Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

plaatsen bericht.

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Geerlig View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Geerlig Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: plaatsen bericht.
    Posted: 09 September 2014 om 09:24
Als ik een reactie geef op de mooie spullen die jullie maken krijg ik nog wel eens een scherm met rode rand en letters dat mijn reactie niet geplaats kan worden.
Kijk ik de volgende dag staat mijn reactie net als nu bij Lidwina er 3x op
Behoorlijk overdreven natuurlijk maar ik kan de reacties van mezelf dan ook niet verwijderen.
Weten jullie hoe dit kan? Of is het gewoon een fout van mezelf?
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 September 2014 om 09:34
Ik heb hetzelfde op Facebook. Ik kan niet reageren op iemand anders, maar wel een nieuw bericht sturen. Ik weet niet of dat door een firewall komt, of dat er iets anders mis is.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Teunie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Teunie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 September 2014 om 09:40
Ik kreeg dat wel als ik te snel achter elkaar verschillende berichten wil plaatsen. Als je dan even wacht lukt het (bij mij tenminste) wel weer.
Groetjes Teunie
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 September 2014 om 09:43
Had ik inderdaad gezien Geerlig, die 3 keer en meeteen gedacht dat er iets fout gegaan was. (Maar het was wel leuk!!).
Volgens mij kun je je bericht verwijderen door rechts op de knop Post Options te klikken. Daar komt dan een klein menuutje, met oa: Verwijder Bericht. Dat kun je aanklikken en dan zou het moeten kunnen. Daar staat ook oa dat je de persoon in kwestie kun citeren. Als ik dat nu doe terwijl ik bezig ben is wat ik nu getikt heb geloof ik weg. Ik kan het weer wel doen als ik dit al geplaatst heb. Dan kan ik ook weer via dat menu mijn eigen bericht wijzigen. Ik plaats dit nu en ga gelijk wat ik hiet getypt heb uitproberen. 
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
koffiebuikje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer koffiebuikje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 September 2014 om 09:49
misschien kunnen jullie eens het programma
spybot -searh & destroy er door halen wand ik heb er geen last van maar als mijn pc raar doet dan
laat ik dat draaien deze vindt ook of je er veel verborige cookie op heb staan deze dan doet verwijderen misschien is dan het probleem verholpen
het programma is gratis
http://www.gratissoftwaresite.nl/downloads/spybot-search-destroy-anti-spyware-immunisatie-malware
hier kan je de download vinden en meer over lezen
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 September 2014 om 09:52
Het is inderdaad zoals ik zei. Als ik bezig ben met iets te typen, kan ik tussendoor niet iemand rechtstreeks via de Postoptionsknop citeren. is mij reeds getypte tekst weg. Wel kan ik mijn bericht nadat ik het geplaatst heb verwijderen.
Ik heb wel ooit bericht gehad, met een rode rand, dat ik iets niet kan plaatsen omdat het spam zou zijn. Ik heb ontdekt dat dat gebeurt als ik 2 keer met dezelfde tekst iets wil plaatsen. Dus bv bij 2 personen reageer op een creatie met de tekst: Wat leuk! Wel kan 1 keer: Leuk. En bij de ander: Wat leuk.
Maar misschien was dat ook maar toeval. Wie het weet mag het zeggen.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 September 2014 om 10:13
ik krijg wel eens dat scherm maar dat is alleen als ik te enthousiast op reageer klik en dat komt omdat ik vergeten was een tekst in te typen.
ik reageer altijd onderaan het blad van de reacties nadat ik de reacties heb gelezen. (en daarom ook soms een reactie op een reactie van iemand een paar reacties ervoor - (ingewikkeld) omdat ik dus die post options vergeet)
Back to Top
Geerlig View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Geerlig Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 September 2014 om 21:47
Veel dank dames. Hier kan ik wel wat mee denk ik.
Groetjes Ria
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 1.250 seconden.
Lang Yarns