kabouter plop amigurumi |
Reageer |
Autheur | |
haakfreak
Duizendpoot Lid sinds: 28 Maart 2012 Locatie: holland Status: Offline Points: 145 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 15 Januari 2013 om 22:43 |
Heeft iemand aub de haak patronen van kabouter plop en zijn vrienden(zoals getoond op de zeeman site bij Mutshave)????? Het gaat dus om de sleutelhangers.
|
|
Boris
Hobbyguru Lid sinds: 03 Juni 2012 Locatie: home Status: Offline Points: 1060 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik zie alleen maar mutsen enzo, geen kabouter Plop en vrienden?
Jammer, want kabouter Plop als sleutelhanger zou ik ook leuk vinden.
|
|
elke
Hobbyguru Lid sinds: 30 Oktober 2012 Locatie: België Status: Offline Points: 1764 |
Post Options
Thanks(0)
|
Heb het ook juist bekeken en daar staan idd geen kabouter plop's op jammer
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wel kerstfiguren, geen Plop.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Eugenie
Hobbyguru Lid sinds: 08 December 2005 Locatie: nog net veluwe Status: Offline Points: 4201 |
Post Options
Thanks(0)
|
Er is een wedstrijd geweest bij de zeeman en dit is een inzending.
|
|
~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~ |
|
hannie-groen
Hobbyguru Lid sinds: 12 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2830 |
Post Options
Thanks(0)
|
zouden dat dan zelf verzonnen patroontjes zijn?
|
|
Eugenie
Hobbyguru Lid sinds: 08 December 2005 Locatie: nog net veluwe Status: Offline Points: 4201 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik denk dat de basis een gelukspopje is.
|
|
~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~ |
|
elke
Hobbyguru Lid sinds: 30 Oktober 2012 Locatie: België Status: Offline Points: 1764 |
Post Options
Thanks(0)
|
wel héél erg mooi!!
|
|
Jolantje
Duizendpoot Lid sinds: 09 November 2012 Status: Offline Points: 142 |
Post Options
Thanks(0)
|
Echt heel mooi!!
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik ga het niet proberen, maar het moet te doen zijn om van een gelukspoppetje een Plop te maken, goed kijken naar de mutsjes, denk ik.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
zazia
Hobbyguru Lid sinds: 03 Februari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1418 |
Post Options
Thanks(0)
|
Die zijn wel heel erg leuk gemaakt.
|
|
|
|
Boris
Hobbyguru Lid sinds: 03 Juni 2012 Locatie: home Status: Offline Points: 1060 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wow ja, supergaaf!
|
|
macheri
Hobbyguru Lid sinds: 10 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1972 |
Post Options
Thanks(0)
|
plopperde plop die zijn geinig
|
|
haakfreak
Duizendpoot Lid sinds: 28 Maart 2012 Locatie: holland Status: Offline Points: 145 |
Post Options
Thanks(0)
|
ja! die bedoel ik, alleen ik ben niet zo handig om dat gewoon ff na te haken...mocht iemand de patroontjes hebben...please deel....gr haakfreak
|
|
Hinke
Newbie Lid sinds: 22 Juli 2013 Status: Offline Points: 1 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hallo
Ik had geen idee dat deze vraag rondging op dit forum maar ik ben de ontwerper van de kabouter Plop popjes, ik heb van elk geloof ik 1 exemplaar gemaakt en toen verkocht voor het goede doel. Ik had ook K3, Bumba, Hello Kitty en Dora. Hiervan heb ik geen foto's meer wel nog een paar van boerinnetjes, Pino, Geisha's etc gemaakt op dezelfde tafel (bewijs van originaliteit?) Ik heb dus geen patroon gevolgd maar puur een afbeelding nagehaakt. |
|
macheri
Hobbyguru Lid sinds: 10 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1972 |
Post Options
Thanks(0)
|
Mijn complimenten dan want ook ik had een tijdje terug de foto al opgeslagen om ze na te maken ik vind ze echt geweldig.
|
|
Molemieke
Hobbyguru Lid sinds: 19 Augustus 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1909 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wauw knap zeg dat je ze zo zelf kan maken. Heel erg mooi!
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |