Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Simply Haken / Crochet

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Lelie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lelie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Simply Haken / Crochet
    Posted: 14 Januari 2014 om 12:34
Hoi allemaal!

Wie weet of (en waar) er nog Simply Haken tijdschriften te koop zijn van vorige maanden? Ik kan alleen de huidige vinden die net uit is en nog één website die de vorige uitgave verkocht. En is de Nederlandse uitgave hetzelfde als de Engelse? Ik zoek de uitgave van November 2013, wilde namelijk heel graag dit patroon maken...

Groetjes Lelie
Back to Top
Lelie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lelie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Januari 2014 om 12:55
Ooh volgens mij heb ik het gevonden. Nederland loopt 4 uitgaven achter, dus als het goed is moet deze volgende week in Nederland uitkomen!

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Januari 2014 om 13:09
Dat kan kloppen, ik heb nummer 1 en 2 van 2013 en ik heb geen tiara gevonden. We een teddybeer met een kroon op zijn kop voor kleine prinsesjes.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
petra57 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petra57 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Januari 2014 om 14:29
De volgende komt dacht ik 7 febr uit
Back to Top
carine25 View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carine25 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Januari 2014 om 14:52
Op de site naaipatronen , onder de rubriek opruiming en tijdschriften zie je enkele haakboeken
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Januari 2014 om 18:24
Jammer genoeg zie je dan geen inhoudsopgave. Dat zou wel handig zijn.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Lelie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lelie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Januari 2014 om 21:27
Ik vind het ook altijd zo jammer dat het tijdschrift in plastic zit verpakt in de winkel. Dat je niet kan zien wat er in staat..
Back to Top
m'jo View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer m'jo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Januari 2014 om 21:34
voor die tiara heb je toch geen patroontje nodig.......

puur op het gezicht;
een rij vasten om de tiara haken deelbaar door 5
keren, 1 losse, *3 overslaan 2 stokjes 5 lossen in dezelfde steek weer 2 stokjes, 3 overslaan een vaste*, 3 overslaan 2 stokjes enz enz hethaal **
daarna versieren met pailetten, glitters enz.

hou me tegoed maar het werkje is klein genoeg om het eea opnieuw te doen als het niet uitkomt, tenminste zou ik doen ipv een duur tijdschrift te kopen.......
richt je op de zon dan valt de schaduw achter je

http://mdsignathome.blogspot.nl
http://emeraldforrest.nl
Back to Top
Lelie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lelie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Januari 2014 om 22:12
Kan ook inderdaad, maar soms vind ik het ook gewoon leuk om een patroon te hebben. En daarbij vind ik het ook gewoon leuk om het blad te hebben. Staat altijd wel iets leuks in om inspiratie op te doen. Smile
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.406 seconden.
Lang Yarns