Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Heerlijk

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Heerlijk
    Posted: 02 Augustus 2012 om 20:16
Op dit moment hebben wij een blaffend logeetje in huis. Zooooooo leuk. Vroeger bij mijn ouders thuis hadden wij altijd een hond, maar mijn man is er niet mee opgegroeid. Nu vroeg mijn broertje of wij een kleine 3 weken op wilden passen op zijn hondje. Ik vind het geweldig. Heerlijk met hem lopen en spelen. Vandaag moest ik werken en was mijn man de hele dag bij de hond. Dat is prima gegaan, maar toen ik thuis kwam, vrat de hond me bijna op, zo blij was hij dat ik er weer was. En eerlijk gezegd: ik fietste naar huis met de plezierige kriebel dat ik weer naar huis kon, naar de drie mannen in mijn leven (man, zoon en hond) Big smile
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
Lilyishere View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lilyishere Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Augustus 2012 om 20:19
Geweldig niet dat een hond zo blij met je kan zijn!

Wat voor hondje is het bij de weg?
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Augustus 2012 om 20:22
Het is een bastaardje. Er zit iets in van een spaanse boomer, een jack russel en nog wat, maar dat weet ik zo niet meer

Back to Top
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lilyishere Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Augustus 2012 om 20:27
Lekker enthousiast blaffertje dus! Geniet ervan.

Zelf heb ik sinds bijna een jaar een dwergpinscher. Bij mijn ouders wel honden gehad maar daar had ik niet iets heel speciaals mee.
Altijd gezegd ik neem geen hond want die maken je zo afhankelijk, moeten uitgelaten worden enz enz.
Maar sinds Nala ben ik om.
Katten en honden zijn zo verschillend!! Vooral als zo'n beestje je helemaal heeft ingepakt. Ik ben echt verliefd op mijn Nala meisje!

Eigenlijk net als een soort kinderen....
Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Augustus 2012 om 21:13
leuk he die onvoorwaardelijke liefde en trouw. ik snap dat je met een fijne kriebel in je lijf naar  huis foetste.

Back to Top
boudewina View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer boudewina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Augustus 2012 om 21:56
ik heb 2 jaar zonder hond gezeten maar nooit meer ! onze goldy[franse bul] is nu al drie jaar bij ons
heerlijk
http://www.flickr.com/photos/83999974@N06/
Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Augustus 2012 om 23:44
veel plezier met het hondje , geniet ervan .
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen ,
Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Augustus 2012 om 18:44

Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Augustus 2012 om 18:45
Dit is het schatje dan

Back to Top
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lilyishere Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Augustus 2012 om 19:08
Wat een lieverdje!! Dat koppie! Echt een schooiertje!
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Augustus 2012 om 21:15
Ha, ha, moet je dat ondeugende koppie zien. Geweldig.
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Augustus 2012 om 21:37
oh heerlijk dat koppie, geniet er lekker van zolang het kan, je weet dat hij ook weer terug moet he
lydia wijsbroek
Back to Top
IngeDeV View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer IngeDeV Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Augustus 2012 om 22:05
OOOOO zo een schat,daar moet je van houden zoals het je verleid met z'n koppie.
Groetjes IngeDeV
IngeDeV

http://ingedev.blogspot.com

http://ingedeve.weebly.com/eigen-werkjes.html

Back to Top
pimmetje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pimmetje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Augustus 2012 om 11:43
Weet precies wat je bedoeld, wij hebben op het moment ook een logeerhondje en we vinden het helemaal geweldig. Zelf ook 25 jaar een hond gehad, maar uit praktische overwegingen sinds een paar jaar niet meer. Maar zo af en to een hond is ook wel goed.
www.naaldenwilma.blogspot.nl
www.handgebreid.webklik.nl

Back to Top
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lilyishere Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Augustus 2012 om 12:22
Je bent verkocht!!
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Augustus 2012 om 16:29
Nu maar hopen dat ie je man ook weet te om te kopen. En dat jij weer zo'n lief viervoetertje in huis mag nemen. Geniet nu maar dubbel van deze logee
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Augustus 2012 om 20:17
Ik ben inderdaad verkocht. En ja Lydia, ik weet dat hij weer terug moet, maar als mijn broer hem ter adoptie aanbiedt, ben ik de eerste die erop zal reageren.
Vroeger bij mijn ouders hebben we altijd een hond gehad, dus als het aan mij ligt komt er hier ook nog eens eentje. Maar ik kan daar niet alleen over beslissen. Maar voor nu geniet ik met volle teugen

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.281 seconden.
Lang Yarns