Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

magazine simply crochet

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: magazine simply crochet
    Posted: 03 Februari 2013 om 10:24
goedemorgen

Simply Crochet Issue 1

Simply Crochet Issue 1

ik wil heel graag dit blad

weet iemand waar dit te koop is in nederland??

via de site uitverkocht

een vriend van mij heeft ook op schiphol gekeken maar nee helaas

Ik zou niet weten waar je hier in ned buitelandse magazine kunt kopen

ik hoop zo dat iemand mij een tip kan geven
Chris

zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Februari 2013 om 11:28
Misschien de uitgever aanschrijven? Soms hebben ze ze nog liggen.

Het is dezelfde die Simply knitting en Molly makes uitgeeft.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Gerbera View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Gerbera Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Februari 2013 om 11:51
Ik zal hier morgen eens voor je kijken
Groetjes jenny
Back to Top
Cozz View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cozz Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Februari 2013 om 15:09
http://www.anniescatalog.com/

Je kunt hier eens kijken of er iets tussen zit
Back to Top
Saartje76 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Saartje76 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Februari 2013 om 19:49
Het blad is te krijgen in digitale versie in de i-tunes store. Heb je een iPhone of iPad?
Groeten, Saartje
Back to Top
k.smith View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer k.smith Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Februari 2013 om 21:07
-op magvilla.nl kun je de volgende simply crochet online bestellen,maar je moet er wel altijd vlug bij zijn,want issues 1 en 2 waren daar steeds binnen 3 dagen alweer uitverkocht!-en over issue 1 kun je via google-afbeeldingen ook de essentiele plaatjes bemachtigen!-want,de plaatjes doen het'm ook eigenlijk het meeste.daarop kunnen ervaren haaksters ook wel zonder handleiding herkennen"how it's made"!...-de handleidingen in dit magazine voor de individuele projekten vallen voor nog beginnende hakers nogal tegen,mits je niet via de plaatjes de steken kunt herkennen,omdat je niet weet hoe ze gemaakt worden...-andere internationale crochet magazines zijn daarin veel duidelijker.-maar,net zoals in het zuster-magazine mollie makes,zo vind je ook in de nieuwe simply crochet vele overige netwerk-informatie,zoals leuke websites en nieuw verschenen boeken over het thema haken!-hopelijk kom je met deze hints wat verder,en bij deze alvast veel succes toegewenst!!!-groetjes!-xxx
handy-dandy-handcraftster
Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Februari 2013 om 07:48
ik heb inmiddels een exemplaar van deel 1 nu nog deel 2 en 3
Chris

zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
k.smith View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer k.smith Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Maart 2013 om 11:41
...en nu is  de 3e simply crochet-issue ook alweer een week lang uit;...-weet iemand toevallig waarom dit tijdschrift deze keer echt helemaal nergens meer in NL-ook niet meer bij magvilla.nl te verkrijgen is???...-geen goede verkoop ervoor vanuit GB misschien!?-wel jammer,dan dus,...
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Maart 2013 om 12:59
Het blad komt ook in het Nederlands uit. Ik weet niet of dat precies dezelfde uitgave is als de Engelstalige, maar misschien is dat de reden dat het zo moeilijk is om het hier te verkrijgen.

wat rozengeur.
Back to Top
k.smith View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer k.smith Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Maart 2013 om 13:27
...echt waar?-hoe heet de nederlandse titel ervan danwel???
handy-dandy-handcraftster
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Maart 2013 om 17:32
Simply, net als Simply breien. Ik zie hem niet vaak in de winkel, maar ik probeer dan ook om niet te kijken naar de brei- en haakhoek.

Kijk maar op google "simply haken" en dan op afbeeldingen.

wat rozengeur.
Back to Top
k.smith View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer k.smith Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Maart 2013 om 01:44

nee,hoor,er bestaat geen nederlandse versie van simply crochet,dat is helaas een misverstand...het zit nl.zo:1jaar geleden bracht de nederlandse simply breien 2 speciale themanrs.over haken uit,...-en alle overige nrs.gaan dus toch echt enkel over breien!...-ook al vindt men over deze 2 speciaal-uitgaven net zo vele leuke google-plaatjes,zoals over de engelse -en dus nog steeds niet meer in NL verkrijgbare-simply crochet issue 3,enkel engelstalig en in GB verschenen!-jammer dan!-xxx-

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.844 seconden.
Lang Yarns