haakpatroon laarsjes |
Reageer |
Autheur | |
guus
Newbie Lid sinds: 21 April 2014 Locatie: zeeuwsvlaandere Status: Offline Points: 3 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 21 April 2014 om 14:00 |
goedemiddag
ik heb net zitten kijken naar de laarsjes die jullie hebben gehaakt vind ze zo mooi zou ze willen haken voor een kennis die een gehandicapt kind heeft zij moet nl de sokjes en laarsjes dragen om haar voetjes warm te houden en deze vinden we zo mooi voor haar kan er verschillende motiefjes in maken en heeft ze ook leuke om aan te doen ze pronkt zo graag ze is 18 jaar dus als iemand dat patroon heeft ben ik heel blij en is zij dol gelukkig is een patroon van dec 2010 alvast bedankt gr ans |
|
Judy
Hobbyguru Lid sinds: 15 Juni 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1614 |
Post Options
Thanks(0)
|
groetjes,
geniet en leef in het hier en nu. |
|
guus
Newbie Lid sinds: 21 April 2014 Locatie: zeeuwsvlaandere Status: Offline Points: 3 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ja deze of die witte met zwarte knoop aan de zijkant andere varianten kan ik er dan altijd op maken zodat ze verschillende krijgt maar dit patroon krijg ik niet uitgeprint van die site alvast bedankt
|
|
Judy
Hobbyguru Lid sinds: 15 Juni 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1614 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb het patroon van de site gekopieerd (selecteren (door te slepen) en op rechtermuisknop klikken en dan 'kopieren' kiezen en deze in je email geplakt.) Zo kan je hem van je p.c. uitprinten of maken vanuit je p.c. als je nog steeds niet kan printen.
De volgende keer kan je zelf zo kopieren en als een bestandje in je p.c. opslaan en eventueel uitprinten.
Ik weet niet welke witte met zwarte knoop je bedoeld. Als je het het topic onderwerp erbij geeft, dan kunnen we je helpen.
|
|
groetjes,
geniet en leef in het hier en nu. |
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Je kunt ook eens op de site van www.dropsdesign kijken of daar iets staat wat je kunt gebruiken
|
|
breienmaar
Hobbyguru Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
Post Options
Thanks(0)
|
walhalla wil ook nog wel is wat hebben
|
|
macheri
Hobbyguru Lid sinds: 10 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1972 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hoi hoi ik heb hie haakpatronen van google met allmal laarsjes patronen misschien dt je dan nog veel meer leuke dingen kan vinden. https://www.google.nl/search?q=crochet+patterns+uggs&rlz=1C1BLWB_enNL549NL549&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=Dv9XU5P_PMe0O7X7gNgO&ved=0CC0QsAQ&biw=1920&bih=979#q=crochet+patterns+cowboy+boots&spell=1&tbm=isch http://www.craftsy.com/project/view/ladies-uggs-boots-crochet-pattern/20734 http://www.pinterest.com/explore/crochet-cowboy-boots/ http://www.pinterest.com/search/pins/?q=crochet%20uggs Ik had trouwens ergens als tip gelezen dat je als zool een goeie huishoud zeem kan gebruiken Heb het zelf niet geprobeerd maar dcaht zet het er even bij Ik hoop dat je haar een moie schoenekast kan verschaffen hier mee
|
|
macheri
Hobbyguru Lid sinds: 10 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1972 |
Post Options
Thanks(0)
|
Goh toch wel leuk als er nog eens naar gekeken wordt maar ne buit is binnen dus geen intresse meer
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Helemaal onbegrijpelijk dat de last visit 10 minuten vóór het inschrijven was. Waarschijnlijk is er verder niet gekeken naar onze reacties, die vraag is gewoon op een aantal handwerksites gepleurd.
Je snapt niet waarom mensen moeite doen om een vraag te stellen en niet op antwoord te wachten. Zonde van onze tijd. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
macheri
Post Options
Thanks(0)
|
ja inderdaad zonde van de tijd zo jammer vooral ook omdat ik zoiets had voor dat vmiesje er zijn zoveel leukere patronen dan babyschoentjes dus ikdacht kom op ik denk mee maar dus ook niet meer helaas.
|
|
hhoekstra
Duizendpoot Lid sinds: 01 Maart 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 274 |
Post Options
Thanks(0)
|
Scheelt het dat ik er erg blij mee ben? Mijn kleinzoon is gehandicapt en heeft ook altijd koude voeten. Schoenen zijn lastig aan te krijgen en hebben in een rolstoel ook geen zin. Met maat 25 is er geen babyslof meer te vinden en jullie acties hebben mij mooi wat ideeën gegeven voor haak en breiwerk met een wat stoere uitstraling. Het is even zoeken tussen al die roze meisjes dingen maar zo hier en daar zitten er toch echt wel sneaker en laars modellen tussen die voor een jongen goed kunnen.
|
|
Hanny
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Als jij blij bent, ben ik het ook. Dat is dan wel weer een voordeel van een vraag hier op het forum, dat anderen er ook iets aan hebben.
Als je geen roze wol gebruikt, maar andere kleuren, worden het misschien geen meisjesdingen. Bloemen enzo kun je weglaten. Ik heb zelf een heel simpel patroon voor poppenschoenen, gewoon een dubbelgevouwen lapje, aan één kant een hielnaad, aan de andere kant een teen- en bovennaad. Het is even uitmeten, maar je kunt het breien en haken en langs de bovenrand ook weer een randje haken of breien, eventueel voor een koordje. |
|
wat rozengeur. |
|
macheri
Post Options
Thanks(0)
|
gelukkig dan heb ik het niet voor niks gedaan. En die kleurtjes kan je gelukkig veranderen veel succes ermee , en dat je kleinzoon geen koude voeten meer heeft
|
|
hhoekstra
Duizendpoot Lid sinds: 01 Maart 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 274 |
Post Options
Thanks(0)
|
Gaat helemaal goed komen.
|
|
Hanny
|
|
pippie
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juni 2010 Status: Offline Points: 7262 |
Post Options
Thanks(0)
|
Deze laatste posts zijn weer heerlijk " ouderwets" gezellig. Dat mis ik zo de laatste tijd!
|
|
Cully
Hobbyguru Lid sinds: 29 Augustus 2012 Status: Offline Points: 3834 |
Post Options
Thanks(0)
|
@hhoekstra misschien kun je hier iets mee?
http://crochetexperiments.blogspot.nl/2013/04/converse-slippers-pattern.html Ik zag pas een slofje waarbij 2 maal de zool werkd gehaakt. Draadjes wegwerken, en verkeerde kanten op elkaar. Dan verder slofje haken, door binnen en buitenzool tegelijk samen te haken. Vond het zelf wel een goede tip, voor wat warmere slofjes. |
|
hhoekstra
Post Options
Thanks(0)
|
Dank je wel. Dan kan er ook wat Fleece tussen.
|
|
Hanny
|
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Dat is een uitstekende tip, die zou ook goed in Tips & trucs passen. Ik werk vooral met poppen, dus ik denk niet in koude voeten.
|
|
wat rozengeur. |
|
hhoekstra
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb te veel kleinkinderen om ook nog aan poppen te doen. Mijn zicht beperkt zich dus tot aangepaste kleding, luiersluitingen en ingebreide truien met Draak of Kitty. Naast dat Kinderhospice natuurlijk.
|
|
Hanny
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |