Super soft zeeman |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Patty81 ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 02 November 2013 Locatie: Den haag Status: Offline Points: 11 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 02 November 2013 om 22:36 |
Hi allemaal,
Ik ben begonnen aan een granny stripes deken gemaakt van super soft wol van zeeman. Nu kan ik alleen niet veel kleuren vinden hier in den haag. Ik ben op zoek naar andere kleuren of tips welke wol ik erbij kan combineren. Ik heb nu de kleuren: Licht roze Donker roze Wit Zwart Licht blauw Donker blauw Groen Grijs Rood Wie kan mij helpen. Gr. Patricia |
|
![]() |
|
bloem ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8326 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
http://www.zeemanshop.com/assortiment/breien--2misschien kun je het hier bestellen
|
|
![]() |
|
Patty81 ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 02 November 2013 Locatie: Den haag Status: Offline Points: 11 |
Dank je wel. Had al gekeken en hebben alleen blauw en doe heb ik al.
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23707 |
Volgens mij heb je alle kleuren.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
bloem ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8326 |
ik heb ook nog paars en geel
|
|
![]() |
|
Jaaaaa paars en geel zou geweldig zijn.
Heb je ze over?? Zou ik ze over mogen nemen van je?? |
|
![]() |
|
het hangt er vanaf hoeveel je nodig hebt
|
|
![]() |
|
Heb nu van elke kleur 2 bollen gehaald. Deken is 1.50m breed en hoe lang ie moet worden weet ik nog niet... Vermoed dat ik aan 2 bollen per kleur genoeg heb..
|
|
![]() |
|
engeline ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 21 November 2007 Locatie: winssen Status: Offline Points: 3257 |
Jammer toch,dat zeeman zo weinig kleurtjes heeft van dit heerlijke garen.heb er ook al 2 tweepersoons spreien van gemaakt .haakt heerlijk.
|
|
![]() |
|
Ik heb nu Lisa 100 gr van action. dat is iets dikker haaknld 3,5/4 maar haakt heerlijk. en is heel geschikt voor een sprei
|
|
![]() |
|
Oh oké dank je voor de tip!
|
|
![]() |
|
haakAB ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 07 Januari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 549 |
De zeeman op het Zuidplein in Rotterdam heeft heel veel kleuren. Misschien dat je even kunt bellen met het filiaal?
|
|
![]() |
|
Top bedankt
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |