granny square |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Jo Bateau ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 09 Maart 2013 Status: Offline Points: 212 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 09 Maart 2013 om 13:53 |
Ik wil graag een sjaal haken van granny square's. Weet iemand hier een patroon voor?
Groeten Jo
|
|
Groeten Jo
|
|
![]() |
|
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8177 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kijk eens op drops design .nl daar staan heel wat foto's even haken invullen en doorklikken .
|
|
![]() |
|
Jo Bateau ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 09 Maart 2013 Status: Offline Points: 212 |
Dank je wel, ik bedoelde eigenlijk vooral iets met granny's, maar hier staan ook veel leuke anderen.
Het wordt voor mijn dochter, dus ik zal het haar ook laten zien. Groeten Jo
|
|
Groeten Jo
|
|
![]() |
|
Sonjake ![]() Groupie ![]() ![]() Lid sinds: 02 Augustus 2012 Locatie: Antwerpen Status: Offline Points: 90 |
geen idee hoe oud je dochter is maar er zijn wel een hele hoop knappe squares...
Deze heb ik zelf nog opzij staan om iets mee te doen voor mijn oudste dochter, uiltjes zijn hier weer helemaal in... http://www.repeatcrafterme.com/2012/11/owl-granny-square-crochet-pattern.html Op ravelry staan ook heel veel verschillende squares, gewoon eentje kiezen die ze mooi vindt en dan ben je vertrokken...
|
|
![]() |
|
winter61beer ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 16 December 2005 Locatie: Zutphen Status: Offline Points: 2113 |
kijk eens op youtube.daar leer je een granny square haken en vervolgens maak je er een sjaal van,
|
|
![]() |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23723 |
En de boekhandel en bieb liggen vol met boekjes over granny squares. Ik heb net een bloemblokboekje gekocht met niet alleen vierkanten, ook driehoeken en rondjes en zeshoeken, alles granny met van binnen bloemachtige figuren.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Dank jullie wel, ik ga het allemaal eens rustig bekijken.
|
|
Groeten Jo
|
|
![]() |
|
Prideke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Ik weet dat er een Engelse Blogster iedere dag een andere granny maakte en geregeld een patroon deelde. Je zou dan kunnen googlen op a granny a day crochet of iets.
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |