embleem |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Joy ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 12 November 2012 Status: Offline Points: 15 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 12 November 2012 om 15:17 |
Hallo mijn naam is Joy en ik ben hier nieuw.
Ik zit met een brandende vraag. Ik heb van Cantania katoen een Feyenoord truitje voor mijn kleinzoon gebreid. Het inbreipatroon dat ik heb van het club embleem is veel te groot, het beslaat het hele voorpandje. Nu ben ik op zoek naar een geborduurd embleem met de afmeting 5x5 cm. Wie kan me uit de brand helpen of heeft tips.
Alvast heel hartelijk dank.
|
|
![]() |
|
Vifke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 20 Oktober 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1594 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
http://pinterest.com/vifke/
http://amigurumibug.blogspot.be/ |
|
![]() |
|
l.wijsbroek ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
op de markt bij de stoffenkraam hebben ze embleempjes om op te naaien. Ook bij de handwerkzaken.
|
|
lydia wijsbroek
|
|
![]() |
|
Prideke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Die zijn niet echt makkelijk meer te vinden. Ik zoek zo'n embleem van NEC maar zelfs de club kan me niet helpen :(
|
|
![]() |
|
Joy ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 12 November 2012 Status: Offline Points: 15 |
Dank jullie allen voor de tips. Een breipatroon heb ik dus ik kan proberen het te verkleinen en dan zelf te borduren maar daar ben ik niet handig in.
Alle handwerkzaken hier in de stad, zowel als op internet heb ik al afgestruind zonder resultaat. Ook de marktkramen konden me niet helpen. emblemen genoeg, maar niet van Feyenoord.
Rest mij dan alleen nog om een oud shirt van mijn zoon te bemachtigen en daar het embleem af te halen.
Maar of hij dit ziet zitten?
Wat me nu spontaan te binnenschiet, ik kan ook een 2e handsshirts zoeken op marktplaats.
Prideke, misschien ook een idee voor het NEC embleem?
groetjes,Joy
|
|
![]() |
|
JePe ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 30 Oktober 2012 Locatie: Appelscha Status: Offline Points: 322 |
Je kunt ook eerst bekijken over hoeveel steken je het embleem wilt hebben. Dan ruitjes papier nemen en het daarop uittekenen. Lijkt me niet te moeilijk die van feijenoord.
|
|
jokehobbys.blogspot.nl
Domus-Spei.blogspot.nl pinterest.com/jpderuijter/ |
|
![]() |
|
macheri ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 10 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1972 |
Dat uit tekenen op ruitjes papier heb ik ook ooit eens gedaan voor kralen weven en dat is heel makkelijke te doen. het werkt eigenlijk hetzelfde alleen is dan een kraal eensteek als je snapt wat ik bedoel. ik he er ergens een progammatje voor gevonden waarin je het heel makkelijk kan uittekenen ik zal het even opzoeken.
http://www.e-perle.com/e-boutique/perlographe/index.php gebruik hier dan alleen de ronde kralen voor iedere kraal is een steek.
|
|
![]() |
|
l.wijsbroek ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
hoeveel steken is je voorpandje breed ?
|
|
lydia wijsbroek
|
|
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14131 |
Je hoeft niet te borduren op breiwerk. Je maast het erop, is zelfs makkelijker als inbreien.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
![]() |
|
ridder204 ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 18 Augustus 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 490 |
![]() |
|
![]() |
|
Prideke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Margriet, heb die ook in het klein met NEC logo
![]() |
|
![]() |
|
Beste dames,
Heel erg bedankt voor alle tips. Ik heb hetzelfde logo als wat Margriet hier heeft geplaatst maar toch heel erg bedankt voor je moeite. Maar om dat nu om te zetten in een 5 x 5 cm formaat wordt dat wel een gepriegel om te mazen. Het logo van Feyenoord hoort niet over het hele shirt gedrukt maar links boven in klein formaat alleen als logo.
Inmiddels heb ik op marktplaats een klein machinaal geborduurd embleem gevonden maar nog geen reactie op mijn bod gehad.
Mocht het helemaal niet lukken, dan ga ik toch maar dat grote logo over het hele voorpand mazen.
Is niet zoals het origineel hoort te zijn, maar dan maak ik er maar een eigen ontwerp van.
groetjes,Joy.
|
|
![]() |
|
ridder204 ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 18 Augustus 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 490 |
sorry heb die ook alleen maar op hyves gevonden |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |