Willy warmer |
Reageer | Pagina 123 4> |
Autheur | ||
Deau
Newbie Lid sinds: 03 Januari 2013 Locatie: Leiden Status: Offline Points: 19 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 05 Januari 2013 om 13:33 |
|
Hihi ja ik wil deze graag oor iemand maken mAraar ik kom niet uit de vertaling. Kan idmand mij helpen met vertalen?
Knitted Willie Warmer Worsted weight yarn size 8 needles (4.5mm) G or H crochet hook Cast on 71 sts. Knit 6 rows in stockinette stitch. Knit 18 rows on the first 22 sts in stockinette st. Thread yarn through sts and draw up tight, secure. Join yarn to next 27 sts and knit 30 - 36 rows in st. st. Thread yarn through sts and draw up tight, secure. Join yarn to last 22 sts, knit 18 rows st. st. Thread yarn through sts and draw up tight, secure. Sew longest seam. Sew short seams tog forming one sack from them. (make pom-poms and attach to ends, if desired.) Single crochet 2 sts tog around top. Join. Chain 4, * dc, ch 1, * around. Join and end off. Make a chain 18 inches long. thread it through the dc's and tie in front. (Debra's changes) Ties Short-Cinch Tie: Make a chain 18inches long, sc back on the chain. Weave tie around the double crochet spaces, from the middle of the back of the sack, to the middle front of the Main Bit. Long Tie (to go around the hips): Make a chain of 200. Sc back on the chain. Weave the same way as the Short-Cinch Tie. NOTE! Please read! If the guy really wants to wear one, do the following: Make 2 of the long ties, but one with 300 sts (groan). With a yarn needle, weave the tie through the bottom of the sack in the back part that would be next to the body, then from the middle of the sack to the other side with one half of the tie and do the same with the other half, but in the opposite direction. This will give "legs", like a jock strap. Then take the shorter of the two ties and weave it from the sack half, through the front part and to the other side of the sack. Both ties then will go around the middle the waist and be tied. © copyright Pattern by Victoria Bales Permission is granted to copy and use this pattern, as long as Victoria Bales' name and copyright info is on the pattern. You do not need to email Victoria for permission. Be sure to check out her "normal" designs at her website! |
||
winter61beer
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2005 Locatie: Zutphen Status: Offline Points: 2113 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
zou je je mailadres bij de windows messenger willen bekend maken,
|
||
|
||
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14086 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Zeg Deau, als je nu eens je email adres bij het vlindertje neerzette kon ik je een vertaallijst sturen. Je kunt natuurlijk ook zelf zo'n lijst zoeken op internet. Er zijn er diverse. Bv. www.silke-lana.be heeft er een. Wat is trouwens een Willy Warmer?
|
||
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
||
JePe
Duizendpoot Lid sinds: 30 Oktober 2012 Locatie: Appelscha Status: Offline Points: 322 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Dat zou jij ook gewoon kunnen opzoeken op internet....... maar ik ga zoiets doms niet vertalen.
|
||
jokehobbys.blogspot.nl
Domus-Spei.blogspot.nl pinterest.com/jpderuijter/ |
||
Deau
Post Options
Thanks(0)
|
|
Wat een vijandigheid zeg.... Ik ben hier nieuw en zal mijn email invullen. Waarom is een penissok dom? Het is een grapje om cadeau te geven.
|
||
JePe
Duizendpoot Lid sinds: 30 Oktober 2012 Locatie: Appelscha Status: Offline Points: 322 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Ja, dom dus!
|
||
jokehobbys.blogspot.nl
Domus-Spei.blogspot.nl pinterest.com/jpderuijter/ |
||
Deau
Post Options
Thanks(0)
|
|
Weet je Joke.... Als je het zo dom vindt reageer dan niet ;)
|
||
l.wijsbroek
Hobbyguru Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
groot gelijk, moet zeggen vindt het een goeie grap om dat te maken voor iemand. |
||
lydia wijsbroek
|
||
lollibol
Hobbyguru Lid sinds: 19 April 2012 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2513 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
helemaal terecht!!! maar ik kan niet breien dus kan ik je helaas niet helpen.... maar ben wel benieuwd naar het resultaat, als het lukt!!!
|
||
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
|
||
QstephanieQ
Hobbyguru Lid sinds: 06 Augustus 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5877 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
wil ik ook wel maken voor de grap !!
|
||
Deau
Post Options
Thanks(0)
|
|
Ik heb bet patroon nu in nl. Maar ik moet rond gaan breien hahahah en dat is voor mij een hele uitdaging. Ik zal de vertaling bier ook posten. Wie maakt de 1e willy hhahaha geven we hem cadeau aan joke aka jepe!!!
|
||
Deau
Post Options
Thanks(0)
|
|
-- Previous Private Message -- Sent by : winter61beer Sent : 05 Januari 2013 at 13:37 <div ="force_dir"><font lang="nl">Gebreide Willie Warmer <div ="force_dir"><font lang="nl">Zet 71 St.<div ="force_dir"><font lang="nl">Brei 6 nld in tricotsteek steek.<div ="force_dir"><font lang="nl">Brei 18 rijen op de eerste 22 St in tricotsteek st.<div ="force_dir"><font lang="nl">Haal het garen door de St en strak opstellen, veilig.<div ="force_dir"><font lang="nl">Registreer garen bij volgende 27 St en brei 30-36 rijen in st. st.<div ="force_dir"><font lang="nl">Haal het garen door de St en strak opstellen, veilig.<div ="force_dir"><font lang="nl">Garen toevoegen aan de laatste 22 St, brei 18 rijen st. st.<div ="force_dir"><font lang="nl">Haal het garen door de St en strak opstellen, veilig.<div ="force_dir"><font><font lang="nl">Naai de langste dicht. <font lang="nl">Naai de korte naden samen vormen een zak van hen.<div ="force_dir"><font lang="nl">(Maak pom-poms en Bevestig aan uiteinden, indien gewenst.)<div ="force_dir"><font><font lang="nl">Enkele haak 2 st samen rond top. <font lang="nl">Join. <font lang="nl">Chain 4 * dc, ch 1, * rond.<div ="force_dir"><font><font lang="nl">Word lid en einde af. <font lang="nl">Creëren van een chain 18 centimeter lang. <font lang="nl">draad door de dc's en binden aan de voorkant. <div ="force_dir"><font lang="nl">(Debra van wijzigingen)<div ="force_dir"><font lang="nl">Banden<div ="force_dir"><font><font lang="nl">Korte-Cinch Tie: Maak een keten 18inches lang, sc terug op de keten. <font lang="nl">Tie weven rond de dubbele haak ruimten, uit het midden van de achterkant van de zak aan de middelste voorzijde van de Main-Bit.<div ="force_dir"><font><font lang="nl">Lange Tie (te gaan rond de heupen): een keten van 200 maken. <font lang="nl">SC terug in de keten. <font lang="nl">Dezelfde manier als de korte-Cinch-Tie weven. <div ="force_dir"><font><font lang="nl">LET OP! <font lang="nl">Gelieve te lezen! <font lang="nl">Als de man werkelijk wil dragen, het volgende doen:<div ="force_dir"><font><font lang="nl">Te maken 2 van de lange banden, maar een met 300 St (kreunen). <font lang="nl">Met een naald garen weven de band door de onderkant van de zak in het achterste gedeelte dat zou naast het lichaam, dan uit het midden van de zak naar de andere kant met een helft van de band en doe hetzelfde met de andere helft, maar in de tegenovergestelde richting. <font lang="nl">Dit zal "benen", zoals een diepte-bescherming geven. <font lang="nl">Neem de kortste van de twee banden en weven van de zak helft, door middel van het voorste deel en aan de andere kant van de zak. <font lang="nl">Beide banden dan zal gaan rond het midden van de taille en worden gebonden. <div ="force_dir"><font lang="nl">© copyright patroon door Victoria Balen<div ="force_dir"><font><font lang="nl">Toestemming wordt verleend om te kopiëren en dit patroon gebruiken als naam Victoria Balen en auteursrechtinfo is op het patroon. <font lang="nl">U hoeft niet aan e-mail Victoria om toestemming. <font lang="nl">Zorg dat u check out haar "normale" ontwerpen op haar website! |
||
lollibol
Hobbyguru Lid sinds: 19 April 2012 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2513 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
nou, veel succes!!!!! :-) hahaha
ben benieuwd naar de resultaten!!!
|
||
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
|
||
l.wijsbroek
Hobbyguru Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
nou succes, met een naald weven de band door de onderkant van de zak in het achterste gedeelte, denk niet dat hij voor een pas sessie in is met deze vertaling
|
||
lydia wijsbroek
|
||
lori
Hobbyguru Lid sinds: 25 November 2012 Status: Offline Points: 1173 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Whahahahaaaaaa
|
||
Prideke
Hobbyguru Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
een piempie warmer gniffel, ik vind het wel een leuk idee :D De vertaling is ook goed voor de lachspieren :P
|
||
lori
Hobbyguru Lid sinds: 25 November 2012 Status: Offline Points: 1173 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Goh, ze hebben er diverse bij Ravelry, keus genoeg zo te zien
http://www.ravelry.com/patterns/library/wee-willie-warmer |
||
QstephanieQ
Hobbyguru Lid sinds: 06 Augustus 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5877 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
hi hi ga het zeker eens proberen !
|
||
Judy
Hobbyguru Lid sinds: 15 Juni 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1614 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
||
groetjes,
geniet en leef in het hier en nu. |
||
Judy
Hobbyguru Lid sinds: 15 Juni 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1614 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
heb er al eens 1 gemaakt, als grapje!
Viel zeer in de smaak bij de kleindochter van degene, omdat het op een gewoon knuffeltje leek. Ik kan helaas allang geen foto's meer plaatsen.
|
||
groetjes,
geniet en leef in het hier en nu. |
||
Reageer | Pagina 123 4> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |