baby wantjes |
Reageer ![]() |
Autheur | |
lianne M ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 21 Maart 2013 Locatie: limburg Status: Offline Points: 255 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 30 Oktober 2013 om 20:02 |
kan iemand mij helpen met een patroontje voor babywantjes ?
Lianne
|
|
![]() |
|
lianne M ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 21 Maart 2013 Locatie: limburg Status: Offline Points: 255 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
en dan zou ik dit graag doen op een rondbreinaald van 20 cm zou dit lukken?
Met 4 nls ect dat is niet zo mijn ding nl
|
|
![]() |
|
pareltje2011 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 08 Maart 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5195 |
kijk bij Drops , of tik in bij google, en gebruik korte naalden daar ben ik mee bezig en nu lukt het mij met 4 naalden na vele jaren gesukkel met die lange naalden ,suxes
|
|
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ. |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23707 |
Volgens mij hebben babywantjes geen duim, dus je zou ze ook op 2 naalden kunnen breien en een onzichtbaar zoompje maken met gewoon naaigaren.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Dank je wel voor het meedenken,
Gr,Lianne
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |