hebben en proberen toch een beetje uit te sluiten dat we met een trol te maken hebben.
lydia wijsbroek
Back to Top
Petronette View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 25 Juni 2012
Status: Offline
Points: 356
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Petronette Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Juli 2012 om 08:35
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 November 2011
Status: Offline
Points: 2062
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Juli 2012 om 10:25
oooooooooooooooooo, lydia, een trol, hoe verzin je het, ze is hard het bos ingelopen nu denk ik, ik lig hier helemaal dubbel, hoe verzin je het, hahahahahahahaha
Back to Top
katelijne View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 04 April 2010
Status: Offline
Points: 555
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer katelijne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Juli 2012 om 10:30
Is 'een trol' op de forums geen vaste uitdrukking voor iemand die profiteert of klikt ? Of vergis ik mij ?

Katelijne




kijk regelmatig in de spiegel en behandel anderen zoals je zelf behandeld wil worden
Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 April 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2513
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Juli 2012 om 10:33
Die uitdrukking heb ik nog nooit gehoord!! Ik had dit zeker zo niet negatief geïnterpreteerd....
Ik had het ook eerder als grapje gezien hoor, net als Doortje en niet beschuldigend Embarrassed
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
katelijne View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 04 April 2010
Status: Offline
Points: 555
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer katelijne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Juli 2012 om 10:39
Ik had dit ooit eens gelezen in een oud topic. Vandaar mijn vraag. Embarrassed
Op sites zoals Multiply zou dit regelmatig voorkomen. Als er geen vertrouwen is in bepaalde personen dan werden die zo openlijk genoemd zodat diverse leden hen schrapten als vriend en geen patronen meer deelden.
Katelijne




kijk regelmatig in de spiegel en behandel anderen zoals je zelf behandeld wil worden
Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 April 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2513
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Juli 2012 om 10:50
Oei!! Nu val ik compleet uit de lucht!! Nog nooit van gehoord!! Shocked
Het enige wat ik weet, is dat Lydia een hele lieve dame is en het beste voor heeft met het forum.
En zoals iedereen, denk ik, is het leuk dat wanneer iemand nieuw is op het forum, dat die zich in het gepaste topic eventjes voorstelt. Dan kunnen we die persoon ook op weg helpen ivm mailadres plaatsen zodat ze het niet open bloot hoeft te doen.
Op die manier denk ik zullen ook meer forumleden, na de kennismaking, meer helpen met patronen en tips. Ik heb dit toch zo ervaren !!
 
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
katelijne View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 04 April 2010
Status: Offline
Points: 555
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer katelijne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Juli 2012 om 10:54
Oh, maar ik heb helemaal geen kritiek op Lydia hoor. Wink Zeker en vast niet !
Maar ik dacht : als die uitdrukking meer gaat gebruikt worden dan kan het verwarrend zijn voor diegene die ze wel kennen en zo een verkeerd beeld krijgen van sommige leden. Embarrassed

Katelijne




kijk regelmatig in de spiegel en behandel anderen zoals je zelf behandeld wil worden
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4187
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Juli 2012 om 10:59
met een trol bedoel ik een designer die onder een valse naam meekijkt op het forum en zo tracht te voorkomen dat er patronen rondgedeeld worden, thats all.

Zo wordt het op buitenlandse sites ook genoemd vandaar.
lydia wijsbroek
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4187
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Juli 2012 om 11:12
laten we effe eerlijk blijven, er vliegen hier op het forum vaak patronen rond die eigenlijk niet gedeeld mogen worden, daarom zijn er nou eenmaal trollen (je kunt ze ook spionnen noemen) die als ze maar denken dat er patronen rondgedeelt worden gelijk dreigen met advocaten e.d.

En ja het is prettig als iemand zich eerst even voorsteld als iemand zelfs te belazerd (sorry hoor)is om zelfs maar een geboortedatum in te vullen of te vermelden of het een mannetje of vrouwtje is heb ik geen behoefte om iets door te sturen.
lydia wijsbroek
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2545
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Juli 2012 om 11:13
het lijkt mij beter om vragen zoals bovenstaand domweg te negeren.
Beter ook voor mijn hartslag en bloeddruk.
Hebben, hebben, hebben is vaak de 'drive' ik ben er klaar mee om hier verder nog energie in te steken.
 
Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 April 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2513
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Juli 2012 om 11:15
Ik wist trouwens niet dat dit een trol genoemd werd!!Embarrassed Zo zie je maar, ik leer iedere dag bij....
 
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 November 2011
Status: Offline
Points: 2062
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Juli 2012 om 11:23
ik wist het ook niet hoor, maar ik vind het wel leuk gevonden voor zo iemand, en ik moet heel eerlijk bekennen ik hou wel van dat directe, de 1 zegt het met een omwegje en de ander zegt het zoals het is, en ik moet daar altijd vreselijk om lachen zelfs als het tegen mij bedoeld is, en ook ik doe weleens wat verkeerd nou en dan hou ik er van dat het dan gewoon heel direct gezegt wordt, ik word daar nooit boos om, want bijna altijd wordt dat helemaal niet verkeerd bedoeld. 
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4187
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Juli 2012 om 11:26
ja sorry, omweggetjes heb ik lang geleden al afgeleerd, je kunt beter gewoon schrijven wat je denkt is het gelijk duidelijk en geen misverstanden.
lydia wijsbroek
Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 April 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2513
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Juli 2012 om 11:36
Jah Lydia, ik kan nog véél van je leren hoor!!Embarrassed
Ik hou zelf ook van het directe als het voor mij bedoeld is, het is niet altijd even leuk, maar dan weet je direct waar het omgaat en waar je staat.
Ik daarentegen, probeer het altijd zo inkaderen dat ik probeer de mensen niet te kwetsen. Is soms ook lastig hoor, want sommigen snappen het echt niet of willen het niet snappen.
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Juli 2012
Locatie: noordwijk
Status: Offline
Points: 5582
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Juli 2012 om 11:40
hoi hoi allemaal,
dames dames,dr is mooi weer op komst, als iets niet bevalt, zeg ik t of negeren,zonde van al die energie.neem een bakkie met een cupkakie. wat een ongelukkig geformuleerde vraag al niet los weet te maken , groetjes marian
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2010
Status: Offline
Points: 7262
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Juli 2012 om 11:42
Hè , ik heb weer even kunnen lachen
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 November 2011
Status: Offline
Points: 2062
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Juli 2012 om 11:44
ja lollibol, zo is dat en het gaat via een topic dus je kan iemand niet aankijken, ik heb ook een keer iets gezegt en daar kwetste ik ook iemand mee, dat ging over overleden forum leden, nooit was het mijn bedoeling iemand te kwetsen, maar dat heb ik niet meer recht kunnen breien, want het werdt zo gevoeld en dat kan je dan niet meer veranderen, ik heb daar nu vrede mee omdat ik zelf weet dat ik het helemaal niet zo bedoelde, als je elkaar leert kennen weet je dat iemand het niet zo bedoeld, magtelt kan ook zo uit de hoek komen en ook daar heb ik vaak zo om moeten lachen, maar dat komt ook omdat ik weet dat het een liefje is, dus verder kijken dan je neus lang is kan ook heel veel helpen
Back to Top
katelijne View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 04 April 2010
Status: Offline
Points: 555
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer katelijne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Juli 2012 om 11:49
Bedankt voor de duidelijke uitleg Lydia  Wink

Katelijne




kijk regelmatig in de spiegel en behandel anderen zoals je zelf behandeld wil worden
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.441 seconden.
Lang Yarns