Dagje uit |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Yobsje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juni 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1408 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 09 Augustus 2012 om 23:06 |
Wij zijn vandaag met ons gezin bij het gevangenismuseum in Veenhuizen geweest, was erg leuk en leerzaam en voor de jongsten was de rondrit met een boevenbus een leuke ervaring.
Vorige week zijn we al een dagje naar het klimduin in Schoorl en het strand in Egmond aan Zee geweest, was ook (weer) een groot succes. Wie heeft er nog meer tips voor een leuk en geslaagd dagje uit?
|
|
Groet,
Yobsje |
|
![]() |
|
l.wijsbroek ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
hoe oud zijn jouw kids? Anders Attractiepark Drouwenerzand een park inclusief eten/drinken, koffie/thee/ijs, kost je alleen de entree en via internet kun je een coupon printen voor 1 euro korting per persoon
|
|
lydia wijsbroek
|
|
![]() |
|
Yobsje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juni 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1408 |
De kinderen zijn 10, 8, 4 en 2 jaar. Drouwenerzand is volgens mij wel leuk, oudste is daar een keer met schoolreisje geweest en die vond het helemaal niets, maar misschien vindt hij het wel leuk als we met ons gezin gaan. Toen voelde hij zich erg aan zijn lot overgelaten omdat ze hun eigen gang moesten gaan en hij durft bijna nergens in, hij heeft een zetje nodig om een attractie te proberen. Bedankt voor de tip Lydia.
|
|
Groet,
Yobsje |
|
![]() |
|
l.wijsbroek ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
het is juist zo leuk voor die leeftijd en je hebt geen bijkomende kosten meer, er zijn overal standjes met limonade, ze krijgen geen grote glazen, maar gewoon papieren bekertjes, ijsjes onbeperkt met spikkels of zonder
|
|
lydia wijsbroek
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23735 |
De Apenheul of Julianatoren?
Ik vind alleen onze bus zo duur geworden, een enkeltje voor 4 jaar en ouder is € 2, dus alleen de busreis heen en weer is dan al twee tientjes voor jullie. Dat is langzaam opgelopen van een retour van een gulden, naar een retour van een euro, toen € 1,50, daarna € 2 en nu is het dus een enkeltje voor die prijs. Met zijn tweeën de stad in kun je net zo duur parkeren in de Oranjerie als met de bus. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
linda1959 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 27 Februari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 4600 |
ze zeggen steeds dat je het openbaar vervoer meer moet gebruiken , maar zoals je zegt Magtelt is dit redelijk duur als je met een gezin de bus moet nemen . Ik hou het maar bij men fietske
![]() |
|
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen , Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA |
|
![]() |
|
hobby4you ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 08 Mei 2012 Locatie: Twenterand Status: Offline Points: 1344 |
speelstad orjanje is ook super leuk!
Wij zijn er nu 3 dagen geweest omdat we in pipodorp zaten!
Ik zelf heb kinderen in de leeftijd van 3 en 2.
Deze vonden het helemaal geweldig!
|
|
![]() |
|
![]() |
|
Leuke ideeen, bedankt. Oranjestad is meer voor slecht weer, het is allemaal binnen toch? Vandaag hebben we in de achtertuin genoten van het mooie weer en morgen gaan we naar een strandje aan het IJsselmeer, dicht bij huis. En dan voor zondag nog iets bedenken en dan is mijn man zijn vakantie weer voorbij, ik heb deze week al twee keer gewerkt.
Het openbaar vervoer is inderdaad erg duur geworden, maar hebben we gelukkig niet nodig, mijn man heeft een auto van zijn werk en daar betalen we al genoeg voor, dus gebruiken we hem ook maar. Een klein ritje met de bus lijkt me wel leuk voor de kids, maar volgens mij moet ik dan eerst voor iedereen een ov-chipkaart van 7,50 kopen, terwijl ik hem verder niet gebruik.
|
|
Groet,
Yobsje |
|
![]() |
|
macheri ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 10 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1972 |
Hoi hoi ik heb hier 2 sites waar je een beetje op regio kan zoeken naar leuke dagjes uit. Daar keek ik ook altijd op als we een dagje op pad wilde met die meid van ons. Maar die is nu 18 dus tja ik heb er geen hulp meer aan hihihihi |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |