Gekte rondom de Fenna wol |
Reageer | Pagina 123 5> |
Autheur | |
Esther1963
Hobbyguru Lid sinds: 10 Augustus 2012 Locatie: Drenthe Status: Offline Points: 1121 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 01 November 2013 om 16:47 |
Jongens het moet toch niet gekker worden. Hier biedt iemand 4 pakken Fenna wol aan en één of andere gek heeft al € 300,-- geboden
|
|
|
|
fleurtje48
Hobbywonder Lid sinds: 23 Augustus 2011 Status: Offline Points: 418 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ja ik het ad het ook al gezien, het lijkt wel of ze goud verkoopt. Vraag me af wat ze er mee gaat doen. Hihihi
|
|
Prideke
Hobbyguru Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Post Options
Thanks(0)
|
Maar de verzendkosten zijn wel voor de koper lollll
|
|
fleurtje48
Post Options
Thanks(0)
|
[EMAIL= ][/EMAIL] [EMAIL= ][/EMAIL]
|
|
Esther1963
Hobbyguru Lid sinds: 10 Augustus 2012 Locatie: Drenthe Status: Offline Points: 1121 |
Post Options
Thanks(0)
|
Volgens mij had zij deze gekte ook niet verwacht, ik zou mooi die € 300,-- pakken en zeggen, oh joh laat de verzendkosten maar zitten
|
|
|
|
Eugenie
Hobbyguru Lid sinds: 08 December 2005 Locatie: nog net veluwe Status: Offline Points: 4201 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik vind het jammer dat het er niet meer is, heb de hele regio al af gebeld maar 300 euro. ppfff hoop geld
|
|
~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~ |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Als ik het goed berekend heb, zou die hele zwik € 57,28 kosten. De verkoopster kan er al niet tegen, wat zou die biedster van € 300 doen, als zij er ook niet tegen kan?
Ik heb 25 boeken op Marktplaats staan, die per stuk in guldens of euri rond de 50 hebben gekost, de eerste bieder bood 20!!! De volgende 35 en nu was er al een bod van 65. Nou ik zet ze wel terug in de kast. Ik word wel jaloers, had ik maar wol in de aanbieding gezet. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14086 |
Post Options
Thanks(0)
|
Eerlijk gezegd vind ik het tamelijk belachelijk. Kan niet geloven dat dit geen grap is.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
breienmaar
Hobbyguru Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
Post Options
Thanks(0)
|
mijn hemel, waar moet dat naartoe?
|
|
lidy*
Hobbywonder Lid sinds: 03 Mei 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 619 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik denk dat een haar bekend persoon dat belachelijke bedrag heeft geboden om de prijs wat op te drijven. Dat soort praktijken komt regelmatig voor. Trap er niet in, zou ik zeggen.
|
|
m'jo
Hobbyguru Lid sinds: 26 Augustus 2012 Locatie: NB Status: Offline Points: 1191 |
Post Options
Thanks(0)
|
je moet toch goed van 'lotje' zijn als je dat eraan uitgeeft
daar ga je toch niet voor haken...... kant en klaar kopen is voordeliger...
|
|
richt je op de zon dan valt de schaduw achter je
http://mdsignathome.blogspot.nl http://emeraldforrest.nl |
|
Esther1963
Post Options
Thanks(0)
|
Ik zou er zeker niet op bieden, ik heb gelukkig nog zelf 9 bollen liggen van de grijs/blauwe
|
|
|
|
dine
Hobbyguru Lid sinds: 01 December 2008 Locatie: België Status: Offline Points: 4051 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dat was ook mijn idee hieromtrent . Wat is er zo speciaal aan die Fenna wol ? Ik heb blijkbaar iets gemist .
|
|
lidy*
Hobbywonder Lid sinds: 03 Mei 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 619 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb de wol ook gemist. Jammer genoeg, want ik vond die regenboogkleuren echt prachtig en 't was natuurlijk een leuke prijs. Tegen de tijd dat ik bij de Wibra kwam, was er niets meer. Maar ik wil 't niet zo graag dat ik zo'n prijs wil betalen.
|
|
Plumeau
Newbie Lid sinds: 18 September 2013 Locatie: Midden NL Status: Offline Points: 29 |
Post Options
Thanks(0)
|
Het leuke aan die wol is de combinatie lage preis + leuke kleur. Voor dat soort bedragen scoor je ook heel makkelijk een andere regenboogwol en kan je daarbij zelfs voor echte schapenwol kiezen ;)
|
|
hilda zuidema
Duizendpoot Lid sinds: 09 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 392 |
Post Options
Thanks(0)
|
Het is te gek voor woorden dat iemand dat bied Ben er zelf nu ook mee aan het haken
Zou bijna stoppen en ook aanbieden , kan ik een heleboel andere wol voor kopen ha ha ha
|
|
groetjes Hilda
|
|
Crejann
Duizendpoot Lid sinds: 15 Februari 2012 Status: Offline Points: 271 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jammer dat ze deze site nog niet ontdekt hebben zijn ze heel wat voordeliger uit Crejann
|
|
fleurtje48
Post Options
Thanks(0)
|
Zo die zijn mooi. Dankjewel voor het vermelden. Ga gelijk bestellen. Super!
|
|
Esther1963
Post Options
Thanks(0)
|
Oh wat een geweldige site Crejann, toevallig vroeg iemand mij of ik ook zo'n Elise sjaal voor haar wilde maken dus ik heb haar gelijk deze link doorgegeven
|
|
|
|
Prideke
Hobbyguru Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dank je wel voor deze site! Zit me helemaal te verlekkeren :)
|
|
Reageer | Pagina 123 5> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |