Wat haakpatronen ... |
Reageer |
Autheur | |
Just Me
Hobbywonder Lid sinds: 09 Augustus 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 620 |
Post Options
Thanks(1)
Posted: 25 September 2012 om 18:38 |
Ik heb een paar tijdschriften met haakpatronen voor jullie.
|
|
Kijk ook eens op mijn FB-pagina "Handmade with Yarn"
|
|
Cozz
Hobbyguru Lid sinds: 24 Augustus 2012 Status: Offline Points: 2937 |
Post Options
Thanks(0)
|
dank je wel
|
|
Esther1963
Hobbyguru Lid sinds: 10 Augustus 2012 Locatie: Drenthe Status: Offline Points: 1121 |
Post Options
Thanks(0)
|
Mag ik wat vragen? Als ik deze download dan krijg ik op een gegeven moment het winzip programma en mijn evaluatietraject is over en dan moet ik winzip kopen, hebben jullie dat ook gekocht?
|
|
|
|
Just Me
Hobbywonder Lid sinds: 09 Augustus 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 620 |
Post Options
Thanks(0)
|
Volgens mij kun je Winzip gratis downloaden. Even op Google zoeken.
|
|
|
|
macheri
Hobbyguru Lid sinds: 10 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1972 |
Post Options
Thanks(0)
|
dank je wel ik vind ze schitterend vooral die tunis steken want dat wil ik altijd al proberen.
|
|
Seeke69
Hobbyguru Lid sinds: 10 April 2012 Status: Offline Points: 1855 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dat is ooj maar tijdelijk.
Mijn tip: download 7 zip. Dat is en blijft gratis :-) |
|
Esther1963
Hobbyguru Lid sinds: 10 Augustus 2012 Locatie: Drenthe Status: Offline Points: 1121 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ga ik proberen, dank je wel. Ik neem dan aan dat hij ook automatisch ze opent in 7 zip?
|
|
|
|
yaya
Hobbyguru Lid sinds: 19 April 2012 Locatie: belgië Status: Offline Points: 1572 |
Post Options
Thanks(0)
|
Klopt het dat je eerst moet inloggen en account maken?
|
|
Groetjes ...
http://kristelshobbydagboek.blogspot.com/ http://www.wolenzo.be/ |
|
Cozz
Post Options
Thanks(0)
|
Je kunt winzip gewoon blijven gebruiken normaal. Je kunt kiezen na die opmerking voor zover ik me kan herinneren uit twee knoppen
Een daarvan is koop knop maar je moet dan die andere knop nemen. Dan zou die t gewoon moeten doen eigenlijk. Ook kun je dikwijls met rechtermuisknop klikken , dan staat winzip in het menu, kies dan voor extract to |
|
arnhemmertje
Hobbywonder Lid sinds: 08 Januari 2012 Status: Offline Points: 933 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik gebruik zelf altijd winrar, ook gratis..
Ik kan ze alleen niet downloaden want ik moet me eerst registreren (geen zin in nóg meer spam), helaas..
|
|
Just Me
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb mij ooit geregistreerd, maar nog nooit mail (spam) van ze gehad.
|
|
|
|
Esther1963
Post Options
Thanks(0)
|
Klopt dat er twee knoppen zijn, de koopknop en de evaluatieknop. Na 45 dagen stopt de evaluatie en wordt je verplicht 'm te kopen a € 29,95 wat ik natuurlijk onzin vind. Maar ik zal het eens proberen met mijn rechtermuisknop. |
|
|
|
griet
Hobbywonder Lid sinds: 29 September 2008 Locatie: hoogerheide Status: Offline Points: 738 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik kan ze alleen niet downloaden want ik moet me eerst registreren
|
|
Just Me
Post Options
Thanks(0)
|
Dat klopt, dat hebben ze veranderd volgens mij. Ik heb mij ooit geregistreerd en nog nooit SPAM gehad.
|
|
|
|
MyLittleCupcake
Newbie Lid sinds: 30 September 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik krijg ook hetzelfde bericht.
|
|
Hallo! Zie je een reactie van mij bij een haakpatroon?
Ik zit altijd te wachten op een mail met haakpatronen erin! Alvast bedankt! Cupcake |
|
Cozz
Post Options
Thanks(0)
|
Je moet tegenwoordig bij 4shared een account aanmaken eer je kunt downloaden inderdaad. Dat was vroeger niet zo. Maar je krijgt geen mail van hun. Ik heb er al jaren een account en nooit problemen gehad eigenlijk.
|
|
MyLittleCupcake
Newbie Lid sinds: 30 September 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dit heb ik gedaan en nu?
|
|
Hallo! Zie je een reactie van mij bij een haakpatroon?
Ik zit altijd te wachten op een mail met haakpatronen erin! Alvast bedankt! Cupcake |
|
Just Me
Post Options
Thanks(0)
|
Als je je nu inlogt, kun je de link hierboven binnenhalen.
|
|
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |