Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Datum hobbydoosdag

 Reageer Reageer Pagina  123>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23645
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Datum hobbydoosdag
    Posted: 10 April 2014 om 08:29
Met uitzondering van 17 en 24 mei, zijn mijn zaterdagen in mei en juni en begin juli onbezet.

Meestal is het tussen 10 en 16 uur, maar daar ben ik flexibel in.

De discussie over de beste datum kan losbarsten.
Afspraken over meerijden met een ander kunnen ook in dit topic.

Kun je absoluut niet op zaterdag, meng je dan niet in deze vergadering, het zal al verwarrend genoeg worden.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 April 2014 om 09:33
Is dit een goede recap ? Je hebt de volgende zaterdagen beschikbaar;
Mei: 3, 10, 31 - Juni: 7, 14, 21, 28 - Begin Juli: 5, 12
En is de bedoeling dat er 1 dag overblijft ? Of meer ?
Ik wil het best eens meemaken, je kunt voor mij opschrijven dat ik 31 mei en 21 juni niet kan, de rest van de dagen heb ik nog open.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23645
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 April 2014 om 16:18
OK één schaap is over de dam. Waar blijven de andere?
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Knutselaartje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 11 Maart 2014
Locatie: Rotterdam
Status: Offline
Points: 132
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Knutselaartje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 April 2014 om 16:55
Hoi Magtelt,
 
het lijkt me erg leuk om te komen ik weet alleen nooit zo ver van te voren wanneer ik wel kan op zaterdag en wanneer ik niet kan op zaterdag. Soms veranderd mijn agenda een dag van te voren nog.
 
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23645
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 April 2014 om 17:04
Maakt niet uit, dan houden we in principe rekening met je, en gaan hard zitten huilen, als je toch niet kunt komen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
winter61beer View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 16 December 2005
Locatie: Zutphen
Status: Offline
Points: 2113
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer winter61beer Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 April 2014 om 17:07
Hoi magtelt,ik zou ook graag komen op hobbydag.ik kan niet op 31 mei
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23645
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 April 2014 om 17:10
Dat zijn er al twee die niet op 31 mei kunnen, dan blijven 3 en 10 mei over. Ik zou ook best op zaterdagen in juli en augustus kunnen, maar dan is het voor een heleboel hobbydozen kindervakantie.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
winter61beer View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 16 December 2005
Locatie: Zutphen
Status: Offline
Points: 2113
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer winter61beer Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 April 2014 om 17:13
Ja,die maanden ken ik ook.
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2010
Status: Offline
Points: 7262
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 April 2014 om 20:38
Mijn zaterdagen zijn nog vrij, dus ik wacht maar af!
Back to Top
Gerbera View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 Maart 2012
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 1194
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Gerbera Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 April 2014 om 21:16
De mijne ook,jaaaaa ik wil
Groetjes jenny
Back to Top
Ien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 10 December 2013
Status: Offline
Points: 820
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 April 2014 om 22:07
Ik heb even zitten spieken.
Op 3 mei kan ik niet.
Op 10 mei wel.
Juni zit ik redelijk vol, juli heb ik nog niet gekeken :)
Back to Top
Gerbera View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 Maart 2012
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 1194
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Gerbera Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 April 2014 om 15:23
Nou 10 mei maar dan ha ha ha
Ik wilde vragen komen er nog mensen uit de buurt van rotterdam,maar zo te zien niet.
Groetjes jenny
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23645
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 April 2014 om 15:35
10 mei is de zaterdag vóór moederdag. Mij deert dat niet, maar voor sommigen kan het problematisch zijn. We wachten nog maar even, ik hoop dat er in het weekend meer hobbydozen komen kijken op ons zo gezellige en leerzame forum.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 April 2014 om 16:03
Originally posted by Gerbera Gerbera wrote:

Nou 10 mei maar dan ha ha ha
Ik wilde vragen komen er nog mensen uit de buurt van rotterdam,maar zo te zien niet.
Of juli of augustus voor de dozen, die niet in het hoogseizoen op vakantie zijn.
Back to Top
Ennas View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2489
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ennas Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 April 2014 om 09:02
Ik kan 10 & 31 mei niet.
Andere data wel.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23645
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 April 2014 om 09:52
Ik denk dat het dan juni wordt. 7 juni is de zaterdag vóór Pinksteren en de Belgische vaderdag, 14 juni is net vóór de Nederlandse vaderdag. Mij maakt het niets uit, ik doe de weekendboodschappen altijd op vrijdag, ik houd de zaterdagen vrij voor leuke dingen.

Zullen we kijken wie er op 21 en 28 juni kunnen?
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Ien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 10 December 2013
Status: Offline
Points: 820
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 April 2014 om 10:00
Ik heb mij net die beide dagen ingeschreven voor een motor tour. Welke zaterdag het word hoor ik nog. Ligt aan aantal inschrijvingen en natuurlijk wanneer de meeste kunnen. Dus vooralsnog kan ik niet zeggen of ik er ben ja of nee. Als ik meer weet dat geef ik het door :)
Back to Top
Ien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 10 December 2013
Status: Offline
Points: 820
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 April 2014 om 10:06
Probeer het vorige bericht te wissen, want dat is een reactie op de data 7 en 14 juni. Niet goed gelezen hihihi.
Maar wissen lukt even niet
De 21e en de 28e juni moet ik helaas werken.
Back to Top
Nespa View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Juli 2012
Locatie: kattenmand
Status: Offline
Points: 4125
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Nespa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 April 2014 om 12:33
ik kan op 21 juni en 7 juni zou op zich ook geen probleem moeten wezen.
when i smile beware, when i am grinning like the cheshire cat you beter run
Back to Top
Ennas View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2489
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ennas Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 April 2014 om 17:09
Ik kan elke zaterdag in juni.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  123>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.406 seconden.
Lang Yarns