Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

ridderhelm haakpatroon

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
joyceb84 View Drop Down
Groupie
Groupie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer joyceb84 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: ridderhelm haakpatroon
    Posted: 17 November 2013 om 22:30
Hallo,
Mijn neefje van 3 is helemaal gek van ridders, en als verrassing zou ik graag een ridderhelm willen haken. Heeft iemand hier toevallig een patroon van?
http://nl.aliexpress.com/item/Saint-knight-cap-helmet-knitted-hat-male-autumn-and-winter-hat-knitted-hat/748908655.html
Dit is een beetje wat ik bedoel, maar dan voor kinderen.
Ik heb een dergelijk patroon gevonden op www.vicarno.com maar dit is inclusief materialen. Wol heb ik echter nog genoeg dus vind dit dan zonde.
Hopelijk kan iemand mij helpen!
Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 November 2013 om 01:39

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 November 2013 om 09:14
Je kunt ook een muts met flappen maken, zonder de vlechten en koordjes en daarop een kam van franjes middenover maken, die je verstevigt met stijfselspray. Daarbij een wambuis van twee grijze gehaakte lappen, die je van schouder- en zijnaadjes voorziet, en daar kan hij zijn zwaardriem op dragen. Die kan een beetje op de groei, zodat hij eerst neerhangt over de schouders.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
joyceb84 View Drop Down
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer joyceb84 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 November 2013 om 18:10
Macheri, bedankt voor de suggesties, had er zelf nog niet aan gedacht om in het engels te zoeken.
Helaas ben ik niet zo handig om zelf zo'n creatie te maken, Magteld. Heb echt een patroon nodig anders wordt het niets denk ik! Maar bedankt voor het meedenken!
Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 November 2013 om 22:44
Thumbs Up

succesBig smile

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.484 seconden.
Lang Yarns