Simply Haken / Crochet |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Lelie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 14 Juni 2013 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 1547 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 14 Januari 2014 om 12:34 |
Hoi allemaal!
Wie weet of (en waar) er nog Simply Haken tijdschriften te koop zijn van vorige maanden? Ik kan alleen de huidige vinden die net uit is en nog één website die de vorige uitgave verkocht. En is de Nederlandse uitgave hetzelfde als de Engelse? Ik zoek de uitgave van November 2013, wilde namelijk heel graag dit patroon maken...
Groetjes Lelie
|
|
![]() |
|
Lelie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 14 Juni 2013 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 1547 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ooh volgens mij heb ik het gevonden. Nederland loopt 4 uitgaven achter, dus als het goed is moet deze volgende week in Nederland uitkomen!
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23705 |
Dat kan kloppen, ik heb nummer 1 en 2 van 2013 en ik heb geen tiara gevonden. We een teddybeer met een kroon op zijn kop voor kleine prinsesjes.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
petra57 ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 26 Januari 2013 Locatie: steyl Status: Offline Points: 502 |
De volgende komt dacht ik 7 febr uit
|
|
![]() |
|
carine25 ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 25 April 2013 Status: Offline Points: 4 |
Op de site naaipatronen , onder de rubriek opruiming en tijdschriften zie je enkele haakboeken
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23705 |
Jammer genoeg zie je dan geen inhoudsopgave. Dat zou wel handig zijn.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Ik vind het ook altijd zo jammer dat het tijdschrift in plastic zit verpakt in de winkel. Dat je niet kan zien wat er in staat..
|
|
![]() |
|
m'jo ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 Augustus 2012 Locatie: NB Status: Offline Points: 1191 |
voor die tiara heb je toch geen patroontje nodig.......
puur op het gezicht; een rij vasten om de tiara haken deelbaar door 5 keren, 1 losse, *3 overslaan 2 stokjes 5 lossen in dezelfde steek weer 2 stokjes, 3 overslaan een vaste*, 3 overslaan 2 stokjes enz enz hethaal ** daarna versieren met pailetten, glitters enz. hou me tegoed maar het werkje is klein genoeg om het eea opnieuw te doen als het niet uitkomt, tenminste zou ik doen ipv een duur tijdschrift te kopen.......
|
|
richt je op de zon dan valt de schaduw achter je
![]() http://mdsignathome.blogspot.nl http://emeraldforrest.nl |
|
![]() |
|
Kan ook inderdaad, maar soms vind ik het ook gewoon leuk om een patroon te hebben. En daarbij vind ik het ook gewoon leuk om het blad te hebben. Staat altijd wel iets leuks in om inspiratie op te doen.
![]() |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |