Tijdschrift Simply-haken ... |
Reageer | Pagina 123> |
Autheur | ||
Just Me
Hobbywonder Lid sinds: 09 Augustus 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 620 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 09 Augustus 2012 om 15:55 |
|
Zijn er leden die dit tijdschrift hebben en willen delen?
Het tijdschrift was heel snel uitverkocht en is niet meer na te bestellen. Er moeten heel veel leuke patronen in staan. Ik weet dat er een leuke colsjaal (gehaakt) in staat en die zou ik graag willen maken. Ook ben ik nieuwsgierig naar de andere patronen. Groetjes, Annie |
||
Kijk ook eens op mijn FB-pagina "Handmade with Yarn"
|
||
Petronette
Duizendpoot Lid sinds: 25 Juni 2012 Status: Offline Points: 356 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Ik kon het tijdschrift ook niet vinden, dus zou het ook graag ontvangen, als het mag.
|
||
Wanda
Hobbyguru Lid sinds: 30 December 2007 Status: Offline Points: 2280 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
zou ik het ook mogen
|
||
WANDA
Niemand is volmaakt, en daar ben ik het perfecte voorbeeld van |
||
pippie
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juni 2010 Status: Offline Points: 7262 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Ik heb hier op het forum ergens gelezen dat het 10 augustus uit kwam, dus geen wonder dat het er nog niet is!
|
||
pippie
Post Options
Thanks(0)
|
|
Heb het nog even opgezocht: is gemeld onder boeken. Topic Ned. Haakschrift!
|
||
Just Me
Hobbywonder Lid sinds: 09 Augustus 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 620 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Dat is het 2e tijdschrift in deze serie. Groetjes,Annie
|
||
|
||
pippie
Post Options
Thanks(0)
|
|
Ja, dat staat er niet bij!
|
||
l.wijsbroek
Hobbyguru Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
als ik het goed begrijp, moet iemand het blad kopen en 2 uurtjes gaan inscannen voor eventuele liefhebbers?
|
||
lydia wijsbroek
|
||
Seeke69
Hobbyguru Lid sinds: 10 April 2012 Status: Offline Points: 1855 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Ik heb het tijdschrift ook, maar een colsjaaltje zie ik er niet in staan..
Wel een zigzagsjaaltje, in blauw en groen. Het zijn 114 bladzijden, dus wat scannen betreft ben je dan wel even zoet, en dat gaat me op dit moment niet lukken helaas...
|
||
yaya
Hobbyguru Lid sinds: 19 April 2012 Locatie: belgië Status: Offline Points: 1572 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Hier kan het na besteld worden http://www.naaipatronen.nl/zelfmaakmode-en-handwerktijdschriften/handwerken/haken-lente-2012.html
|
||
Groetjes ...
http://kristelshobbydagboek.blogspot.com/ http://www.wolenzo.be/ |
||
Seeke69
Post Options
Thanks(0)
|
|
Nou, dat is nog eens een goede tip Kristel! En het is best veel geld, maar ik vind het de moeite waard.
Kan niet wachten om morgen naar de winkel te gaan voor deel 2 .
|
||
l.wijsbroek
Hobbyguru Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
ik dacht dat jij niet zoveel tijd had |
||
lydia wijsbroek
|
||
yaya
Hobbyguru Lid sinds: 19 April 2012 Locatie: belgië Status: Offline Points: 1572 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Het is zoals je zegt echt wel veel werk al die pagina's inscannen, heb het pas gedaan voor het boekje van kruidvat en ben er lang aan bezig geweest en daarna heeft Lydia er ook nog werk aan gehad. Ik vind die 9,95€ echt zijn geld waard en ik ga morgenvroeg naar de krantenwinkel en hoop dat het er ligt
|
||
Groetjes ...
http://kristelshobbydagboek.blogspot.com/ http://www.wolenzo.be/ |
||
Seeke69
Post Options
Thanks(0)
|
|
Kopen en lezen kan nog nèt!
|
||
doortje
Hobbyguru Lid sinds: 27 November 2011 Status: Offline Points: 2062 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
het blad is €10,-, dan moet je het gaan scannen 114blz, dan moet gaan zorgen dat het rond gestuurd kan worden, dus......................... een dagtaak
|
||
l.wijsbroek
Post Options
Thanks(0)
|
|
gaat een beetje moeilijk he, dat blad moet nog uitkomen,
|
||
lydia wijsbroek
|
||
doortje
Hobbyguru Lid sinds: 27 November 2011 Status: Offline Points: 2062 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
nee dit gaat over deel 1, deel 2 is er morgen, en die vraagt ze dan de volgende keer of we hem willen scannen
|
||
l.wijsbroek
Post Options
Thanks(0)
|
|
oh das fijn, een ander voor je laten werken en betalen.
|
||
lydia wijsbroek
|
||
vikike
Hobbyguru Lid sinds: 05 Mei 2011 Status: Offline Points: 1402 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
heb deel 1 vorige week nog in de winkel zien staan aan zee bij ons, maar morgen ga ik zelf toch ook op jacht naar deel 2
|
||
|
||
Just Me
Post Options
Thanks(0)
|
|
Ik neem aan dat dit op mij slaat! Ten eerste ging het mij in principe om 1 patroontje en omdat het tijdschrift uitverkocht is, vroeg ik hier om. Verder wist ik niet dat het tijdschrift 114 blz dik was en ik verwacht zeker niet dat iemand dit gaat scannen! Alle kritiek leg ik verder maar naast mij neer. Groetjes, Annie |
||
|
||
Reageer | Pagina 123> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |