Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Hobbydoosdag/housewarming

 Reageer Reageer Pagina  123>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Ennas View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2489
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ennas Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Hobbydoosdag/housewarming
    Posted: 02 Augustus 2013 om 12:49
De hobbydoosdag bij Jips/Jessica is al weer even geleden. Helaas kon ik daar niet bij zijn omdat ik druk bezig was met mijn eigen huis.
 
Nu is die grote klus voorbij en resten er kleine klusjes die geen grote haast hebben.
Ik kon helaas geen foto's laten zien van mijn huisje in wording.
Nu kan ik wel foto's op de site zetten, maar live zien is natuurlijk leuker en gezelliger.
 
Ik had het idee om het in midden/eind september te houden, de scholen zijn dan weer begonnen, het ritme is er weer en het weer is misschien ook nog wel lekker.
 
Wie is er voor?
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23646
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Augustus 2013 om 16:51
Ikke!!!

Als er één schaap over de dam is.....
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
francisca View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1726
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francisca Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Augustus 2013 om 17:46
waar woon je? als het te bereizen is en ik vrij kan krijgen vindt ik het wel weer eens leuk zo'n dozendag
Anne-Marie
Back to Top
Ennas View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2489
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ennas Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Augustus 2013 om 19:55
Ik woon in L.eusden. Is net onder Amersfoort.
Back to Top
Krissis View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 18 April 2012
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 1473
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Krissis Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Augustus 2013 om 19:58
Even afhankelijk van welke dag in de week, maar het idee is werelds!
Voor mij geschreven,KLIK
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Juli 2012
Locatie: noordwijk
Status: Offline
Points: 5582
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Augustus 2013 om 20:03
Leuk plan!!
Back to Top
Ennas View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2489
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ennas Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Augustus 2013 om 09:47
Het wordt een zaterdag of zondag. Midden of eind september.
 
Wat vinden jullie van zondag 22 september 2013?
(vind de datum 22-9-(=) 13 wel leuk)
 
Al is zaterdag prettiger ivm openbaar vervoer.
 
Dus zaterdag 21 of zondag 22 september?
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23646
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Augustus 2013 om 09:53
Ik kan op beide dagen, ik laat me heen kruien en zoek nog wel uit of ik terug met openbaar vervoer kan. De smoes, dat er minder treinen rijden vanwege de hitte, zal dan wel niet meer opgaan en het is nog te vroeg voor de smoes van natte bladeren op de rails. Was er niet weer ergens een goedkope treinkaart te koop? Blokker/AH??
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
francisca View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1726
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francisca Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Augustus 2013 om 10:34
zondag komt voor mij beter uit hoef dan geen vrij tevragen nu nog even vervoer regelen
Anne-Marie
Back to Top
omajan View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 Februari 2013
Locatie: Drenthe
Status: Offline
Points: 1294
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer omajan Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Augustus 2013 om 13:08
Lijkt mij ook wel es leuk, maar ben september oktober downunder, misschien volgend jaar .
Veel succes met organiseren.
Back to Top
Lidia2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 17 Augustus 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2743
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lidia2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Augustus 2013 om 09:41
O Omajan dan wil ik wel mee hoor, ik wil wel weer terug.
Welk deel ga je heen, sorry maar ben een beetje nieuwsgierig.
Het begint altijd een beetje te kriebelen als ik Australia hoor.

Je zal een geweldig tijd hebben, en de andere hobbydoosjes vast een heerlijk hobbydoos dagje.

Gr.Lidia
Back to Top
omajan View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 Februari 2013
Locatie: Drenthe
Status: Offline
Points: 1294
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer omajan Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Augustus 2013 om 19:14
Lidia, stuur je een mail
Back to Top
Ennas View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2489
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ennas Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Augustus 2013 om 16:45
De 21e kan ik zelf niet...
Heb een congres over gastouder.
Ik hou het (voorlopig) op zondag 22 september.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23646
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Augustus 2013 om 17:35
Ik heb het op de kalender staan, zondag 22 september.

Nemen we allemaal weer iets mee om de feestvreugde te verhogen? En doen we weer een SWAP?

Zijn er nog mensen die een andere/nieuwe techniek willen leren, zeg het bijtijds, dan kunnen we het benodigde materiaal meenemen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Juli 2012
Locatie: noordwijk
Status: Offline
Points: 5582
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Augustus 2013 om 19:28
Ach, dan wordt mn schoonvader 92! Dat moet natuurlijk gevierd worden!
Back to Top
Krissis View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 18 April 2012
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 1473
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Krissis Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Augustus 2013 om 20:07
erg jammer, heb gister een workshop afgesproken op de 22ste... Mocht de datum nog veranderen, hou ik me zeker aanbevolen (de 21 is trouwens ook geen optie ivm een verjaardag)
Voor mij geschreven,KLIK
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23646
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Augustus 2013 om 21:34
Ik hijs dit even op. Ik bak weer een citroenwolkentaart en ik neem de lekkere Gijschips mee. Ik heb ook nog veel plastic borden, bekers, soepkommen en bestek. Zal ik dat ook meenemen?
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Ennas View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2489
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ennas Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Augustus 2013 om 21:46
Magtelt graag, zoveel bestek enz. heb ik niet dus graag.
Ik zorg voor het fruit en drinken.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23646
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Augustus 2013 om 12:56
Bij Blokker zijn weer voordelige treinkaarten te koop, zondags zijn ze de hele dag geldig, € 15,50. Ik moet alleen nog even uitzoeken hoe het reizen tussen L.eusden en A.peldoorn gaat. Dan kom ik heen met de auto en terug kan ik met de trein. Niet dat de auto daar blijft staan, ik laat me kruien.

Mijn vriendin kijkt voor je uit naar kleren maat 44 en tienermaat.

Ik ben bezig mijn knopenvoorraad netjes aan te rijgen. Ik neem een aantal vrijgezelle knopen en wolrestjes mee.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 03 December 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1658
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Augustus 2013 om 08:43
helaas ben ik dan net met vakantie, een hobbydag moet je gewoon een keer meemaken.
Heel veel plezier allemaal
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  123>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.641 seconden.
Lang Yarns