Marktplaats |
Reageer |
Autheur | |
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 19 Juli 2014 om 19:37 |
Kijken jullie wel eens op Marktplaats - Boeken - Vrije tijd - Breien en Haken? Ik zag zo al op de eerste drie bladzijden 3 of 4 x het haakboekje van Lucinda Guy voor kindere langskomen. Een heleoel boeken heb ik al of heb ik geen interesse in, maar ik heb er vroeger heel wat vandaan geaald.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
C4th
Hobbyguru Lid sinds: 06 Maart 2014 Status: Offline Points: 1788 |
Post Options
Thanks(0)
|
Het haakboekje van Lucinda Guy voor kinderen ja...
Ik ken voornamelijk volwassenen die daar weer (mee) hebben leren haken. (Mijn persoontje bijvoorbeeld). |
|
Hulten1
Hobbyguru Lid sinds: 24 November 2012 Locatie: Kruiningen Status: Offline Points: 2354 |
Post Options
Thanks(0)
|
Bedankt voor de tip. Ik keek er zelf nooit naar, maar vond het altijd jammer dat hier geen tweedehands boekenwinkel in de buurt is. Ga dus zeker kijken
|
|
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(1)
|
Meestal is de porto rond de 3 euro, behalve als je zo'n handwerkstandaardwerk wilt hebben, die zijn loodzwaar. Dan loont het om te kijken of de verkoper meer boeken in de aanbieding heeft.
Ik heb er ook een aantal Alan Rickmanfilms vandaan gehaald, ik ben een enorme fan. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |