GEEN GEZEUR, GOED HUMEUR TOPIC!!! |
Reageer | Pagina 123 7> |
Autheur | |
Jips
Hobbyguru Lid sinds: 15 September 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4374 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 26 Oktober 2012 om 19:04 |
Een nieuw topic, gewoon gezellig babbelen over ditjes en datjes en gezellig dames gekeuvel!
|
|
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag. |
|
Jips
Hobbyguru Lid sinds: 15 September 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4374 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat heerlijk dat het wat kouder was vandaag.Vanmorgen op het schoolplein rond geparadeerd met mijn paarse kate omslagdoek. Ik kan niet wachten om ze allemaal te dragen en te showen
Voor de mensen die de gehaakte Kate nog niet kennen, hier kun je het patroon vinden: KLIKKERDEKLIK
|
|
|
Jolanda43
Duizendpoot Lid sinds: 09 Januari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 363 |
Post Options
Thanks(0)
|
Super lijkt me wat. Ben nu ff aan laptoppen(hihih) en boulevard aant kijken. wil zo nog ff haken aan de snowflake deken. En uiteraard lekker de voice kijken.
Morgen wil ik de nieuwe petifour haken en een begin maken met mijn col en muts van een patroon en garen van de hobbydoos. Wat gaan jullie doen dames Groetjes Jolanda |
|
Jolanda43
Duizendpoot Lid sinds: 09 Januari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 363 |
Post Options
Thanks(0)
|
werkt niet hoor die klikkerdeklik hihihihi
|
|
Jips
Post Options
Thanks(0)
|
Ik had het berichtje al geplaatst voor ik de link in orde had
Hij werkt nu! Ik ben ook met de sneeuwvlokken deken bezig en een grote col / poncho te breien op rondbreinaald 10 (79cent bij Zeeman ) met dubbele draad zeegroene Saskia van Wibra. Ik heb graag een haak- en breiwerkje tegelijk voor de afwisseling van houding.
|
|
|
dine
Hobbyguru Lid sinds: 01 December 2008 Locatie: België Status: Offline Points: 4051 |
Post Options
Thanks(0)
|
Kan iemand mij genezen of een genezingstip geven ?
Telkens ik een mooie patroon onder ogen krijg kriebelt het om eraan te beginnen. Vandaar dat ik een berg onafgewerkte handwerkjes heb. Het is sterker dan mezelf, help ! Oh ja, pc afzetten helpt niet want dan kom ik voorbij een wolwinkel en ben ik weer verleid ...ppff |
|
Saskia_
Hobbyguru Lid sinds: 23 Oktober 2011 Status: Offline Points: 1199 |
Post Options
Thanks(0)
|
Nou laat voor mij dat koude weer ook maar komen. Ik heb nog wel 10 sjaals en omslagdoeken, polswarmers etc nagenoeg ongedragen gebreid vorige winter ... ! Inclusief de pimpeliesse van de KAL. Ga nu voor de bijpassende wanten en handschoenen ... . En naar buiten maar!
|
|
Groetjes Saskia ♡♡♡
|
|
Jips
Post Options
Thanks(0)
|
O heerlijk Dine!
Ik beheers mezelf echt tot 1 breiwerk en 1 haakwerk tegelijk. Dat vind ik fijn ter afwisseling van je lichamelijke houding zeg maar. Maar ik betrap mezelf er wel op dat als ik een sjaal/omslagdoek oid aan het breien ben ik alweer naar een volgens patroon zoek Ik heb echt een tik wat dat betreft, een verslaving. De moeders op het schoolplein vragen ook altijd hoeveel sjaals/omslagdoeken ik wel niet heb. Tja............. nooit genoeg! O leuk Saskia! Ik heb nog geen wanten/polswarmers gebreid.
|
|
|
Nespa
Hobbyguru Lid sinds: 06 Juli 2012 Locatie: kattenmand Status: Offline Points: 4125 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik brei momenteel aan een nijlpaard voor mijn neefje voor sinterklaas XD hij valt alleen een heel stuk groter uit dan de bedoeling was. XD
verder wacht ik op de kinderen die snoep komen ophalen in verband met sint maarten/halloween :) |
|
when i smile beware, when i am grinning like the cheshire cat you beter run
|
|
Jolanda43
Post Options
Thanks(0)
|
Ik lees het al wel, We zijn allemaal het zelfde. als ik iets zie wil ik het ook meteen gaan maken of hebben hihihih. Idd Jips de klikkerdeklik werkt al hahahah. Heb het patroon al ff bekeken en idd....is ook weer iets wat ik wil maken hahaha.
Toedels |
|
breienmaar
Hobbyguru Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
Post Options
Thanks(0)
|
hoi,
hoop niet dat t al te besmettelijk is die omslagdoeken,heb nu een gestokhaakte, zwart/wit/grijs gebreide.ben nu bezig met paars en paasrs gemeleerd. heerlijk om te doen bij de tv. helaas trek ik uit gemakzucht altijd mn ouwe boddywarmer aan |
|
Jips
Post Options
Thanks(0)
|
De Kate is een heerlijk makkelijk werkje voor voor de tv of zoals ik vaak doe in de auto! Als we naar mijn opa in groningen gaan, is voor ons 2,5 uur heen en 2,5 uur terug, dan ben ik al een heel eind hoor
|
|
|
Jips
Post Options
Thanks(0)
|
Het is heel erg besmettelijk en helaas nog geen medicijn voor gevonden! Ik heb inmiddels een grote stapel en maak ze in allerlei modellen en kleuren. Zo heb ik er bij ieder jasje, truitje, vestje wel 1 en ik heb er ook altijd 1 in mijn tas. Ik vind het vrouwelijk en mooi, ik ben gewoon verslaafd...............zucht.
|
|
|
dine
Hobbyguru Lid sinds: 01 December 2008 Locatie: België Status: Offline Points: 4051 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jips, weet je wat het ergste is ? We hebben een 'rustpuntje' ' (zoals wij het noemen) gekocht en op nog geen 2 km ervandaan bevindt zich een hele grote wolwinkel. Ik ga mezelf verplichten om er enkel op zondag en maandag naar toe te gaan omdat dit de sluitingsdagen zijn
|
|
Jips
Post Options
Thanks(0)
|
O wat verleidelijk! Kan me voorstellen dat het lastig is.
Ik had vorig jaar winter ook een enorme voorraad en heb mezelf gedwongen om daaruit te werken en voorlopig niks meer te kopen. Het is nu aardig geslonken en nu mag ik af en toe weer van mezelf. Ik moet zeggen dat ik nu wel gericht koop en niet meer zo "hamster"
|
|
|
Nespa
Hobbyguru Lid sinds: 06 Juli 2012 Locatie: kattenmand Status: Offline Points: 4125 |
Post Options
Thanks(0)
|
er zijn slechtere verslaving jips met deze kan je mensen teminste nog blij maken of niet soms
|
|
|
|
Jips
Post Options
Thanks(0)
|
Jazeker, mijn zus heeft vorig jaar ook een leuke colsjaal voor haar nieuwe winterjas gekregen en nog wel een aantal mensen hebben een omslagdoek of sjaal gekregen die het leuk vinden.
Ik ga verder met mijn zeegroene col/poncho want ik heb in het nieuwe sjaals/poncho/mutsen breiboekje van de Zeeman van 99cent nog weer een leuke sjaal/omslagdoek gezien waar ik ook al wol voor op heb gezocht. Oooooooooooooooo somebody stop me!!!!!!!!!
|
|
|
Nespa
Post Options
Thanks(0)
|
en als je door je kennissen, familie en omgeving heen bent dan kan je het voor het goede doel doen
|
|
|
|
Cozz
Hobbyguru Lid sinds: 24 Augustus 2012 Status: Offline Points: 2937 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik ben druk bezig met een vest haken van drops patroon
Ben al een heel end, maar is mijn eerste keer, best wel eng hoor. Vooral als je voornamelijk ami's maakt.
|
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14087 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ben bezig met een dropsvest (breien) voor mijn schoondochter, een pop voor kleindochter en een heleboel in mijn hoofd.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
Reageer | Pagina 123 7> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |