Letters haken |
Reageer |
Autheur | |
piggy
Newbie Lid sinds: 25 Augustus 2012 Status: Offline Points: 33 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 09 Oktober 2012 om 20:26 |
Hallo,
Ik ben op zoek naar patronen van letters. Wat meer terug in de tijd, hier op het forum, lees ik dat er wel patroontjes van zijn, is er nog iemand die mij daaraan kan helpen? Groetjes! |
|
linda1959
Hobbyguru Lid sinds: 27 Februari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 4600 |
Post Options
Thanks(0)
|
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen , Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA |
|
linda1959
Hobbyguru Lid sinds: 27 Februari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 4600 |
Post Options
Thanks(0)
|
daar vind je ze allemaal
|
|
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen , Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA |
|
sun-kitty
Hobbywonder Lid sinds: 08 Mei 2012 Status: Offline Points: 698 |
Post Options
Thanks(0)
|
.
|
|
piggy
Newbie Lid sinds: 25 Augustus 2012 Status: Offline Points: 33 |
Post Options
Thanks(0)
|
Helemaal leuk, bedankt!
|
|
linda1959
Post Options
Thanks(0)
|
graag gedaan hoor , je vind er ook de gewone letters en de granny letters
|
|
|
macheri
Hobbyguru Lid sinds: 10 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1972 |
Post Options
Thanks(0)
|
oh ik moet toch eens gaan oefenen met granny's haken.
|
|
Boris
Hobbyguru Lid sinds: 03 Juni 2012 Locatie: home Status: Offline Points: 1060 |
Post Options
Thanks(0)
|
Volgens mij bij Ravelry vind je de niet platte letters, gratis. Ik zal even zoeken en anders mail ik je het alfabet wel.
|
|
ampie
Duizendpoot Lid sinds: 12 September 2012 Locatie: nederland Status: Offline Points: 261 |
Post Options
Thanks(0)
|
wat een leuke letters! ik ga vanmiddag haaknaalden halen, dat breien is al leuk, maar al die haakdingen zien er ook te leuk uit!
|
|
Boris
Hobbyguru Lid sinds: 03 Juni 2012 Locatie: home Status: Offline Points: 1060 |
Post Options
Thanks(0)
|
Yep, gevonden.
|
|
vickxske
Newbie Lid sinds: 13 Januari 2013 Locatie: belgie Status: Offline Points: 1 |
Post Options
Thanks(0)
|
hey iedereen, graag had ik ook de patronen gekregen voor zowel de platte letters als die dat je kan opvullen.
Mijn broer verwacht een meisje en ik weet de naam en ik wil de naam haken voor aan de slaapkamerdeur te hangen.
kan iemand ze me doorsturen aub?
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Volgens mij staan ze hier en is er niets doorgestuurd. Ik zou als ik jou was mijn mailadres weghalen, nu kan iedere internetgebruiker het zien en krijg je ladingen spam. Je kunt je profiel aanpassen met Member Control Panel, bovenaan de bladzij. Dan zet je je adres bij messenger en kunnen alleen de forumleden het zien. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Esther1963
Hobbyguru Lid sinds: 10 Augustus 2012 Locatie: Drenthe Status: Offline Points: 1121 |
Post Options
Thanks(0)
|
Met deze ben ik dus ook superblij. Ik was met die blij met draadjes begonnen maar wanneer ik die dubbel haakte en daarna met wat vulling op elkaar maakte begon het onderste streepje van de E te hangen en daar ben ik dus mee gestopt want je ziet ook heel erg de vulling zitten. Nu ben ik heel blij met die van ravelry maar die engelse termen, of eigenlijk uk termen kom ik niet zo goed mee uit. Heeft iemand de vertaling van de uk? Ik wil heel graag voor boven de werpkist van de teef die drachtig is van mijn hond de namen hebben van beide honden, dus JELLE en dan een hartje en dan GRIETJE. Ik had ook al gezocht via de zoekfunctie maar dat gaat mij blijkbaar ook niet zo goed af.
|
|
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Als je geen dikke letters kunt vinden, maar wel ingehaakte of -gebreide, kun je vlaggetjes maken met letters.
|
|
wat rozengeur. |
|
Gerlinda
Newbie Lid sinds: 15 Februari 2013 Status: Offline Points: 2 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik zoek het patroon met de letters die je op kunt vullen.
Een tijd geleden heb ik ze ook op jullie forum gezien.. Wie zou mij dit patroon kunnen sturen? |
|
pippie
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juni 2010 Status: Offline Points: 7262 |
Post Options
Thanks(0)
|
Kijk maar bij Boris hierboven. Als je op het woord gevonden tikt, kom je bij gratis patroon! En haal a.u.b. Je mailadres hier weg.
|
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Als je Linksboven Member Control Panel aanklikt, zie je hoe je je profiel kunt veranderen en dan kun je je mailadres bij Messenger zetten.
Mar als je geen spam wilt moet je het echt snel verwijderen uit je reactie, dat doe je met Post Options en dan Wijzig bericht. |
|
wat rozengeur. |
|
Gerlinda
Newbie Lid sinds: 15 Februari 2013 Status: Offline Points: 2 |
Post Options
Thanks(0)
|
Super, dankje wel!!
Ja ik zal mn mail adres meteen verwijderen |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |