Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Vingerpop ideetjes

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Essy View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Essy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Vingerpop ideetjes
    Posted: 29 Oktober 2013 om 20:31
Mijn kleinzoon van 6 jaar, belt net met de vraag, Oma kan jij vingerpoppetjes maken over de Herfst, maar verder dan een paddenstoel kwam hij niet hihi
Heeft iemand ideetjes of soms patroontjes?
Groetjes van Essy

gisteren is verleden tijd, morgen is een mysterie, vandaag is 'n geschenk
Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Oktober 2013 om 21:38
ik  zal eens in mijn  mappen neuzen voor je 

Back to Top
zazia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer zazia Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Oktober 2013 om 22:51
Hij weet wel wat hij vraagt LOL
Misschien een kaboutertje voor bij de paddenstoel. Egeltje en eekhoorntje zijn de diertjes waar ik aan denk. 
Bij herfst denk ik al snel aan blaadjes, kastanjes, pompoenen en eikels, maar dat zijn weer geen leuke vingerpoppetjes (al moet je nooit kinderfantasie onderschatten).
Verder misschien een poppetje van Jan de Wind (blazend wolkje) en zonnetje en gewone wolkjes, met een kale boom, zodat ie zelf het slechte weer na kan spelen?
Dit is wat ik zo kan bedenken. Succes met deze zware opgave. Ben wel benieuwd wat het wordt.
Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Oktober 2013 om 23:23
herfst is ook een beetje Halloween, dus een spookje, een heks, een monstertje, een spin....
dieren zoals hierboven vernoemt zijn altijd leuk
of de winterperiode met een sneeuwmannetje, kerstman, kerstvrouw, elfje...
op deze link kan je misschien inspiratie opdoen :
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Oktober 2013 om 01:32
Ik  kwam deze tegen op de zoektocht  maar  kan het  patroon niet  vinden maar als je het  over herfst hebt zijn dit toch wel  de voorbeelden niet waar. Je kan kijken of je het na kan maken

Back to Top
Plumeau View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Plumeau Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Oktober 2013 om 23:02
Herfst is spinnentijd :) En paddenstoelen en de daarbij horende kabouters en een egeltje op zoek naar een warm bedje voor de winter... 
Back to Top
Lady JB View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lady JB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 November 2013 om 09:33
Handmade by Lady JB

http://lady-jb.blogspot.be/
http://www.ravelry.com/designers/lady-jb
http://www.ravelry.com/projects/LadyJB
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.344 seconden.
Lang Yarns