Is dit wat? |
Reageer ![]() |
Autheur | |||||||||
MG Jewelry ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 17 Augustus 2012 Status: Offline Points: 1675 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 23 Januari 2013 om 17:00 |
||||||||
Prijs: € 135,00 Verzenden Kenmerken
BeschrijvingAllerlaatste dozen met 100 bollen durable breikatoen. U ontvangt een mix van 20 kleuren á 5 bollen per kleur. Een voorbeeld van een partij is op de foto's te zien. Partijen kunnen onderling iets verschillen van inhoud, afhankelijk van de actuele voorraad. De prijs van €135,- is een vaste prijs per doos inclusief BTW en gratis levering met track and trace. Levertijd ca. 3-4 werkdagen i.v.m. de drukte. OP=OP Zo ja, weet iemand op welke pendikte deze wol gehaakt? |
|||||||||
![]() |
|||||||||
pippie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juni 2010 Status: Offline Points: 7262 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||||||||
Dit is geen wol, maar katoen! Ik heb een paar bolletjes Durable katoen, het woord brei staat er niet bij, maar ik denk dat dit hetzelfde is. Gekregen, dus geen idee van de prijs. Ik vind het mooie katoen, voor naald twee-half/drie. Haaknaald 3 .
125m. Ca 50 gr. Als je wilt, kan ik je wel een flinke draad met wikkel opsturen. Pm.me dan maar. |
|||||||||
![]() |
|||||||||
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8175 |
||||||||
prijs per bol is ongeveer 2.50
|
|||||||||
![]() |
|||||||||
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23714 |
||||||||
En nu € 1,35 zonder verzendkosten. Maar er staat niet dat je kleuren kunt kiezen. En hoeveel gram/looplengte.
|
|||||||||
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|||||||||
![]() |
|||||||||
MG Jewelry ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 17 Augustus 2012 Status: Offline Points: 1675 |
||||||||
![]() |
|||||||||
||||||||
Ze hebben katoen en wol.
|
|||||||||
![]() |
|||||||||
pippie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juni 2010 Status: Offline Points: 7262 |
||||||||
Bij de beschrijving per doos staat. Katoen, dus wel opletten hoor! Als het niet is wat je denkt, is het zo'n domper!
|
|||||||||
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |