Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Hobbydozendag

 Reageer Reageer Pagina  123>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
diny183 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 03 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1433
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer diny183 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Hobbydozendag
    Posted: 25 Mei 2013 om 18:14
Zooooo, ik ben weer thuis, ruim anderhalf uur rijden heen en terug maar was was het weer gezellig.
We zijn via het station gehaald om 2 dames op te halen, 1 brutale blonde met een rood jasje en 1 met een rode jas, haha.
Maar we hebben ze gevonden en via een omweg zijn we bij jips beland.
Koffie wolkentaart van Magtelt en het genieten kon beginnen. Wat was het gezellig , wat is het leuk om mensen achter de nicknames te leren kennen, wat ging de tijd snel.
We hebben een klein beetje een heeel klein beetje gehandwerkt, Regina heeft leren breien , regina, jessica, kristy en ik hebben geleerd hoe we tunisch moeten haken, we hebben gesnoept van tomatensoep, broodjes, hartige taart, salades enz. Zelfs de rest van jessica 's gezin heeft meegenoten. Ga straks de foto,s op het forum zetten en wachten op andere verhalen, het was ook deze keer weer de moeite waard.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23645
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Mei 2013 om 18:30
Het was inderdaad erg leuk. Ik ben nu wel helemaal schor van het praten.

Ik ben nog maar net thuis, even broodjes gebakken en meteen hiernaartoe om verslag te doen. Maar Diny was me al voor. We hebben een swap gehouden, daar was een leuke verrassing voor ieder. En vaak is voordoen net iets handiger dan een verklaring in een boek of een filmpje op You tube.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Mei 2013 om 18:37
Clap
Lieve meisjes,
Bedankt voor de super dag, ik heb genoten van jullie gezelligheid, geklep en voor mij was dit een heerlijke welkome afleiding in een voor mij roerige, stressvolle tijd.
 
Super Bedankt!
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
Gerbera View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 Maart 2012
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 1194
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Gerbera Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Mei 2013 om 19:19
Jaaa het was heel gezellig,veel gekletst en een mooie sjaal van magtelt op de koop toe,heel leuk en vooral lekker warm.
Ik vond het super leuk om te zien wie nou wie was.
Ik heb geen naald vast gehad,ik had het te druk met kletsen.
Jips bedankt voor de gastvrijheid,je had me afgezet bij het station en 2minuten later zat ik al in de trein en was zo thuis.
Groetjes jenny

Groetjes jenny
Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 03 December 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1658
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Mei 2013 om 19:24
Zo'n dag is eigenlijk veel te kort, voor we goed en wel wat uit onze handen is gekomen gingen wemal weer naar huis.
Eerst een bakkie, voor sommige weer even bij kletsen "even" soep en heerlijke hartige taart, gehaktballetjes, worstjes in bladerdeeg,
Pasta salade, krentebollen, snoep tomaatjes en komkommer gegeten. Nog meer kletsen, nog wat uitleggen, nog meer kletsen. OOOOO
Is het al zo laat, we moeten echt naar huis. Jessica dank je wel voor je gastvrijheid een top dag
Back to Top
Gerbera View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 Maart 2012
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 1194
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Gerbera Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Mei 2013 om 19:26
Doen we volgende keer toch een lang weekend ha ha
Groetjes jenny
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Mei 2013 om 19:48
Klinkt als een supergeslaagde dag dames!
Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Maart 2011
Status: Offline
Points: 4681
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Mei 2013 om 20:05
Klinkt weer gezellig!!!!
Back to Top
Frea H. View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 April 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3377
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Frea H. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Mei 2013 om 20:19
Ik voeg hier niets meer aan toe.Dames het was weer erg gezellig,ha,ha.We wachten nu maar op de foto's van Diny.We hebben heerlijk gegeten en het was net Sinterklaas met het uitpakken van de SWAP cadeaus. Ik heb geen "les"gehad van Magtelt,had het druk met iets anders,maar ik vond het Tunisch haken er erg leuk uit zien.Ik heb ook geleerd van Simone hoe ik de juiste maat neem van een pop.  Hopelijk tot een volgende keer. Jessica,bedankt.
Back to Top
diny183 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 03 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1433
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer diny183 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Mei 2013 om 20:26

het lukt me niet om alle foto's apart hier neer te zetten, of het lukt niet ik heb geen zin om 38 foto's hanmatig hier neer te zetten zonde van mijn tijd en dan moeten jullie zo lang wachten.
hierbij dus de link naar het album, veel plezier.





http://diny183.nl.picturepush.com/album/270744/p-Hobbydozendag-25-5-2013.html
Back to Top
geesje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 December 2005
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5399
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer geesje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Mei 2013 om 20:35
wat een gezellige fotoos,      Clap.........Hug
groetjes geesje
Back to Top
Frea H. View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 April 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3377
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Frea H. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Mei 2013 om 20:35
Diny,zo kan het toch ook. Leuk hoor,bedankt.
Back to Top
winter61beer View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 16 December 2005
Locatie: Zutphen
Status: Offline
Points: 2113
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer winter61beer Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Mei 2013 om 20:48
ja,ik was pas kwart over 6 thuis.jipsie bedankt voor je gastvrijheid en zusje Magtelt fijn dat wij samen zijn wezen treinen.frea,simone kristy,diny, jips, regina en  jennie dat ik jullie heb leren kennen.mijn foto's mislukt,
Back to Top
labeldoekje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 18 Juli 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 728
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer labeldoekje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Mei 2013 om 20:48
Wat een gezellige boel.
EEn dag niet gelachen is EEn geleefd dag niet
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2010
Status: Offline
Points: 7262
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Mei 2013 om 21:15
Wat ziet dat er weer gezellig uit!! En die tomatensoep, mmmmmmmmmm
Back to Top
Gerbera View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 Maart 2012
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 1194
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Gerbera Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Mei 2013 om 21:16
Leuke foto,s diny,bedankt
Groetjes jenny
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Mei 2013 om 21:37
Lieve meiden, ik heb GENOTEN van de foto's, van de verhalen en van het vooraf er naar toe leven want alles gevolgd hoor...heerlijk dat het zo'n gezellige dag was....en bedankt dat ik namens de foto's er een beetje bij mocht zijn !!!!
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
Saartje76 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 13 Januari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 235
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Saartje76 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Mei 2013 om 21:47
Het ziet er heeeel gezellig uit! Leuke foto's dames!
Groeten, Saartje
Back to Top
Ennas View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2489
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ennas Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Mei 2013 om 22:46
Leuk jullie verhalen te lezen.

Jessica en ik hebben een iniminimeeting gehouden.
Vanavond heb ik de kleding en puzzels opgehaald en thuis al gesorteerd.
Alvast namens de gezinnen heel hartelijk dank voor de spullen. Hier gaan ze heel blij mee zijn!
Back to Top
Frea H. View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 April 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3377
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Frea H. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Mei 2013 om 23:22
Sanne ,wat fijn dat jij ook alles weer thuis hebt.Het was veel,dus daar zullen ze zeker blij van worden.Thumbs Up
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  123>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.344 seconden.
Lang Yarns