Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Het verhaal van mijn haakKonijn

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Spookysil View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer Spookysil Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Het verhaal van mijn haakKonijn
    Posted: 09 Juni 2013 om 23:47
Hallo Allemaal,

Een tijdje geleden heb ik met jullie een foto gedeeld van een door mij gehaakt konijn. Dit is een geheim kadootje voor mijn zwangere zus, en behalve zij en haar partner weet mijn hele familie ervan, dit omdat ik van het konijn een speciaal kadootje wil maken, ik vraag aan iedereen als ze ergens heen gaan (zoals mijn moeder reist soms voor dr werk naar het buitenland) om het konijn mee te nemen en dan een paar leuke foto's te maken. Van de foto's maak ik uiteindelijk een boekje van Konijn op avontuur, maar toen mijn moeder mij vertelde dat ze naar Zwiterland ging voor dr werk en dus het Konijn meenam sloeg het noodlot toe:

Konijn

Mijn moeder was klaar voor vertrek, en Konijn stak een stukje uit haar tas om een foto te maken, de bel ging en ze liep naar de deur, toen ze terugkwam trof ze dit aan:

Jep, ons hondje Lucy had beiden oogjes eruit gebeten, mijn moeder was voor het eerst sinds we Lucy hebben boos, en bang om het mij te vertellen, ze vertelde het me savonds (er is wat ergs gebeurt) en ik kwam met mijn Konijnen EHBO kit weer terug (oogjes en dezelfde wol) en mijn moeder maakte hem weer zo goed en kwaad als het ging:

Konijn kon dus mee naar Zwitserland. Zijn oogjes zaten vast voor de reis en dus gingen ze samen. Mijn moeder deed haar werk, en maakte foto's van Konijn. Toen ze een foto van hem maakte met typisch Zwiterse huisjes erachter, deed ze hem terug in de koffer en ging weer terug naar huis, na een paar meter lopen bedacht ze zich dat de koffer wel zwaarder reed dan normaal, jep, Konijn zat ertussen. Hij heeft nu dus een kapot kopje en een zwart lijfje, maar toen ik besloot om een nieuwe te maken wou niemand er wat van weten. "Hij ging toch op avontuur? Nou dat ik hem gelukt ook. Naai nog even een lapje stof op zijn kont, het maakt een prachtig verhaal" Dus Konijn heeft veel meegemaakt in zijn korte leventje van 4 Maanden, maar misschien maakt dat hem ook wel aandoenlijk Smile
All you need is love (and a cat!)
Back to Top
Nespa View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Nespa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Juni 2013 om 23:51
haha wel een avontuur voor het beestje inderdaad
when i smile beware, when i am grinning like the cheshire cat you beter run
Back to Top
J@nke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer J@nke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juni 2013 om 00:35
Oooch,arm konijn maar nu hij opgelapt is
kan hij weer nieuwe avonturen meemaken...
wordt vervolgd?
Back to Top
Cozz View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cozz Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juni 2013 om 00:50
Een perfect voorbeeld van een geboorte van konijn en het avontuurlijke leven wat er op volgde. 
Niemand komt zonder kleerscheuren door het leven, dus waarom zou voor konijn andere regels gelden nietwaar !!
Ze is en blijft natuurlijk een wondermooi schepsel, gemaakt met liefde en hopelijk ook ooit geschonken met diezelfde liefde. 
Wat een prachtig geschenk en gebaar zal ze zijn. ♥♥♥
Wou dat ik een vlieg aan de muur kon zijn op zo´n moment! 

Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juni 2013 om 01:39
oh wat een enig verhaal... En je konijn is leuk!
Back to Top
kaatgr View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kaatgr Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juni 2013 om 08:53
oh wat een ontzettend leuk idee!!!!
Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juni 2013 om 09:25
dit verhaal doet me direct aan een radioprogramma denken van verleden jaar . Die knuffel ging bijna heel de wereld rond en de opbrengst was voor een goed doel ( kankerfonds voor kinderen )
aandoenlijk hoor deze knuffel maar wel heel schattig Thumbs Up
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen ,
Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA
Back to Top
Gerbera View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Gerbera Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juni 2013 om 10:18
Ik vind dit verhaal erg leuk,moest ook lachen dat de hond hem te pakken had,en dat hij uit de koffer hing .
Groetjes jenny
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juni 2013 om 10:59
ha ha nou in ieder geval geen saai verhaal!!
de hond heeft t niet gedaan!
kijk zn onschuldige blik;ikke nee hoor die was t niet!

Back to Top
Saskia Angelie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Saskia Angelie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juni 2013 om 11:11
Sunny ons lief klein nijntje.......

Wat een lief Nijntje!!, en wat een ervaringen op die jonge leeftijd!.
Groetjes,Saskia
www.angelikastreasures.tk
www.kralenkettingen.tk
www.angelikas-pictures.blogspot.nl
Back to Top
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juni 2013 om 13:57
Wat een zielig, lief konijntje.
Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juni 2013 om 14:44
Wat een leuk verhaal, zou dat zelf geweldig vinden om te krijgen!!! Helemaal top.
Back to Top
hannie-groen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hannie-groen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juni 2013 om 16:13
wat een leuk idee om er een verhaal van te maken met foto`s en een leuk konijntjeClap
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.500 seconden.
Lang Yarns