Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Patroon

 Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
hennie63 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 02 Januari 2013
Locatie: Helmond
Status: Offline
Points: 3
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hennie63 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Patroon
    Posted: 04 Januari 2013 om 15:24
Heeft iemand voor mij het haakpatroon van baby born hangmatje ?
Groet hennie
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23649
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Januari 2013 om 15:33
Alle newby's en terug-van-weggeweeste hobbydozen welkom.

Voor degenen die net hebben leren haken en breien is onze rubriek Tips en trucs een bron van informatie, je zou elke dag een bladzij kunnen lezen en je verbazen. Voor degenen die allang handwerken is dit een goede manier om eigen tips en trucs aan anderen over te dragen.

Wie patronen wil onvangen en uitwisselen kan haar/zijn e-mailadres bij messenger zetten in het profiel. Zie bovenaan Member control panel en klik daarop, zo zie je hoe je je profiel kunt aanpassen.

Allemaal veel haak- en breiplezier gewenst! Plus alle andere hobbies.


Je krijgt hier hetzelfde antwoord als je bij "Gezocht" hebt gehad. Dringt het nu eindelijk door dat we niets kunnen sturen als je geen e-mailadres in je profiel hebt?????
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
arnhemmertje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 08 Januari 2012
Status: Offline
Points: 933
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer arnhemmertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Januari 2013 om 16:29
Originally posted by l.wijsbroek l.wijsbroek wrote:

Originally posted by hennie63 hennie63 wrote:

Ben ook op zoek naar het haakpatroon van het baby born hangmatje. Kan iemand me daar aan helpen? Alvast dank.
Groetjes Hennie


deze andrea kreativ is nog gewoon te bestellen op de site van andrea kreativ
Het valt allemaal ook niet mee..
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2010
Status: Offline
Points: 7262
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Januari 2013 om 17:09
Zucht, er komt geen eind aan. Magtelt, gaat het goed met jou ?
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23649
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Januari 2013 om 17:32
Lichamelijk gaat het prima. Mijn humeur lijdt een beetje onder al dat gezeur van newby's om patronen, terwijl er geen e-mailadres in hun profiel staat. En als je ze daarop wijst blijven ze zeuren zonder het aan te passen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Januari 2013 om 19:09
Daar kan die newbie niets aan doen als de spelregels gewoon niet duidelijk zijn maar ja dat is een LP die zich herhaalt :)
Mensen die zeuren zijn vele malen erger hahaha
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4187
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Januari 2013 om 19:22
wat is er nu simpeler dan de mail van hobbydoos met het welkom op het forum te vergezellen van het feit dat men zijn/haar emailadres moet vermelden op de regel bij msn messenger (Oh nee tuurlijk niet, dan zouden we illegaal patronen verspreiden en dat mag niet)
lydia wijsbroek
Back to Top
lori View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 November 2012
Status: Offline
Points: 1173
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lori Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Januari 2013 om 19:28
We kunnen toch ook als iemand zich voorsteld even laten weten dat ze een mailadres in hun profiel moeten zetten?
Ik ben het wel eens met de stelling dat er weinig gelezen wordt op het forum.
Het is meteen: hoi, ik ben en ik wil. Dat is wel jammer.
Back to Top
arnhemmertje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 08 Januari 2012
Status: Offline
Points: 933
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer arnhemmertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Januari 2013 om 19:38
Originally posted by lori lori wrote:

We kunnen toch ook als iemand zich voorsteld even laten weten dat ze een mailadres in hun profiel moeten zetten?
Ik ben het wel eens met de stelling dat er weinig gelezen wordt op het forum.
Het is meteen: hoi, ik ben en ik wil. Dat is wel jammer.
 
Dat is al gezegd, in hetzelfde topic vanwaar ik mijn bericht geciteerd heb.. DEZE dus..
 
En dan wordt er niet meer gelezen wat voor reacties er worden geschreven, dus dan openen ze maar een nieuw topic omdat ze nogsteeds geen mail hebben gehad LOL
Back to Top
lori View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 November 2012
Status: Offline
Points: 1173
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lori Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Januari 2013 om 20:01
Je hebt gelijk, maar ik dacht: misschien willen ze wel lezen dat ze welkom zijn
Back to Top
bolletje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 05 December 2012
Locatie: Zuid-Holland
Status: Offline
Points: 177
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bolletje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Januari 2013 om 20:28
Misschien zijn de newbie"s nog zoekende??Confused
http://www.lenie-sieradenenzeep.blogspot.com

www.sieradenenzeep.nl
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23649
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Januari 2013 om 20:33
Ik denk dat ze via google op hobbydoos komen, zich aanmelden met zo min mogelijk informatie over zichzelf en dan meteen losbarsten in het topic dat ze gegoogeld hebben. Ze zien de andere rubrieken niet eens.

Als er dan op het aanmeldingsformulier zou staan dat ze hun e-mailadres bij messenger moeten zetten om mail van ons te krijgen, zou dat al een heleboel verbeteren. Het is waarschijnlijk de 100ste keer dat ik dit zeg, ik ga er een gebakje op eten.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
bolletje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 05 December 2012
Locatie: Zuid-Holland
Status: Offline
Points: 177
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer bolletje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Januari 2013 om 20:50
Magtelt ,ik bedoelde er niets mee hoor,en ik kan het heel goed begrijpen  dat je het zat wordt op een gegeven  moment.
En idd een  e-mailadres invullen  zou wel zo makkelijk zijn.
Ik moet eerlijk bekennen dit is een heel druk forum,ik ben me een beetje aan het inlezen.Maar er komt steeds zoveel bij ,dat ik blijf lezen en bewonderen.
gr.Lenie
http://www.lenie-sieradenenzeep.blogspot.com

www.sieradenenzeep.nl
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4187
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Januari 2013 om 20:51
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Ik denk dat ze via google op hobbydoos komen, zich aanmelden met zo min mogelijk informatie over zichzelf en dan meteen losbarsten in het topic dat ze gegoogeld hebben. Ze zien de andere rubrieken niet eens.

Als er dan op het aanmeldingsformulier zou staan dat ze hun e-mailadres bij messenger moeten zetten om mail van ons te krijgen, zou dat al een heleboel verbeteren. Het is waarschijnlijk de 100ste keer dat ik dit zeg, ik ga er een gebakje op eten.


ik lekker ook, smakelijk Magtelt, we kunnen beter dat gebakje eten en onze mond houden, het helpt toch niet
lydia wijsbroek
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23649
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Januari 2013 om 11:17
Mond dicht en eten, zei mijn moeder vroeger. Ja hoe moet dat in die volgorde? De Citroen Wolken taart van Dr. Oetker kan ik aanbevelen.

Bolletje,je hebt gelijk, ze weten gewoon niet hoe of waar ze moeten zoeken. Als ze dat dan zeggen, krijgen ze de goede hulp.

Ik dacht dat ik het vriendelijk zei met mijn verhaaltje over welkom enzo, maar het enige dat ze blijkbaar zien, is dat ze nog steeds geen patroon hebben gekregen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
arnhemmertje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 08 Januari 2012
Status: Offline
Points: 933
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer arnhemmertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Januari 2013 om 12:26
Indd, want er is nogsteeds geen reactie geplaatst ;)
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4187
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Januari 2013 om 12:42
nee, want zodra men niet op de wenken bediend wordt blijft men gewoon weg, proberen lekker anoniem patronen te scoren

het grappige is als ze lid wordt van de BB club, kan ze het gehele blad downloaden, maar ja men wil het graag voorgekauwd hebben, lekker makkelijk.
lydia wijsbroek
Back to Top
arnhemmertje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 08 Januari 2012
Status: Offline
Points: 933
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer arnhemmertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Januari 2013 om 13:17
Het is altijd makkelijker als een ander het doet haha.. LOL Scheelt ze weer een hoop moeite.. lol..
 
Jammer is alleen dat mensen zich dagelijks aanmelden op het forum, en dus hetzelfde zullen doen.. Er komt toch geen eind aan.. En veroorzaakt alleen maar meer frustraties..
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23649
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Januari 2013 om 14:52
Ik ben niet gefrustreerd, ik ben alleen te lui om naar zolder te lopen en een stapel Andrea's door te nemen voor de hangmat. Ik heb bijna alle Nederlandse nummers en dat zijn er teveel om moeite te doen voor iemand die ik niet ken.

Ik zie nog steeds geen e-mailadres. Stel dat ik al die moeite had gedaan, elke gescande bladzij kost me een minuut, dan was ik nu al stokoud geweest.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
JePe View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 30 Oktober 2012
Locatie: Appelscha
Status: Offline
Points: 322
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JePe Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Januari 2013 om 16:32
En zo moeilijk is die hangmat niet, ze zouden hem ook heel gewoon na kunnen maken.....zonder patroon.
jokehobbys.blogspot.nl
Domus-Spei.blogspot.nl
pinterest.com/jpderuijter/
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.516 seconden.
Lang Yarns