Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

patroonerror

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
jessy View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer jessy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: patroonerror
    Posted: 26 Oktober 2012 om 09:45
hallo iedereen,
ik ben een beginnend breier en heb deze week het patroontje voor de babyborn slofjes gedownload van hobbydoos.
nu ging alles prima tot ik priem17 gedaan had.
nu zegt het patroon dat ik de middelste 4 steken moet breien maar ik heb geen idee hoe ik daar aan moet beginnen, iemand hier ervaring mee??

groetjes jessica
Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Oktober 2012 om 10:02
als er staat dat je de midelste 4 moet breien dan oet je de andere steken op een andere naald zetten en die laten rusten.
straks komen die er dan weer bij.
lees maar eens verder in het patroon.
Back to Top
jessy View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer jessy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Oktober 2012 om 19:54
dus dan is het normaal dat het patroon tegen elkaar komt te liggen, aangezien die draad bij die andere steken ligt dan bij die middelste 4

groetjes
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Oktober 2012 om 12:19
zijn dat die slofjes van gemeleerde wol ????

Daarvan heb ik het patroon opgevraagd als het binnen is zal ik eens kijken of ik je probleem begrijp
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Oktober 2012 om 12:33
Misschien moet je voor de wreef over die middelste steken breien met een andere draad.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Oktober 2012 om 13:01
Als ik het patroontje goed lees dan moet je die 8 steken breien 7 afkanten 4breien 7 afkanten 8 breien .
Draad afbreken (je kunt ook een klein bollletje nemen voor die 6 pennen met 4 steken )
Over die 4 steken brei je 6 pennen met een nieuwe draad .

Vervolgens ga je met een nieuwe draad(of de oude als je die hebt laten hangen ) 8 steken breien 7 steken erbij op zetten 4 steken breien 7 steken erbij opzetten en laatste  8 steken weer breien .
Dan moet je nog een paar pennen breien en kant je af .

Ik heb het vermoeden dat er op deze manier een gleuf gemaakt wordt voor het koordje
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.449 seconden.
Lang Yarns