Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Haken voor meisjes

 Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23647
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Haken voor meisjes
    Posted: 22 Februari 2014 om 12:35
Ik weet niet of er al een groter aanbod is voor meisjeshaakpatronen, maar een paar jaar geleden was het een droevige toestand. Ik heb toen uit breibladen een aantal patronen geselecteerd en gescand. Voor jongens is er helemaal niets te vinden, maar ik heb een aardige hoeveelheid jurkjes, rokjes, truitjes, vestjes, poncho's, bolero's en tasjes bij elkaar gebracht.

We hebben een hele lading nieuwe haaksters op het forum gekregen, dus ik bied ze nog maar eens aan.

LET OP:

IK HEB DEZE PATRONEN NIET MEER, S.V.P. NIET MEER PM'S STUREN.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 24 November 2012
Locatie: Kruiningen
Status: Offline
Points: 2348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Februari 2014 om 17:32
Hoi Magtelt, 
mijn mailadres staat in mijn profiel en ik zou graag deze patronen van je ontvangen. Er is vast iets leuks bij voor mijn kleindochter van 3,5 Big smile
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23647
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Februari 2014 om 18:23
Ik zou de patronen niet aan klein- of schoondochters laten zien. Of eigen dochters. Dan plaatsen ze meteen een bestelling.

Je hebt ze, als het goed is.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Feya View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 07 Augustus 2013
Locatie: Arnemuiden
Status: Offline
Points: 38
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Feya Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Februari 2014 om 18:53
Hoi Magtelt,
Mag ik ook van jouw die patroontjes?ik heb 4 kleindochters dus wie weet staat er wat leuks bij!
Alvast bedankt hoor!!
Back to Top
Ien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 10 December 2013
Status: Offline
Points: 820
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Februari 2014 om 23:09
Hoi magtelt, heb je net een pm gestuurd.
Lijkt me super om te ontvangen.
Misschien dat er nog wat leuks bij zit voor mijn kleine nichtje.
Alvast heel erg bedankt :)
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 24 November 2012
Locatie: Kruiningen
Status: Offline
Points: 2348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Februari 2014 om 09:34
Magtelt, ontzettend bedankt! Hug

Ik ga gelijk beginnen aan het leuke peignoirtje dat in Kind haken 1 staat, dus niks te prullemanderen  Big smile
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23647
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Februari 2014 om 09:52
Nou, ik hoop dat alles goed is doorgekomen, ik zit al een half uut te mailen, voor ik aan het echte hobbydooswerk toekom. Maar graag gedaan, hoor.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Ien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 10 December 2013
Status: Offline
Points: 820
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Februari 2014 om 10:19
Hoi Magtelt.
Heb echt van alles binnen gekregen en ga het straks op mijn gemak even bekijken.

Echt heel erg bedankt voor de moeite en de tijd
Hoop dat je nu aan hobbydoos dingen toekomt.
Back to Top
Geotje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 08 Februari 2013
Status: Offline
Points: 751
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Geotje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Februari 2014 om 10:54
Wat zit er allemaal tussen? ik heb een dochter van 3 en zou graag wat leuke tasjes voor haar maken en ern poncho of zoiets.
Back to Top
Ien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 10 December 2013
Status: Offline
Points: 820
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Februari 2014 om 10:59
Originally posted by Geotje Geotje wrote:

Wat zit er allemaal tussen? ik heb een dochter van 3 en zou graag wat leuke tasjes voor haar maken en ern poncho of zoiets.


Heb nog niet gekeken.
Maar zo te zien van alles en alles :)
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23647
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Februari 2014 om 12:55
Er zit zeker een tasje en een paar poncho's tussen.

Ik heb aan het begin van het topic verteld wat er zoal te verwachten is.

Ik vergat nog de leuke pet te vermelden en het aardbeimutsje
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
veerlevdk View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 23 Februari 2014
Locatie: geel, belgiƫ
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer veerlevdk Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Februari 2014 om 14:09
Hallo,

Ik ben hier nog nieuw en mijn weg wat aan het zoeken. Ik heb net mijn allerseerste rokje gehaakt voor mijn dochterje. Toch wel een beetje trots op mezelf.
Ik zou het superleuk vinden als ik de patroontjes ook van jou zou mogen ontvangen want het smaakt naar meer :-) Alvast heel erg bedankt !

groetjes,
Veerle
Back to Top
Janne Marie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 December 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3141
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Februari 2014 om 14:41
Magtelt, ik heb je ook een pb gestuurd. Altijd handig, zulke patronen. Wie weet krijg ik ooit ook nog een kleinkind, of nog liever meer. Moeten er eerst nog schoondochters komen.
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8325
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Februari 2014 om 18:35
Hallo Magtelt ik zou best graag die patroontjes willen hebben
oant Sjen
Back to Top
kvdl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 26 Augustus 2013
Locatie: Belgiƫ
Status: Offline
Points: 1382
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kvdl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Februari 2014 om 19:35
Bedankt voor de mooie patroontjes Magtelt!

Katinka
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2010
Status: Offline
Points: 7262
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Februari 2014 om 19:38
Magtelt, mag ik ook meedoen?
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23647
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Februari 2014 om 10:35
Bloem, ik heb ze gestuurd.

Pippi, ik ga ze verzenden.

Zijn dan alle meisjes voorzien?
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8325
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Februari 2014 om 10:56
Magtelt heel erg bedank, wat zijn het er veel.
oant Sjen
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2010
Status: Offline
Points: 7262
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Februari 2014 om 13:01
Wie binne benne, benne binne, in ieder geval zijn de patronen hier binnen. Zitten mooie tussen!!!
Dank je!
Back to Top
Ien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 10 December 2013
Status: Offline
Points: 820
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Februari 2014 om 13:25
Hoi magtelt,

Alles even op mijn gemak bekeken.
Zitten echt super leuke dingen bij.
Nogmaals heel erg bedankt
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.578 seconden.
Lang Yarns